איך לצאת מהאובססיה אליו ב4 שלבים:



את יודעת שהבחור שאת איתו לא עושה לך טוב, את רוצה לסיים איתו את הסיפור אבל בכל פעם שאתם נפגשים הוא פשוט גורם לך לחשוש ולחשוב שאולי עדיף לא לקבל את ההחלטה זו, אולי הוא פוגע בלי להתכוון, אבל ברגע שאתן שמות לב שהמחשבה הזו באה אליכם פעמים רבות מידי, סימן שבכל זאת יש דבר אמת בקול הפנימי שאומר לכם את זה. אז מה לעשות?

את יודעת שגם לאחר שתיפרדו בכל פעם שתיראי אותו אותם הרגשות יחזרו, אז איך אפשר לברוח מהם? את מבינה שהוא כבר כמו סם בשבילך, טוב לא עושה לך רק לזמן מה אבל אחרי זה רק רע ובכל זאת אי אפשר בלעדיו.איך להיגמל מאותה האובססיה? 

 

שלב 1:

תבקשי מחברות שיספרו לך למה הוא לא טוב בשבילך.

שיסבירו למה הוא רע, מה לא טוב בו וכך כשכמה בנות אומרות לך בו זמנית הרבה מידע שלילי עליו זה יתחיל כבר לחלחל וכל מה שהן יומרו רק יבסס את מחשבותיך הקודמות (ואולי אף יוסיף) ויוצא לך תחשק לכתוב לו ולהיות איתו בקשר.

 

שלב 2:

תתרחקי מבחינה רגשית, תבחרי עבור עצמך לקחת בכל יום החלטה כולשהי על מרחק. כלומר יום אחד להבטיח לעצמך שלא תדברו שעתיים, ואז שלא תדברו עד הערב, יום שלם וכך עד שתרגישי שאין לך כבר דחף נוראי לכתוב לו ולדבר איתו. 

 

שלב 3:

תתרחקי גם מבחינה פיזית, תנסי להימנע מכל מקומות המפגש האפשריים שלכם – אם זה מקום שהוא יושב בו, חברים שלו שיכולים להזכיר לך עליו, חפצים שיכולים להזכיר לך עליו, וכו. תרחיקי כל דבר שיכול להזכיר לך עליו ולגרום לך לחשוב עליו.

 

שלב 4:  

ולבסוף הכי טוב להגיד לו את זה, שידע שאת חושבת הרבה על כל הסיפור ושהוא לא עושה לך טוב לדעתך אבל את לא מצליחה להיגמל, ואם הבחור בעל כבוד עצמי הוא יבין שאת באמת לא רוצה בקשר הזה איתו ויתרחק ממך. לכל היותר עד ששוב תקראי לו, ורגע לפני שאת עושה את זה תחזרי שנייה לשלב א וזה כבר יעצור בעדך ;)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה