איילת מ. מיטש מאשימה את השב"כ



פרשת דומא ומי שאחראי לה מיניסטריאלית ורוחנית הם אנשי שרות הביטחון הכללי

אתם מחפשים כל הזמן רבנים שיש להם אחריות רוחניות ושילוחית לרוצחים יהודים מהימין? גם אני מחפשת מי שאחראי מיניסטריאלית ומוסרית לרצח בדומא. אני מעמידה היום בשורה אחת עם אותם רוצחים את מי שאחראי למחדל הזה מוסרית, ביטחונית ושילוחית.

איילת מ. מיטש

אני לא היחידה שכתבה והזהירה כבר כמה פעמים כי התסריט הזה היה ברור. אני מנסחת כעת את כתב האישום המלא שלי בבירור, משום שאני לא מוכנה יותר לקבל בהכנעה ובלי ביקורת כל מה שהמדינה מכתיבה לכתבים, כאילו מגיעות לה רק תשבחות. יש כאן מחדל ברור נוסף של שירותי הביטחון ואני לא מתרשמת כלל מה"הצלחה" שלהם.
שיהיה ברור, אם השב"כ היה באמת מפעיל את כל האמצעים המתוחכמים שלו בזמן, מתחילת האינתיפאדה השלישית, בני משפחת דוואבשה, (אם אכן יקבע בית המשפט שנרצחו על ידי יהודים), יכלו לחיות היום. כל זה בהנחה ששלטונות הביטחון היו עושים את תפקידם, והם לא. סוף מעשה במחשבה תחילה.

זהו כתב האישום המלא שלי בפרשת דומא. לצד החשודים ברצח בפועל בדומא הייתי מעמידה לדין את כל מי שאחראי לו לא פחות ממי שהצית את הבית:

זה כולל את האנשים שסירבו להיענות לתחנוני קרבנות האינתיפאדה השלישית שמתרחשת פה כבר כשנתיים להגן עליהם ולהשיב לישראל את ההרתעה שאבדה.
זה כולל את כלי התקשורת שסירבו לדווח בזמן אמת ומעלו בתפקידם ובאמון הציבור בתקשורת, בניגוד לתקשורת החברתית האלטרנטיבית שהייתה מלאה בסיפורים ובעובדות.

זה כולל את הממשלה שאו שבחרה להפקיר במודע, או שלא התעוררה בזמן משום שהייתה צריכה להקריב למולך האמריקאי והאירופי את לטרת הבשר שלהם. קרבן חיוני כנראה כדי שיאמינו לנו שאנחנו נרדפים בארץ ישראל ולא רודפים.

 זה כולל כל מי שלא עשה די כדי ללכוד רוצחים ערבים ואת רוצחו של נתנאל עראמי ז"ל.

כל קרבנות השווא יכלו לחיות היום לו היו מפסיקים להתכחש למציאות, וזה כולל את בני משפחת דוואבשה.

התרענו שאנשים ייקחו את החוק לידיים כאשר ירגישו שאין חוק בישראל וימנו את עצמם כשליחי האל עלי אדמות.

על המשפט הזה שאמר מפקד מחוז ש''י ניצב שלומי מיכאל: "היום הוא יום שבו מדינת ישראל רואה כי בלחימה בטרור אין קיצורי דרך, ושילוב בין כלל גורמי הביטחון הביא לתוצאה שאנו עדים לה היום בפיענוח הרצח בכפר דומא", על המשפט הזה הייתי מעמידה לדין את כל מי שקיצר את דרכו במלחמה בטרור ועיגל פינות והתרשל בתפקידו וזלזל במציאות וגרם במו רשלנותו לכך שאנשים ינקמו על שורה ארוכה של קרבנות שהיו יכולים לחיות היום. כל אלה צריכים לשבת על ספסל הנאשמים יחד עם החשודים ברצח עצמו.

וכעת מה? עוד קרבנות שווא שיירצחו בנקמה על דומא, ובנקמה על נוקמי דומא, וחוזר חלילה. ויכול היה להיות לזה סוף אילו האחראים לביטחון ולמדיניות היו עושים מעשה כבר בהתחלה, ומתייחסים לאינתיפאדה הזאת בזמן כראוי לה. צפו, אם כך, לעוד קרבנות שווא לדאבוני כי זה לא נגמר בבית המשפט, זה נמשך בדיוק כמו שהתכוונו לו מי שהתחיל את גל הטרור הזה הרבה לפני דומא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה