תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 26/02/16 ועד 03/03/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

  

 

טלה:

רצון לצאת לחופש ולנופש. שיפור בערך העצמי יוצר בעבורכם מצבים טובים שבוע חיובי ניצב בפתח ודברים טובים קורים לכם. הקלפים מזמינים אתכם בשבוע זה לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. התגברות על פחדים והתחברות לאמונה בעצמכם משפרים את הדימוי העצמי שלעם והדבר פותח בעבורכם נתיבים חדשים הן בבית והן בעבודה. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו"ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע טוב  ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.


 

שור:

בלבול רגשי כזה או אחר מקשה עליכם לקבל את ההחלטות הנכונות. חשוב לזכור שהישארות ממושכת בכאוס רגשי, יובל לבסוף למצב שאין בו כול חפץ ולכן מומלץ בחום למהר ולפתור את הסוגיות רגשיות. פנייה להכוונה או לייעוץ, יכולים להקל עליכם לקבל את החלטותיכם ממקום יציב יותר הן מבחינה רגשית והן מבחינה אישית.    בשבוע הקרוב, משהו יושב לכם על הלב. ניתן לומר שכבר זמן מה אתם טרודים ולמרות שאתם משתדלים לשדר לסביבה שהעסקים כרגיל ניתן לראות על פניכם שהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. מחשבות על עולם הרוח והמיסטיקה מעסיקות אתכם ורבים מכם חשים שהגיעה העת להכניס קצת רוחניות לשגרת יומכם. הרשמה לסדנאות והרצאות הקשורות בנושא יעזרו לכם למצוא את הנתיב בו עליכם לצעוד. כספים: נושא זה רגיש במיוחד השבוע לכן הימנעו מבזבוז מיותר והקפידו להוציא את כספכם על הדברים שנחוצים לכם באמת. בעבודה: השתדלו להימנע מלקחת חלק ברכילות כזו או אחרת ואל תחלקו סוד או מידע שהגיע לאוזנכם עם אחרים. לאלו שמחפשים עבודה, כדאי מאוד לבוא לייעוץ ולהכוונה לפני שאתם בוחרים להיכנס למקום עבודה חדש. הכוונה והדרכה יעזרו לכם לחזור למעגל העשייה מתוך מקום יציב ונכון. בבית: אתם חסרי סבלנות בעיקר כלפי הילדים ובני הנוער ואתם נוטים לכעוס ולהתרגז בקלות. נסו לגלות מעט סבלנות והבנה. הבלגה כזו או אחרת תמנע מכם את רגשות האשם ואת הצורך בלהצטער. זוגיות: בלבול רגשי, ספקות ופחד מאובדן האהבה. כול אלו יוצרים ירידה ושחיקה בזוגיות שמובלים לקרירות וחוסר חשק. רצוי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג. כדי לעשות זאת, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, יתכן ואתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים שביניכם: מומלץ לצאת ולחשוף את עצמכם לסביבה מתוך אמונה שיש ביכולתכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: שלמה המלך אומר במשלי (כ"ד, ט"ז), "כי שבע ייפול צדיק וקם". ההגדרה של "צדיק" אינה 'מי שאינו טועה לעולם', אלא - דווקא זה שאף על פי שהוא שוגה ונופל, אינו נכנע אלא קם ומנסה שוב מבלי להתייאש!

 

 

תאומים:

התעסקות בשדרוג מעמדכם המקצועי ומציאת הכיוון התעסוקתי כמו למשל ניסיון לייצר יסודות חדשים שעליהם ניתן לבנות עתיד תעסוקתי חדש שנשען על עשייה מתוך עניין ולא על עשייה מתוך מחויבות עקב צורך קיומי. שבוע חיובי ניצב בפתח הן מבחינה רגשית והן מבחינה רוחנית ומעשית. זה הזמן לתכנן תוכניות ומהלכים לקראת העתיד לבוא. הרשו לעצמכם להתחבר לחשיבה חיובית מתוך אמונה אמיתית בעצמכם ובתהליך שאתם עוברים. לאלו מכם שיבואו במגע עם חלומותיהם ושאיפותיהם מתוך אמונה שהם אכן יתגשמו במציאות, הדבר אכן יקרה. יש לכם נטייה לשתף אחרים בדברים טובים שאתם עושים למען החלשים. הזוהר הקדוש אומר, שכל מי שעושה מצווה ומתגאה בה "אובדת זכותו" – כלומר, כל מי שעושה מעשה טוב ומתפאר בו, מאבד במו ידיו את השכר על אותו מעשה. התודעה היהודית אומרת, שכאשר אתם עושים מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתם והאלוקים. עשו חסד בצורה אנונימית. אל תדאגו. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אתכם על מעשיכם. בעבודה: זה הזמן להגדיל ראש ולקחת חלק פעיל יותר במהלכים שמתרחשים במקום עבודתכם. הבנה זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך בעשייתכם ממקום טוב יותר שבבסיסו ההבנה ש"טוב שם טוב משמן טוב". בנוסף, יכולת להשתלב ולעבוד כיחיד בתוך צוות תשפיע לחיוב על תהליכים שנמצאים בשלב ראשוני. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי.זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם מתקיים צורך לחדש, לגוון ולרענן. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תאמרו: "אני לא יכול!" אם זהו הדבר שנכון לעשות, אז אתם יכול לעשות אותו. הבינו, שבכל פעם שבה אנחנו אומרים: "אני לא יכול", אנחנו נכנסים להקפאה עמוקה ומעכבים את הצמיחה האישית שלנו.

 

סרטן:

הערכה וגמול נזקפים לזכותכם בגין מאמץ שהשקעתם והדבר יבוא לידי ביטוי בעיקר בשיפור בתזרים המזומנים הכספי ופחד העוני שחוויתם מפנה את מקומו לאמונה שבעזרת השם יהיה בסדר. זמן טוב בפתח. הישג שנזקף לזכותכם או פעולה חיובית שביצעתם מקדמים את שמכם הטוב. השבוע הקרוב משיט עליכם רגשות מעורבים שיוצרים שמחה שמהולה במעט עצב.-רבים מכם חשים בדידות או תחושה שהם נושאים בנטל כזה או אחר באופן לא שוויוני. נושאים שונים שזחלו בחייכם באיטיות ובקצב מעצבן תופסים כעת תאוצה ודברים שהיו תקועים לכם בחיים מתחילים לזוז. בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לקידום והרחבת סמכויות. תהליכים אלו מעידים שהמאמץ שהושקע על ידכם בעבודה לא היה לשווא ואתם זוכים להערכה וגמול על השקעתכם ומסירותכם. זמן טוב למחפשים עבודה, כעת אתם דינמיים והאנרגיות שלכם חיוביות. לאלו מכם שעוסקים באומנות על גווניה השונים צפויה תקופה טובה שמעידה כי הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו. זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. ערנות ופתיחות יסייעו בידכם לעשות את הדבר הנכון. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם. תהליך זה מחייב אתכם לשים את הדגש על ביסוס וחיזוק זוגיותכם. אירוע חברתי אליו תוזמנו יאפשר לכם לעשות זאת. טיול או חופשה עושים לכם טוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: על פי התרולוגיה, אמונה היא תרופת הפלא שמעניקה חיות, עוצמה ודחף לפעולה. עוד גורסת התרולוגיה שאמונה היא התרופה נגד כול כישלון ויש ביכולתה לסלק מגבלות פיזיות, רוחניות וחומריות כאחד . הגישה היהדות מלמדת שהאמונה היא האמצעי היחיד שדרכו יכול האדם לרתום את כול כוחות היקום ועוצמת הבריאה לעגלתו, ולהשתמש בהם לתועלתו. על פי הקבלה רק על ידי ענווה וצניעות  ניתן לזכות באמונת אמת שפותחת דלת לכול הטוב שקיים בעולמנו..

 

אריה:

הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם - הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים והתמכרויות שונות. 2. הימנעות מקורבנות, פחדים ומחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. לימודים: רצון להתפתח מבחינה אישית וללמוד בעיקר נושאים רוחניים, יוצר בלבבכם התרגשות. חז"ל מלמדים "שכאשר התלמיד מוכן המורה מופיע" רבים מכם האריות, הגיעו לבשלות נפשית שמזכה אותם ללמוד. לכן, הרימו ראשכם וחפשו סביבכם את המורה שאלוהים שולח לכם. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל אריה יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. בכול מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חזל"נו "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם".  ומכוון שכך באחריותכם למצוא דרכים שבהם אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם אתם שמים לב להווה, אתם יכולים לשפר אותו, ואם אתם משפרים את ההווה, מה שיבוא אחר כך גם הוא יהיה טוב יותר. תפסיקו לחשוב על העתיד. תחיו כל יום מתוך ביטחון שאלוהים אוהב את אתכם.

 

 

בתולה:

"המתחיל במצווה אומרים לו גמור" יכולת להתמיד בעשייתכם מתוך אמונה ותחושת אחריות היא המפתח לשבוע מוצלח. התנהלות כספית נכונה היא צורך חיוני ליציבותכם הכלכלית לכן מומלץ בחום לדחות סיפוקים מתוך הבנה ולא מתוך מסכנות. נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה יהיה עליכם לבצע מס' דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם - נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישומו את כל הנושאים שבטיפולכם וסמנו ממה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, ספורט, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית. ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבוע תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים. השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. התיקון השבועי: להתחבר לשקדנות, לסבלנות ואורך רוח!! שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כל שחכמתו מרבה ממעשיו, למה הוא דומה, לאילן שענפיו מרובין ושורשיו מעטין, והרוח באה ועוקרתו והופכתו על פניו. אבל כל שמעשיו מרובין מחכמתו, למה הוא דומה, לאילן שענפיו מעטין ושורשיו מרובין, שאפילו כל הרוחות שבעולם באות ונושבות בו אין מזיזין אותו ממקומו. פרקי אבות.

 

מאזניים:

השבוע הקלפים ממליצים לכם להתחבר לטבע. הרשו לעצמכם לנוח מעט ולכו לראות קצת ירוק בעיניים. מנוחה זו תאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם העומס הרגשי הרב שמוטל על כתפיכם. למרות שהשבוע שניצב בפתח חיובי במהותו, רבים מבני מזל מאזניים, חווים חוסר שקט נפשי שנובע משתי סיבות עיקריות - דאגות כלכליות וחוסר איזון בזוגיות. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להיפתח לעזרה ולסיוע מגורמים חיצוניים אשר יכולים להאיר את עינכם. עזרה זו שתוגש מבחוץ תאפשר לכם לראות את התמונה מנקודת מבט אחרת והדבר יוביל להבנה ולשינוי חיובי. בעבודה: עליכם להיזהר בלשונכם, יש לכם נטייה להגיב מהבטן והדבר עשוי להסב לכם נזק לכן חשבו לפני שאתם בוחרים לענות. הצורך בקנייה או החלפה של כלי הרכב עולים על הפרק והדבר יתאפשר בזמן הקרוב. בן משפחה או חבר יקר זקוק לתמיכתכם. היו ערניים לזהותו והושיטו לו יד. תוך כדי מעשה זה תגלו דברים חדשים על עצמכם. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם למתחים ולהצטברות של טינה. עליכם לדעת שלא רק מעשים משפיעים על איכות חיי הנישואין אלא גם למילים שיוצאות מפינו יש השפעה עצומה. אנחנו יכולים לבחור אם לחשוב לפני שאנחנו פותחים את הפה, או להגיד כל מה שעולה על רוחנו. על כל פנים, השפעתה של הבחירה שלנו מצטברת לאורך ימים ושנים. זכרו מוות וחיים ביד הלשון. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המצפון הוא מניע בעל עוצמה רבה. הוא עוזר לנו לשמור על הכנות הפנימית ומנחה אותנו כיצד להמשיך ולצעוד בדרך הישרה. אל תשתיק אותו. הקשב למצפון ותן לו לעזור לך לעשות את העבודה.

 

 

עקרב:

בשבוע זה יש אווירה שנעים לכם להתנהל בתוכה. שיפור ניכר בתחושה האישית, המון אנרגיות חיוביות מציפות אתכם ושבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב להתחיל ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. דרך חדשה שנפתחת, יוצרת אווירה אופטימית יותר. דברים חדשים שנכנסים לחייכם כמו למשל: רעיון חדש, ילד חדש, בית חדש, עבודה חדשה, לימודים חדשים מבאים איתם המון מזל ברכה. בבית: נושא לא פתור שתורד את מנוחתכם זקוק להתערבות חיצונית של איש מקצוע. אל תהססו לפנות לקבלת העזרה הדרושה הדבר ישחרר אתכם מדאגות ומעול הרגשי שאין בו כול צורך. בעבודה: תקופה של שינויים לרוב לטובה. מפגשים עם אנשים ושיתופי פעולה, פותחים בפניכם נתיבים חדשים להצלחה חומרית. לימודים והכשרה עולים על הפרק. אל תתעצלו ואל תפחדו להירשם אתם בהחלט מסוגלים להצליח!! זוגיות: זהו שבוע נהדר לטפח את התא המשפחתי והזוגי. שינוי בגישה או בקו המחשבה, יוצרים נתיב לחידוש וחיזוק התקשורת הקיימת. הכרות חדשה גורמת לרווקים שביניכם קצת התרגשות והמחשבות על רומן חדש שיכניס קצת עניין וריגוש לחייכם קוסם לכם. התחברות לאסרטיביות מגובה בחיוך רחב, תאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הזוגי שנפתח בעבורכם בשבוע זה. עניינים שקשורים בהריון, לידה וילדים עולים אצל חלקכם על הפרק. רכישה של כלי תחבורה או עיסוק/טיפול בכלי רכב ידרשו מעט מזמנכם. שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו, סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם.

 

 

קשת:

השבוע הזה יושב עליכם בול. ויש ריח של אהבה באוויר. אצל חלקכם זו אהבה עצמית שבאה לידי ביטוי בשיפור בערך העצמי ואצל חלקכם זו אהבה ממקור חיצוני כמו למשל: זוגיות חדשה ואווירה רומנטית. ואכן זהו שבוע נהדר למיסוד שותפויות וקשרים קיימים, וליצירת קשרים חדשים הן בעבודה והן בחייכם הפרטים. בעבודה: לאחר תקופה רדודה חל שיפור, ותחושת הבלבול הספק וחוסר החשק, מפנים את מקומם לתחושות יציבות יותר. אין זה אומר שאתם יכולים לנוח על זרי הדפנה וחשוב לציין שעוד עבודה רבה לפניכם. כעת אתם יודעים שאתם פועלים ביעילות על מנת שתוכלו לממש את חזונכם להגיע להצלחה ולסיפוק. זוגיות: בכל הקשור לזוגיות, מביא עמו השבוע הקרוב הזדמנויות רבות לשיפור וחיזוק הקשר הרגשי והרוחני. אלו מכם שיעיזו ליזום וליצור מהלכים רומנטיים, יגלו להפתעתם שיש מי שנעתר לחיזוריהם בשמחה רבה....  כמו כן יהיה זה זמן טוב לחתום על חוזים והסכמים שונים לטווח ארוך,  שביעות הרצון מובטחת. כספים: אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה בתחום זה. חשיבה כלכלית נכונה, תוביל לשימור מעמדכם גם לטווח הרחוק. התיקון השבועי: לוותר על צרכיכם האישיים למען האחר ולאהוב את האדם שמולכם. זהו שבוע טוב לצאת לטייל, להתאהב, ליהנות ולנוח שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: היכולת להתגבר על חששות ופחדים מביא אתכם לכך שאתם הם אלו שיוצרים את עתידכם. לכן אמרו חז"ל שהעיקר הוא לא לפחד כלל.

 

גדי:

שחר חדש מפציע ותקופה קדרות מפנה את מקומה לאור רך שעולה וניכנס לתוך חייכם ומביא בעקבותיו אפשריות והזדמנויות טובות לעשייה מבורכת (שתלויה כמובן בחשיבתכם ובעשייתכם החיובית.) פחד להתאכזב ולאכזב אחרים, נטייה לחשיבה שלילית (פסימיות) פגיעה מרכילות, הוצאת דיבה או לשון הרע, פחד מביקורת, וממה יגידו וממה חושבים עליכם האחרים, נטייה להסתגר ורצון להיות לבד. שבוע מורכב ממתין לרבים מבני מזל גדי. אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם.  נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא והדאגה לגבי מה שאינכם יכולים לעשות מונעת מכם לחשוב על דברים שאתם כן יכולים לעשות. בעבודה: חוסר ודאות וחשש ממה שיקרה בעוד כחודש גורם לתחושת מעוקה היום. אצל חלקכם יש רצון לעזוב ולעשות משהו חדש. אצל חלקכם יש להיזהר מפיטורין או שינוי גדול שקשור במקום העבודה כמו למשל עזיבה של בוס או או פרידה מחברים. זוגיות: השבוע אתם חשים עייפים וחסרי אנרגיה. יש לכם  צורך להיות הצד המלוטף, זה שמקבל. אלו מכם שיסבירו לבן הזוג עד כמה הם  זקוקים לו ולאנרגיות שלו, ימצאו אוזן קשבת אשר תתרום רבות לשיפור מצב הרוח. במידה ובן הזוג איננו מספק לכם את תחושת הביטחון הרגשי שלה אתם זקוקים, יש לגשת לטיפול זוגי לפני ההחלטה להחליפו באחר. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים או רכישות. שימרו על כספכם לזמן טוב יותר. בריאות: אתם עייפים ורוצים לנוח. החולשה שמתקיימת בכם היא תוצאה של תהליכים רגשיים שאתם עוברים כעת. הרשו לעצמכם לנוח וקחו יום חופש לעצמכם בלבד, התחברו לאמונה, לחשיבה חיובית וקבלו את עצמכם כפי שאתם. תחושות אלו יחלפו ב"ה במהרה. איזור רגיש בגוף: עמוד השדרה והגפיים. מומלץ לעשות הילינג או כול טיפול אשר משיב ומייצב את אנרגית החיים. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאנו סולחים, אנו עושים מעשה אלוקי. העיקרון של מידה כנגד מידה משמעו- סלח לאחרים כדי שאלוהים יסלח לך. מצאו בלבכם את הכוח למחול ולסלוח הן לסובבים אתכם והן לעצמכם.

 

דלי:

היכולת שלכם להשתחרר מחשיבה שלילית היא המפתח להסרת המועקה הרגשית שיש בלבבכם. משהו שאתם רוצים מאוד, מתעכב מלהגיע. זהו עיכוב זמני והדבר שלו אתם מצפיים יתרחש ב"ה בשלב מאוחר יותר. כעסים שאתם שומרים בליבכם מונעים מכם להגיע לפתרון בעיה שמציקה לכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לא לשמור בבטן ולפרוק את אשר על ליבכם. המנעות מעקשנות מיותרת תסייע לכם לקדם את העיניינים. בעבודה: אתם חשים שלא בנוח ויש בליבכם טינה כלפי אנשים מסויימים אשר סובבים אתכם. כדי להימנע מויכוחים וחיכוכים מיותרים יהיה עליכם לנצור את לשונכם. הבטחות שקיבלתם לשיפור תנאי עבודתכם ו/או שכרכם אינן מתממשות ויהיה עליכם להתאזר בסבלנות עוד מספר חודשים. זוגיות: הזוגיות בה אתם מצויים סטתה אט אט ממסלולה. שיגרה, סתמיות, שאננות, ודאגות שונות יוצרים ריחוק זוגי. הימנעות ממאבקי אגו וויתור על עקשנות מיותרת שאינה במקומה יזמנו לכם את ההזדמנות לישר את ההדורים לטוב או לטוב יותר. כספים: חסכון הוא צו השעה. עליכם להקפיד שלא לחרוג מיכולותיכם. אך יחד עם זאת היזהרו מלהיגרר לקמצנות שאין בה צורך. התיקון השבועי: לא תחמוד!! החמדן תמיד יהיה עני. חמדנות היא מחלה של הנפש המביאה עמה תוצאות אוטומטיות של כאב, מרירות ותסכול. קריאת מזמור נב' בספר תהילים יפה לשבוע זה. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר 'לא שמעתי',
ומודה על האמת.

 

דגים:

קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד מכישלון וחוסר יכולת לספוג ביקורת יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות, הפגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו - שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שכוללים פיטורין או שינוי במהות העבודה . זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם נוכל להביא שיפור איכותי לחיינו, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא נזדקק למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי נמנע את התקף המחר.

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה