תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 02/09/16 ועד 08/09/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

טלה:

התמודדות אל מול חששות ופחדים שאין להם כול אחיזה במציאות השבועות הקרובים קשים יותר בעבורכם והעומס שמוטל עליכם גורם ללחצים רגשיים ונפשיים כאחד. ניתן לומר למעשה שהחששות, הדאגות והלבטים איתם אתם נאלצים להתמודד, מדירים שינה מעיניכם. באופן כללי רבים מבני מזל טלה מצויים בתקופה בה הם חשים בדידות והם נאלצים להתמודד לבד עם משבר כזה או אחר שמונע מכם להתחבר אל שמחת החיים בה התברכתם. הקלפים מבטיחים כי התהליך אותו אתם עוברים כעת הינו שיעור חשוב בעבורכם ולחששות ולפחדים אשר אתם ניצבים מולם אין כל אחיזה במציאות. התחברות לחשיבה חיובית ואופטימית תסייע בידכם לעבור את התקופה הזו בהצלחה. בעבודה: עליכם להיות זהירים ולהימנע מנתינת אמון עיוור באדם כזה או אחר שיפעל ויעשה למענכם. זוגיות: רבים מבני מזל טלה מרגישים צורך עז לקום ולשנות דבר כזה או אחר בחייהם הזוגיים. הקלף מלמד שבתוך לבכם אתם חשים צורך עז בחידושים אשר יגוונו במעט את חייכם. הדחף הראשוני שלכם מורה לכם לפרוץ את המסגרת הקיימת, דבר שמוביל את חלקכם למחשבות על פרידה, בגידה או ניתוק . הקלפים מייעצים לכם לא להיחפז בהסקת מסקנות. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את תזרים המזומנים שלכם. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו מרגשות שליליים ומרגשות אשם. פנייה לעזרה רוחנית כזו או אחרת יכולה להשיב את תחושת הביטחון. שבוע שקט, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  אהבה זה כמו סוכר, זה נמס וזה נגמר. החכמים ממתיקים את אהבתם לעיתים דחופות. בעזרת חיוך, הבנה, מילה טובה חיבוקים ואהבה.

 

שור:

השבוע יהיה על בני תאומים לאסוף את עצמם, להתעשת, להתחזק ולהתחיל להניע מחדש תהליכים למימוש רצונותיהם. ניתן לומר שלמרות העומס שחוויתם לאחרונה, מכאן תחילתה של המגמה החיובית שמסתמנת בעבורכם. ואכן, השבוע יש לכם אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג משהו שחשוב לכם באמת. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם נכנסים לתקופה טובה יותר. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם, תאפשר לכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. וכל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה. השילוב בין השניים, הוא שילוב מנצח שיוביל ב"ה למפנה חיובי. זכרו! כדי להיות ולחיות מאושרים יש צורך ב -  100% אמונה ו 0% ספק. צמצום הספקות שמקננות בליבכם יפתח לכם את הדרך לחיים יפים ללא כל צל של ספק ואם רק תרצו אין זו אגדה!! בעבודה: פרוייקט חדש או עשייה חדשה בה אתם עוסקים יכול לעלות יפה ולהצליח, כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: המערכת הזוגית שלכם עייפה. וכבר זמן רב, היא מקרטעת ורצופת גימגומים. תהליך זה יכול להעמיד בסכנה המון דברים שהשקעתם בהם זמן רב. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות, יוכלו לגלות כי למרות חילוקי הדעות שקימיים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. לרווקים: אנרגיות חיוביות פותחות בפניכם את הדלת להיכרות ושותפות שבשלב זה תעשה לכם רק טוב.  בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע, לכו להרצאה מעשירה וצפו בהצגה או סרט. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב, חודש אלול מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. תחושת המסוגלות הזו, היא אבן דרך בבנית הערך העצמי שלכם.

-

תאומים:

שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. רצון לחיבה, צורך בקרבה ובחום אנושי, יוצרים בלבכם כמהה לאהבה וחום גוף זהו שבוע טוב להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים שעד עתה גרמו לכם לעיכוב. הפתעה או בשורה משמחת מגיעים בעבודה: יהיה עליכם לקבל החלטות שונות. הקלפים ממליצים לכם לפעול ולקבל החלטות מתוך הרגש ואז הדברים יצליחו. לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת- צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות, בשילוב עם חשיבה חיובית, יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכל הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם. זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות. לרווקים שביניכם:  זהו זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שיתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. חודש טוב, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בקשת עזרה היא סימן לכוח ולא לחולשה. ניעזר בחברים, ניעזר בבני הזוג ולא נשכח גם לבקש עזרה מהקב"ה. הוא לבטח רוצה לעזור לנו.

סרטן:

שבוע חיובי ניצב בפתח. המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על היכולת שלכם להפוך לאדונים לגורלכם. רצון לפרוץ גבולות ולהגיע לביטחון כלכלי גורם לכך שתחפשו דרכים חדשות למיצוי עצמי. זהו זמן טוב למימוש רעיונות והוצאה של דברים אל האור ותוכניות אל הפועל. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

 

אריה:

היכולת לשתף פעולה עם האנשים שסובבים אתכם הוא גורם מרכזי בשבוע זה וככול שתהיו קשובים לסביבה כך ייטב לכם. זהו שבוע טוב לפריצת דרך ולפריצת מחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לראויים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם: היכרות חדשה מפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בליבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. טיפ לשבוע טוב יותר: דונו לכף זכות את הסובבים אתכם ואת עצמכם. חופשה קצרה או טיול נראים באופק. שבוע טוב, חודש מוצלח, ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אילו רק יכולנו להפסיק לומר "אני לא יכול" או "איני מסוגל", עולם חדש ונפלא היה נפתח בפנינו. נסו להוציא את ה"איני יכול" מהלקסיקון שלכם. עשו זאת ברצינות. בכל פעם שבה אתם אומרים "איני יכול", תנו ח"י שקלים לצדקה. מעניין כמה שקלים יצטברו לכם במשך החודש?

 

בתולה:  

המהות של השבוע היא לא להרים ידיים לא לוותר או להיכנע אלא להמשיך ולהיאבק למען הדבר הנכון. רבים מכם עדיין שרויים באכזבה מסוימת מהאופן שבו חייכם מתנהלים. המהות של השבוע הקרוב מלמדת שבני מזל בתולה צריכים להתחבר לאומץ לב, לאמונה ולנחישות, זאת על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים והמבחנים הנקרים בדרככם. רק התנהגות אסרטיבית, מלווה באמונה בעצמכם ובבורא עולם תעניק לכם את הכוחות הדרושים לביצוע המשימה. בבית: יש לבצע תיקונים ושיפוצים קטנים ואין לכם חשק לעשות זאת. עליכם לדעת שהעצלות שלכם עשויה לעלות ביוקר. הזנחת הדברים תגרום להחמרת המצב ואף לפגיעה כספית. בעבודה: השבוע יהיה עליכם להיאבק על דעותיכם ולצאת חוצץ נגד תדמית כזו או אחרת שדבקה בכם. קידום או שינוי לו אתם מצפים מתעכב מלהגיע ואתם חוששים שהבטחות שקיבלתם לא יתממשו. הקלפים מייעצים לכם לא לשבת בחיבוק ידיים ולהתחיל ולהשמיע את קולכם. גישה אסרטיבית ונבונה תוביל להצלחה. זוגיות: שכלתנות יתר גורמת לזוגיות שלכם להתקיים אבל לא לחיות כלומר: יש בן זוג ואולי אפילו ילד או שניים, יש אהבה אבל אין תשוקה, יש הבנה אבל אין להט, יש מין אבל אין רומנטיקה, יש ביחד אבל אין יחדיו. אם המצב הזה מוכר לכם, סימן שהגיעה העת להעניק לזוגיות שלכם את טיפול ה 10,000 הדרוש. לרווקים שבניכם: קשר שהחל לא מזמן ונראה מבטיח, מתחיל לעורר ספקות ותהיות לגבי נכונותו. יום הולדת שמח לחוגגים, חודש טוב, שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: לחיים יש כל-כך הרבה מה להציע. הבה לא נרשה לדאגה לגזול מאתנו אפילו חלק קטן מכל הטוּב שבורכנו בו.

 

מאזניים:

המון מוטיבציה חיובית מציפה אתכם ברצון להזיז, לשנות, לפעול ולקדם נושאים שחשובים לכם. שבוע חיובי אך עמוס ולחוץ ממתין לבני מזל מאזניים. המון תנועה, עשייה ונסיעות הקשורות בעיקר לכל נושא העבודה והקריירה. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם להתחבר לאופטימיות מחודשת. בעבודה: הזדמנות לשינוי ולקידום עומדת בפתח וזהו השינוי החיובי לו חיכיתם, לכן נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כמו כן השבוע חשוב מאוד שתשקלו את מילותיכם ותישלטו בתגובותיכם מתוך ידיעה שהחיפזון מן השטן. זוגיות: בן הזוג אינו מאתגר אתכם והשיחות המעטות שאתם מנהלים הן שיחות שטחיות של העברת אינפורמציה על גידול ילדים וניהול הבית, שיחות שאינן תורמות לחיזוק הקשר הזוגי. לצערי, רבים מעדיפים להמשיך בחייהם הנוחים מבלי להיות מאושרים והעיקר שלא לסבול את אי הנוחות הכרוכה בשינוי הרגלים. אין זה סוד ששינוי הרגלים איננו קל אך כגודל הקושי כך גודל השכר. שינוי בסדרי העדיפויות שלכם והצבת הזוגיות במקום הראוי לה יאפשרו לכם להתמודד עם השתיקות המעיקות. לרווקים: זהו שבוע טוב לחשיפה. צאו מהבית הפגינו בולטות הדבר יתרום ויקדם אתכם לעבר הזוגיות המיוחלת. עניינים שקשורים במעבר, שינוי או שיפוץ של מקום המגורים עולים על הפרק. טיפ לשבוע טוב יותר: הצחוק יפה לבריאות וטוב לנפש כך קבעו ח"זל. לכן הקפידו לפעול ממקום של שמחה ומצאו כול דרך על מנת לחייך, לצחוק ולשמוח. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כדי לתכננן את העתיד, עלינו להבין את העבר ולדעת את ההווה. המונח לדעת, מדבר על ודאות מוחלטת ללא עוררין, ללא ספקות, ללא שאלות. אדם שמתנהל ביודעין, אינו חי את חייו תוך כדי ניסוי ותהייה. במונח לדעת גלומים היכולת לקבל מהיקום את כל מה שאתם צרכים כדי שתוכלו, להשיג ב"ה את כל מה שאתם מאחלים ורוצים לעצמכם.

 

עקרב:

מצב הרוח שלכם אפור והמון דברים שחשובים לכם אינם מסתדרים כפי שהייתם רוצים באמת. תהליך זה של חוסר שביעות רצון, יוצר מתח  ולחץ נפשי (Stress) הקלפים מראים שאחד הגורמים העיקריים למצב בו אתם שרויים, אלו- רגשות קיצוניים או מודחקים- בעיקר- תסכול, הערכה עצמית לקויה, מתח וכעסים- האפקט הוא כמו של "סיר לחץ"- בכל פעם מצטברים הכעסים והתסכולים עוד קצת, עד שפתאום יום אחד זה עלול להתפרץ החוצה- לפעמים כהתפרצויות כעס ועצבים, או במקרים אחרים ככאב גופני או מחלה חלילה. כדי להימנע מכל אלה, יהיה עליכם לשקול לקבל עזרה או לרכוש כלים שיאפשרו לכם לקבל שליטה על זעם, כעס ותסכול. ענייני כספים ויכולת כלכלית עומדים במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים משקפים שמצבכם איננו יציב ועליכם לשמור שלא לחרוג מעבר לתקציב אותו הקצבתם לעצמכם. מדיניות של חסכון ודחיית סיפוקים תאפשר לכם להתמודד עם המצב שנוצר. סכום כסף שמגיע (מהגרלה, מלגה, החזר מס, פיצויים, חיסכון שמשתחרר, ירושה וכו') עשוי לעזור ועליכם להקפיד ולהשתמש בו בתבונה. בעבודה: היכולת שלכם להסתגל למצב חדש שנוצר, היא המפתח להתנהלות יעילה במקום העבודה. ההבנה שאין טעם לבכות על חלב שנשפך תאפשר לכם להשלים עם השינויים שנוצרים מתוך תחושה של השלמה ושיתוף. במידה ואינכם מצליחים להגיע לידי הבנה, השלמה יתכן ויהיה עליכם לשקול את המשך הישארותכם במקום זה. זוגיות: אפרוריות, עייפות וחוסר חדוות חיים מאפיינים את הקשר שבו אתם מצויים. מצב זה הוא תולדה של שגרה שמציבה את הזוגיות שלכם במקום נמוך ולא מכובד. תהליך זה, במידה ולא יטופל, יצור מצב של ריחוק ושחיקה שבא לידי ביטוי במערכת יחסים מתוחה ומתסכלת. כדי להיחלץ ממצב זה יהיה עליכם להתגבר על מחסומי הבושה ולהסכים ביחד לפנות לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לעשות סדר בדברים ולברר ביחד איפה טעיתם? לאן פניכם מועדות? וכמובן מה צריך ונכון לעשות. אצל חלקכם טיול או חופשה מתבטלים או נידחים למועד אחר. שבוע מבורך, חודש דבש ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  לחץ נובע מחוסר ידיעה. כאשר האדם לא יודע מה יקרה הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע מה לעשות הוא נלחץ. כאשר האדם לא יודע ולא מבין, את הסיבות שבגללן המצב הוא כפי מה שהוא, הוא נלחץ. בקיצור, לחץ נובע מחוסר הבנת המצב. מחקרים שנעשו לאחרונה גילו שברגע שהאדם מבין (יודע) את הלמה, הוא מסוגל להתמודד עם כול איך, למה ומדוע.

 

קשת:

התעוררות, התפקחות והבנה זהו המוטו של השבוע הקרוב. זמן ליזום, ליצור ולהניע לפעולה. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוכלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל שור, טלה או עקרב, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר לבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסכנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה. שבוע טוב, חודש שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הצהירו שלוש פעמים ביום את המשפט הבא: "אני לוקח/ת אחריות מלאה על חיי" בקול גדול ומהלב. ואם אתם לא מסוגלים להגיד את זה, אז תגידו "אני מוכן להתחיל לקחת אחריות מלאה על חיי" אבל תגידו מילים אלו גם אם אתם מתביישים כי זה משפיע.

 

גדי:

שבוע חיובי ניצב בפתח. זמן טוב לשדרג, לסדר ולטפל בנושאים שקשורים לחייכם הפרטיים. התחברות לחשיבה חיובית חשובה בעבורכם לכן, למדו כיצד לעשות זאת. היכולת שלכם לקחת את החיים בפרופורציה ולהרגיע, חיונית כרגע בעבורכם. בסה"כ, שבוע חיובי ניצב בפתח. ורבים מבני מזל גדי צרכים להפנות את מירב תשומת ליבם לטיפול ולתחזקה של התא המשפחתי שלהם, שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים ,אחים וכדומה. היכולת שלכם להתגמש, להבין ואף לסלוח יכולה להעניק לכם את האפשרות לגשר על פערים ומחלוקות שעד עתה יצרו ריחוק ותסכול. בעבודה: התחושה שמקום העבודה הוא גם "בית" חסרה לכם והדבר מעיד שאולי היגע הזמן להשלים עם השינויים שהתרחשו. השלמה זו תפתח בעבורכם נתיבים חדשים לקידום ושיפור מעמדכם המקצועי. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים למהר ולהשתחרר מכבלי העבר ובשלב זה, לא לבחול בשום עבודה. זוגיות: שינוי בחשיבתכם יוצר תחושה של פיוס ורגיעה ומהמקום הזה הרבה יותר קל לכם לתפקד במערכת הזוגית. הנהנים העיקריים מכך הם הילדים שלכם. מחשבות על הרחבת התא המשפחתי מתרוצצות לכם בראש, ותהליכים שקשורים במיסוד של קשר או בהריון ולידה עולים על הפרק. בשני המקרים הנושא מבורך. לאלו מכם שעברו לדירה חדשה או לבית חדש חשוב לזכור !! שמשנה מקום משנה מזל.... חודש טוב שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התלמוד אומר: "הכול בידי שמיים - חוץ מיראת שמים". יראת ה' תלויה אך ורק בנו. אם תרצו בה - היא תהיה חלק מכם.

 

דלי:  

התמודדות עם בדידות וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מעניין. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם אך הבולט מכולם, קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד זוגי. נתינה ללא גבולות יוצרת אצלכם חוסר. חשוב שתדעו, שהרצון שלכם לרצות את האחרים בא על חשבונכם והשבוע למרות שאתם טולרנטיים, חשוב שתציבו את עצמכם ואת רצונותיכם במרכז. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת. בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. בצעו תיקונים כאלה ואחרים בזריזות ומתוך רצון. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית והתחושה ש-מה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. לרווקים: שבוע מבורך להפגין נראות ובולטות. צאו מהבית והיו דומיננטיים. הכרות עם דמות בעלת תכונות שכובשות את ליבכם עולה על הפרק. חודש מבורך, שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת: "טובים השניים מן האחד". מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

דגים:

שבוע חיובי בפתח. המהות שלו: יש לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר באופן שבו אתם בוחרים לדבר ולהתנסח. עליכם לקבל הכרעה לגבי נושא שמעסיק אתכם. המשך ההתלבטות יגרום לכך שדברים שאמורים להגיע יתעכבו והדבר עשוי לפגום בביטחונכם העצמי בעתיד לבוא. לכן הגיע העת לנהוג בהיגיון, "לחתוך" דברים ולקבל החלטות שיאפשרו לכם להמשיך ולהתקדם. רעיון חדש שבבסיסו העשרת ידע, לימודים או התמקצעות עולים על הפרק והדבר יציב בפניכם מטרות חדשות ומעניינות שיוסיפו מעט גיוון ועניין בחיי היום יום. בבית: בני הדור הצעיר זקוקים לקצת יותר יחס ותשומת לב  אך לאחרונה אינכם מוצאים את הכוחות הדרושים על מנת שתוכלו להעניק להם את מבוקשם. עליכם לאמץ גישה קצת יותר סבלנית. הקפדה על הקצאת זמן איכות מסודר עם הילדים תוכיח את עצמה ותביא לתוצאות טובות בשלב מאוחר יותר. זוגיות: לאחרונה אתם מוצאים את עצמכם מתמקדים בדברים השליליים המצויים בזוגיות שלכם והדבר גורם לכך שאתם מאוכזבים מציפיות שלא התממשו. הקלפים מצביעים על כך ששיחה עניינית עם בן הזוג והתאמת ציפיות משותפת, תאפשר לכם להתמקד בדברים החיוביים שיש בזוגיות שלכם. לרווקים: זמן טוב להיחשף, לצאת אל השטח ולפזר את הריח שלכם באוויר. אלו מכם שיפעלו מתוך אמונה בעצמם וביכולתם יזמנו לעצמם הזדמנויות חיובית. טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו ודביר שלילי. אם אין לכם משהו טוב להגיד אז פשוט תשתקו. חודש אלול מבורך, שבוע מוצלח והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: החיים אינם קלים ולעיתים אנו מתקשים להתקדם ומרימים ידיים (מוותרים......) הרמת ידיים כזו היא ביטוי נוסף של כניעה לתסכול. צריך לדעת שהעולם לא קל ועלינו להתמיד ולהתעקש על מנת להגיע למימוש עצמי. לעולם אל תעצרו באמצע הדרך, המשיכו לצעוד בה עד שתגיעו אל סופה.

 

 

 - 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה