חמישה ימי כיף מומלצים לחופש הגדול



החופש הגדול הוא הזדמנות נפלאה לטייל ולהנות מכל רגע. אספנו לכם את 5 ההרפתקאות הכיפיות ביותר, כמה שיותר קרוב לבית. יאללה, מצלמה, מים, מצב רוח טוב ולדרך :)

 1. פארקי שעשועים-

אוקיי, נתחיל בהכי מובן מאלייו, מי לא אוהב יום מלא ברכבות הרים, גלגל ענק, צמר גפן מתוק וחברים? לא צריך לטוס לחו"ל בשביל כל זה. במרכז הארץ תוכלו להנות מה"סופרלנד", "לונה פארק", ואם בא לכם מים, "מימדיון" והכל במרחק אוטובוס אחד.

2. קצת טבע-

לאלו מבינינו שמחפשים קצת כיף בסביבה ירוקה, להנות מהיופי הטבעי של הארץ ואולי לעשות איזה פיקניק קטן- יער חרובית, יער די קרוב לאזורנו, צמוד לצומת מסמיה ומלא עצים, טבע- מקום מושלם לפיקניק.

3. חול, קרוב לבית והכי טבע שיש-

אם אין לכם כוח לנסוע יותר מדי, אך בא לכם להנות מהטבע ואולי לפגוש איזה חיה או שתיים בסביבה הטבעית- פארק ניצנים, ממש צמוד לאשדוד. אזור זה מוכרז כשמורת טבע, ולכן יכול מאוד להיות שתפגשו כמה בעלי חיים וחוץ מזה, מה יותר כיף מלהתגלגל בגבעות החול ממש כמו בילדות?

4. הפינות הנסתרות של העיר הגדולה-

אם בא לכם להגיע למקומות מיוחדים ופוטוגניים במיוחד, סעו לכיוון תל אביב- אך כנסו ליפו. העיר העתיקה הזו מלאה בפינות יפייפיות וייחודיות, שגורמות לנו לעיתים להרגיש כמו תיירים- בישראל.

5.  שופינג שופינג שופינג-

כמובן, שחלק מהכיף בחופש, הוא היכולת להסתובב יום שלם ולהנות מיום של פינוקים וקניות. ומה יותר טוב מה"ביג" החדשדש שלנו באשדוד, שנראה כמו העתק משדרות שופינג בחו"ל?

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה