הבקרה התקציבית תעביר את הפועל אשקלון ללא הקצבות העירייה



בפגישה שקיימו אמש אנשי הפועל אשקלון עם יו"ר הרשות לבקרה תקציבית בהתאחדות, הושגו הבנות והקבוצה תעבור היום עם תקציב מקוצץ

 התקציב שהוגש אמש לרשות לבקרה תקציבית על ידי הפועל אשקלון, עמד על כ - 13.5 מיליון שקלים, שכללו את ההתאחדות, המינהלת והטלווזיה בסכום של כ - 9 מיליון שקלים, עיריית אשקלון הייתה אמורה להתחייב על סכום של 4.5 מיליון שקלים. אומנם העירייה הכינה מכתב לערבות, אולם יו"ר הרשות, עופר אורליצקי, סירב לקבל מכתב התחייבות ללא ערבות בנקאית על הכסף. אתמול בראיון בלעדי "לאשקלונט" אמר אורליצקי "במקרה של הפועל אשקלון אני זהיר".
אנשי אשקלון, שהגיעו אמש לפגישה עם אורליצקי, לא הביאו איתם את הערבות הבנקאית על הסכום אותו העירייה התחייבה להעביר. אורליצקי אמר להם שהוא מוריד מהתקציב שהקבוצה התחייבה עליו, את הסכום אותו העירייה התחייבה להעביר וכך הם ישארו עם תקציב המינימום הנדרש. אשקלון אמורה להמציא לבקרה התחייבות מהתנו"ס שמחלקת הנוער של הקבוצה לא תתוקצב מהתקציב שהוגש לרשות לבקרה תקציבית.

תגובת העירייה תעלה כשתתקבל.
מתוך אתר ההתאחדות לכדורגל על הרשות לבקרה תקציבית:
הבקרה מתבצעת באופן שבו קבוצות הכדורגל אמורות להגיש לבקרה דו"ח כספי מבוקר ע"י רואה חשבון המתייחס לעונת הכדורגל שחלפה והמסתיימת ב-31.5 של כל שנה, כמו גם בתקציב לעונת המשחקים הקרובה – וכל זאת לא יאוחר מה-1.7 של כל שנה.
הבקרה סוקרת את הדוחות הכספיים שהוגשו ובוחנת את ריאליות התקציב שהוגש. במקרה של חילוקי דיעות ו/או אי הסכמות לגבי סעיפי ההכנסות וההוצאות, נדרשות הקבוצות להמציא לבקרה בטוחות לקיום אותם סעיפים שבמחלוקת ורק לאחר מכן ניתן אישור לקבוצה לפתוח את עונת המשחקים.
לאחר אישור התקציב, מגישות הקבוצות את חוזי השחקנים והמאמנים לאישור הרשות וזאת בכפוף למסגרת התקציבית שאושרה קודם לכן בסעיפים אלה. שחקן או מאמן לא יקבל אישור ליטול חלק בעונת המשחקים אלא לאחר שחוזהו אושר ע"י הבקרה.
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה