מתכון מיוחד לצ'ורוס



צ'ורוס הוא מאכל מתוק שמקורו בספרד, העשוי מרצועות של בלילה מתוקה המטוגנת בשמן עמוק. המאכל פופולרי בספרד, אמריקה הלטינית, ארצות הברית וצרפת. מקובל לאכול את הצ'ורוס לארוחת בוקר ולטבול אותם בשוקולטה חמה. קבלו מתכון מגניב ומיוחד שיפתיע ויפנק את האורחים שלכם.. קערת גלידה-צ'ורוס


מַתכּוֹן להכנת 8 קעריות גלידה צ'ורוס:

1/4 כוס חמאה / לקוביות
2 כפות סוכר חום
1/2 כפית מלח
1 כוס מים
כוס קמח 1
1 כפית וניל
4 ביצים

תרסיס שמן בישול
שמן לטיגון
סוכר וקינמון

גלידה
פאדג 'חם ציפוי קרמל (אופציונלי)

6-12 כוס למאפינס

בסיר בינוני על אש בינונית / גבוהה - מוסיפים חמאה, סוכר חום, מלח, ומים - ומביאים לרתיחה. ברגע שהחמאה נמסה לחלוטין והתערובת מתחילה לרתוח, מנמיכים את הלהבה לבינונית / נמוכה ומוסיפים קמח.

בעזרת כף עץ, מערבבים עד שהבצק מגיע יחד לכדור (בערך 1 דקה). מסירים מהאש ומצננים במשך 5 דקות לפני שתמשיך לשלב הבא (כדי למנוע בטעות בישול הביצים).

מערבבים פנימה את תמצית הווניל ומוסיפים את הביצים, אחת בכל פעם, להיות בטוח לשלב כל ביצה במלואו לפני הוספת הבאה. לאחר כל הביצים מאוגדות, ולהעביר את הבלילה לשקית זילוף עם כוכב קטן בקצה.

להפוך תבניות מאפינס ולרסס ביסודיות עם ספריי בישול טפלון. לזלוף מסביב הכוסות ההפוכות בצורת ספירלות כדי ליצור את הקערות. מייד להעביר את המגש למקפיא ולהקפיא עד מוצקות (כ -3 שעות או למשך הלילה).

מחממים שמן בסיר עמוק (175C). הסרו את המאפינס מהמקפיא, למכופף אותו מעט כדי לשחרר את קערות צ'ורוס (ייתכן שיהיה עליך גם להשתמש בסכין קטן מתחת לקצה התחתון בתחילה לשחרר אותם). 

מטגנים אותם בקבוצות, עד להשחמה יפה - לא יותר מ -3 בכל פעם. הקפדו להטות אותם בקפידה לתוך השמן ולכן הם שוקעים לתחתית.

לאחר הצבע הרצוי הוא הגיע להסיר אותם מהשמן לצלחת מרופדת במגבת נייר.

לספוג עודפי שמן ואז לגלגל אותם בתערובת סוכר וקינמון.

מלאו גלידה אהובה ותוספות. תהנו!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה