החופש הגדול התחיל ! עצות לחופש טוב במיוחד



החופש הגדול התחיל ומרוב שמחה אתם כבר לא יודעים מה לעשות? מדור הנוער שלנו בא לעשות לכם סדר ולתת לכם חמישה טיפים שיעזרו לכם לחוות את החופש הטוב ביותר.

 1. תהיו מאורגנים-

הכי כיף לפנטז על החופש ולהחליט שנעשה את זה ואת זה ואת זה, אבל לפעמים מרוב תוכניות אנחנו מאבדים את עצמנו ובסוף לא עושים שום דבר. שבו בכיף ותכתבו רשימה של הדברים שהכי הכי חשוב לכם להספיק בחופש הגדול הזה.

2. תפטרו במהירות מהמטלות לחופש-

תהיו בטוחים שעדיף לקחת 3-4 ימים בתחילת החופש, כשאתם עוד בפוקוס של הלימודים ולהיפטר מכל המטלות שנתנו לכם לשנה הבאה. הכי מבאס להגיע ליום האחרון של החופש ובמקום להנות עם כולם ולהשאיר טעם טוב, לשבת בבית ולפתור תרגילים. פחות כיף.

3. נצלו את הזמן לדברים מיוחדים-

תמיד רציתם ללמוד לנגן על גיטרה או כלי אחר? יש לכם חברים שגרים רחוק שמזמן רציתם לבקר? כבר חודשים אתם רוצים לעצב מחדש את החדר ולא מוצאים את הזמן? הנה- החופש הגדול הוא חודשיים מלאים ב-חופש מוחלט-. חוץ מלהיזרק בים, אתם יכולים גם להועיל לעצמכם ולעשות משהו מיוחד שדורש זמן ואי אפשר לשלב עם הלימודים, עופו על האפשריות! 

4. קחו זמן לעצמכם-

ביום יום אתם כל הזמן מוקפים באנשים, חברים בבית הספר, משפחה, מורים וכו'. החופש הגדול הוא זמן מסוים לקחת קצת זמן לעצמכם וללמוד להנות ממנו ולהירגע קצת. קחו לכם מגבת, אוזניות, בקבוק מים וקדימה לים... השקט מחכה לכם.

5. ארגנו פעילויות לא שגרתיות-

כל החבר'ה רק מחפשים כל היום מה לעשות ואיך להפוך את החופש הזה לבלתי נשכח, וכמה כיף זה יכול להיות אם הוא יהיה כזה בזכותכם? אמצו את חוש הארגון שחבוי בכל אחד מאיתנו וארגנו פעילויות שיגרמו לכל החברים סביבכם להנות ולהתפעל ולהודות לכם לפחות עד שנה הבאה.

חג חופש גדול שמח!

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה