למדו ביחד 12 שנים ונהפכו לזוג



אתר "פרוגי", שהקימו אלכס נסטר ואלון אלבכרי בחדר שינה בערד, הפך בתוך 4 שנים לאתר
המוביל בישראל לבני-נוער. האתר נרכש על ידי ynat. השבוע ב"סיפורי זוגות" - אלי וחן לומדים ביחד מכיתה א' ורק בשנה האחרונה הם התחברו. עכשיו כשהם בכיתה יב' הם נהפכו לזוג. "ראיתי שיש לה לב ענקי ככל שהתקרבנו ופשוט התחלתי להימשך אליה" מתוך אתר "פרוגי"

 את אלי וחן אני מכירה כבר 12 שנים, מי שמביט על שניהם ביחד לא מאמין שעד לפני כ-3 חודשים הם היו החברים הכי טובים והיום הם בין הזוגות הכי מתוקים שאני מכירה - פשוטים ואוהבים. "אני רוצה שנעבור לפחות את השנה האחרונה בבית הספר ביחד ושלא ניפרד באמצע, אבל אני לא יכול לשלוט בזה, אני אעשה מאמץ שהקשר בינינו ישאר." אומר אלי.

© צילום מסך מהאינסטגרם

מי התחיל עם מי: הוא איתה. 

"שנה שעברה התחברתי לחן יותר, בעיקר כי למדנו יחד באותה המגמה. תמיד ידעתי שחן נראת טוב, אבל לא הייתי כל כך בטוח לגבי האופי שלה, היו לנו המון בעיות במהלך השנים, לא ממש התחברנו אחד לשנייה" הוא אומר, "אבל אז ראיתי שיש לה לב ענקי ככל שהתקרבנו ופשוט התחלתי להימשך אליה."

"כשהיינו במסיבת סיום של כיתה יא' הוא סיפר לי שיש מישהי שהוא מחבב וכאילו התייעץ איתי על זה, אז כמובן שחקרתי אותו עד שהוא גילה לי. הייתי בטוחה שזו לא אני כי יש לו כל כך הרבה בסטיז וגם כי היינו חברים ממש טובים. הוא הציע לי לצאת והסכמתי" היא אומרת. אלי לעומת זאת, בטוח שחן היא זו שהציעה לו לצאת - "זה מסביר את המקום אליו יצאנו בדייט הראשון."

פגישה ראשונה: מסעדת סושי.

"שם גיליתי שאלי לא אוהב סושי" חן צוחקת, "בחוויה הכללית דווקא די זרם כי זה הרגיש כמו יציאה של חברים, לא היה משהו מיוחד כל כך בדייט הראשון. לי היה יותר מצחיק מאשר מרגש."

"אני מודה שהיה לי קרייסיס." אומר אלי, "סתם. האמת שחששתי אבל זרם טוב."

איך שאר החברים הגיבו? בכל זאת כמה שנים לומדים ביחד, ראו אתכם כחברים הכי טובים ופתאום באה הצהרה כזו

"בהתחלה סיפרתי לחברה אחת שידעתי שהיא לא תשפוט אותי" אומרת חן. "גם אני סיפרתי לחבר טוב ואז הידידה שקרבה אותי לחן החליטה לפרסם בקבוצת הוואטצאפ של הכיתה שאנחנו יוצאים, זה קצת עצבן אותנו אבל בסופו של דבר הגענו למסקנה שאין לנו מה להסתיר."

היכן הייתה הנשיקה הראשונה שלכם ובאיזה דייט?

"זה קרה בדייט החמישי בפארק שאנחנו הכי אוהבים כמובן. מאז לרוב אנחנו נפגשים שם, הדייטים הכי פשוטים הם הכי יפים." הנשיקה הראשונה שלהם ביחד זו הייתה הנשיקה הראשונה של שניהם לכן, הם מספרים שזה היה מאוד מביך אבל מדהים

אתם מאלה שזוכרים כל תאריך בקשר?

"אנחנו לא זוכרים תאריכים כאלה. אני לא לפחות" אומרת חן. אלי מודה שהוא זוכר בערך. 

פרט לאלי שלא אוהב סושי - שניהם כביכול דומים בצניעות ובעדינות שלהם, אבל כששאלתי אותם אם יש משהו ששניהם אוהבים הם עונים שהם בעלי טעם נורא שונה. "אלי ואני לא אוהבים גם את אותם הסרטים." אומרת חן והם צוחקים. "דווקא יש לנו סרטים משותפים" אלי מתקן אותה, "'מרגלת', 'שכנים', ובעיקר סרטי קומדיה."

"לפני שנהיינו חברים היינו אמורים ללכת לסרט 'מרגלת' עם עוד שני חברים ואז הם הבריזו לנו. אלי צחק עוד לפני שהסרט התחיל." חן מספרת. ואלי מוסיף, "יש לי וידוי קטן, אמנם זה ישמע מוזר אבל אהבתי גם את 'אשמת הכוכבים' אחרי שחן המליצה לי לראות."

ולסיום, מה הוא הטיפ שלכם לשמירה על הזוגיות?

"ממה שאני למדתי - להיות סבלני כשזה קשור למערכות יחסים". אומר אלי וחן מצטרפת אליו. 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה