15 כלי רכב נפרצו תוך 24 שעות



שני נערים בני 17 חשודים בפריצות באשקלון למרות שאינם תושבי העיר, השניים נלכדו בבית חברם באשקלון

 גל התפרצויות ארע לפני כשבועיים במהלכו נפרצו 15 כלי רכב במהלך יממה אחת בעיר אשקלון. חקירה שנפתחה במשטרת ישראל הביאה לאיתור ראיות פיזיות , במרבית הזירות, ובעקבותיהן לאיתורם של שני הקטינים המתגוררים בדרום ולמעצרם.  במהלך חקירתם קשרו עצמם השניים למיוחס להם. אתמול, יום רביעי, הוגשו כנגדם כתבי אישום בבית המשפט לנוער על ידי חטיבת התביעות במשטרה.

בעקבות גל התפרצויות לכלי רכב שארע ברחבי העיר אשקלון לפני כשבועיים ימים, הביא לפתיחת חקירה נמרצת במשטרה בניסיון לאתר את האחראים למעשה. חוקרי המשטרה ומעבדת הזיהוי הפלילי במשטרה שבחנו היטב את זירות האירוע הרבות, הצליחו לאסוף ממצאים פורנזיים רבים שבדיקתם חשפה את זהות החשודים במעשה, שני קטינים בני 17 תושבי שדרות ובאר שבע.

בעקבות הממצאים נעצרו החשודים לאחר שאחד מהם אותר בדירת חברו בעיר אשקלון. במהלך מעצרו זה ניסה להימלט מידי השוטרים אך ללא הצלחה ואף ציין בפניהם כי ידע שהמשטרה תגיע אליו. לאחר שהועברו לחקירה במחלק התשאול במשטרת אשקלון שם קשרו עצמם למיוחס להם, הוארך מעצרם בבית המשפט להמשך חקירתם. 


מחקירתם של השניים עולה כי אלו נפגשו בנסיבות חברתיות בעיר אשקלון, ובמפגש זה תכננו את מעשיהם. מיד לאחר מכן, נגשו השניים ונטלו פטישי חירום מתוך אוטובוס בחניון התחנה המרכזית בעיר ולאחר שבחנו את טיבם, השאירו בידם את אחד מהם. בשלב זה יצאו שני החשודים למסע התפרצויות למספר רב של כלי רכב שבחלקו נטלו מתוך כלי הרכב כסף ורכוש.

בעקבות גל התפרצויות זה נפתחה חקירה אינטנסיבית במחלק התשאול שבמשטרת אשקלון שבמהלכה נאספו ממצאים פורנזיים רבים מכלי הרכב וסביבתם. הודות לממצאים אלו ולפעילות נרחבת שנערכה, אותרו שני הקטינים, כאמור, ונעצרו לחקירה במשטרה. לאחר גיבוש ראיות בתיקי החקירה כנגדם, והודעותיהם בפני החוקרים, אתמול הוגשו באמצעות מחלק תביעות לכיש במשטרה כתבי אישום כנגד השניים בבית המשפט לנוער באשקלון עם בקשה להמשך מעצרם עד החלטה אחרת.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה