לא מצאתם במי לבחור?



היום תבחר ככל הנראה, סופה ביילין, כסגנית ראש העיר. האם אלה שהביאו את בחירתה להצבעה, יודעים בכלל שהיא תכניס להם גול עצמי. מי שעזבה את הליכוד בגלל מניעים אישיים אין לה בעיה לעזוב את שלמה כהן או איתמר שמעוני, רק תשלמו בכסא

 הבחירה בסופה ביילין, היא שגויה מיסודה וההסכמים שעשו בשבילה עם האופוזיציה ועם הקואליציה נעשו בידיעתו של אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו" ואולי אף בשיחות ישירות שלו עם שני הצדדים. ביילין ידעה? כמובן שכן. חתמה? על שום דבר. ההסכמים בעל פה.
המעבר של ביילין, מהליכוד לישראל ביתנו, כבר אז היה צריך להדליק נורה אדומה, ביילין, לעולם לא חשבה על טובת הציבור בכלל אלא על עצמה, החניה והלשכה ואת אלה היא קיבלה. עכשיו כשנותץרה חסרת פרנסה, כמעט סגרה דיל עם שבתאי צור, עד שהוא הבין שהיא חושבת רק על עצמה. צור פוליטיקאי מנוסה לא נפל למלכודת שלה, מה שלא השכילו אחרים לעשות וכנראה הצליחה לשכנע אותם שהיא אכן תתמוך בהם בכל שלב וגם אם יצטרכט לבחור בראש עיר חדש.

סגן ראש עיר, זו לא ברירת מחדל אלא תפקיד מחייב ביותר, במיוחד בתחום הרווחה, שם כבר צברה ביילין "ניסיון" והפנתה את עיקר מאמציה לטובת המזגר הרוסי ששלח אותה למועצת העיר. הרווחה, כמו שידוע, זו לא נישה מגזרית אלא אמורה לטפל בכל העיר ובכל הבעיות הרבות שקיימות באשקלון בתחום זה.
הכל יכול. אביגדור ליברמן
בתקופת בני וקנין, היא שימשה סגנית וממונה על הרווחה, אז היא שימשה כסגנית ממונה על הרווחה, אבל את רוב העבודה עשו אנשי המקצוע ללא השפעה שלה בכלל. ככל הנראה, גם עכשיו, אם שלמה כהן ובני וקנין יצביעו בעד סופה ביילין, הם יעשו את זה תמורת הבטחה מאביגדור ליברמן, שהם יתמכו בשלמה כהן לראשות העיר כשתהיה התמודדות. אז מה קרה שראשי העיר הנוכחים תומכים בה?.  אולי גם להם הבטיחה תמיכה בבחירות לראשות העיר כשיהיו ואם יהיו בכלל.
זמושניק. לא מתאימה לכלום
אז יכול להיות שכולם טירונים פוליטיים או אני נאיבי. אני מאמין שאני נאיבי, אבל איך יכול להיות שאנשי אופוזיציה תומכים במישהו מהקואליציה? אם לא הובטח להם דבר. כאלה נדיבים הם? לא נראה לי. מי שעזבה את הליכוד לטובת מפלגה אחרת בגלל אינטרסים אישיים, אין לה בעיה לעזוב את שלמה כהן או איתמר שמעוני.
חבר המועצה לשעבר, יורי זמוצ׳ניק, אומר על ביילין " היא לא מתאימה לכלום. אף פעם לא עשתה למען הבוחרים שלה ולא לטובת הציבור". 
משה אטיאס. פוליטיקאי
עוד טירון פוליטי זה, משה אטיאס, הוא חושב שהוא הכי חכם ופה אני אומר לו אתה פשוט משקר. אתה משה אטיאס, הבטחת לאיתן קסנטיני, לתמוך בו אם יתמודד. אטיאס פגש אותי היום ואמר לי שלעולם לא אמר לקסנטיני שיתמוך בו והוסיף, אני אחזור לכתוב על כל מה שהעיתונאים כותבים וכותבים שטויות. אז משה אטיאס, אתה לא סנילי, תשחק במשחק של הגדולים (הפוליטיקאים) אבל למה לשקר?. קוראים לזה אומץ לב ציבורי. מכיר?. הפכת להיות פוליטיקאי קטן וכאלה לא שורדים יותר מקדנציה, תאמין לי.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה