הגיע לאשקלון, מופע הריקוד האירי שכובש את ישראל!



4.2.16 - בהיכל התרבות אשקלון, Mystery of the Dance"", מופע ריקוד אירי עלילתי ואינטראקטיבי בניחוח בינלאומי, חדש, וסוחף, שיצר יאיר ורדיגר המספר את סיפורם של שני חברי ילדות שפוגשים באלה מיסתורית הצדה את ליבם. בתחילת פברואר גם באשקלון

 Mystery of the Dance, הינו מופע ריקוד אירי עלילתי חדש וסוחף שמספר את סיפורם של שני חברי ילדות שפוגשים באלה מיסתורית שצדה את ליבם. כשהיא נאלצת לבחור באחד מהם, כוח רשע נכנס בחבר האחר שהופכו למלך האופל וגורם לו להטיל כישוף על עמו (הרקדנים), שמצליח לקחת מהם את יכולת הריקוד. החבר שצד את ליבה של האלה מקבל אף הוא כוח מיסתורי שהופכו לאביר הלבן שיוצא להגנת עמו.

המופע בן ה – 70 דקות, הינו אינטראקטיבי המשלב בין צעדי המחול והסטפס האירי, שסוחפים ומקפיצים את הקהל, מוסיקה אירית מקורית שכתב המלחין אלון קפלן ובשילוב קטעי סולו של שירה ונגינה בכינור, ואנימציית וידאו ארט המוקרנת על מסך LED.

סולן המופע, יאיר ורדיגר שגם כתב וביים חי ונושם ריקוד אירי כבר 18 שנה. הוא רקד במופע הבינלאומי 'לורד אוף דה דאנס', מכהן כמורה ושופט מוסמך לריקוד אירי ומייסד את האקדמיה הישראלית לריקוד אירי הפועלת משנת 2002. יחד עמו רוקדים על הבמה כ-  14 רקדנים שסוחפים את הקהל בריקוד אירי מופתי ובעבודת רגליים מדוייקת ומהירה להפליא. עוד מופיעים במופע: כנרת המנגנת מוסיקה אירית מסורתית וכן זמרת בשירה אירית. המופע המושקע שנכתב במשך שנתיים הינו בניחוח בינלאומי, ומציג יכולות גבוהות ומדויקות במיוחד של הרקדנים, תלבושות מיוחדות, אפקטים מרהיבים ותאורה מיוחדת שעוצבו במיוחד למופע.

כרטיסים אחרונים! אל תחמיצו! 

המופע באשקלון יתקיים ב:

4.2.16, יום חמישי, היכל התרבות אשקלון בשעה 20:30 - כרטיסים: 08-6718777

או באתר (לחצו כאן)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה