בובות הרוקנ'רול - הרד בנד בנאפו פו



אתמול, יום רביעי, הופיעה להקת רד בנד האדירה בכיכובו של הזמר-בובה רד, נגן הגיטרה שלו ושאר בובות מוכרות ואהובות על כולנו היישר ממסך הטלוויזיה אל פאב הנאפו-פו באשדוד. היינו שם כדי לקפוץ וליהנות.

למי מאיתנו לא יצא לראות ולשמוע את 'רד' נטול הרסן והבובה הטלוויזיונית המסוקסת בישראל בטלוויזיה? אתמול (רביעי) הגיעה להקת "רד בנד" למופע שכולו רוקנ'רול חצוף לבימת פאב הנאפו פו בעיר וגרמה לפיצוץ אוכליסין באזור התעשייה.

ההופעה התחילה באיחור קצת יותר מדי אופנתי, אחרי שעתיים וחצי של ציפייה או כמו שאומרים: כיאה לכוכבי רוקנ'רול אמיתיים. ברגע שהתחילו התווים הראשונים כל הנוכחים, במגוון רחב של גילאים, ישר קמו לאזור הבמה ולא זזו ממנה לאורך כל ההופעה שנמשכה בסביבות השעה וחצי.

הגימיק של הבובות המרדניות תופס גם כשאין מסך שחור מאחוריהם ורואים את לובשי השחורים שמתפעלים אותם, מן מוסכמה בין הצופים למופיעים שלא מדברים על זה, רד הוא בן אדם בפני עצמו ואין כאן שום בובה מדובבת.

קטעי המעבר היו מצחיקים ופרובוקטיביים והקהל נהנה מכל רגע- מופע מלא בהומור, עקיצות והמון מוזיקה טובה. הקהל האשדודי הוכיח שהוא מגוון ולא מקובע על סוג מוזיקה אחד ויודע להעריך מוזיקה ופאבים כמו ה"נאפו- פו" שמשקיעים ומביאים אותם הכי קרוב לבית שאפשר.



 צילום: אלינה סריק
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה