קידום אתרים – איך ניתן לקדם את העסק בגוגל



כשגולש ממוצע גולש בגוגל בשביל לחפש בעל מקצוע, עסק או אתר אחר, הוא מניח, לרוב, שגוגל מתעדפת את מנוע החיפוש שלה על פי פופולאריות של אתרים, אתרים שזוכים לפופולאריות גדולה מופיעים קודם, ואתרים שזוכים לפופולאריות מועטה, נמצאים מאחור. בעל אתר, לא משנה אם מדובר באתר עסקי או אתר אינפורמטיבי, יודע שבשביל להופיע במקומות הראשונים בגוגל ובכלל להתקדם במנוע חיפוש, צריך לעשות עבודה מאוד קשה של קידום אתרים

 קידום אתרים הוא תחום שנוצר, כפי שאנחנו מכירים אותו, בסוף שנות התשעים כשחברת גוגל הקימה את מנוע החיפוש שלה והחליטה שאתרי האינטרנט ימוקמו במנוע שלה על פי כללים מסוימים שהיא תקבע. במהלך השנים הכללים השתנו והתעדכנו, גוגל הסירה פרמטרים מסוימים ובמקומם הציבה פרמטרים אחרים שהם נחשבים כללי הברזל של כל מקדם אתרים. כך הפך התחום של קידום אתרים בגוגל, לאחד התחומים החשובים והמובילים באינטרנט וכנראה שזה לא ישתנה בשנים הקרובות. אם אתם בעלי עסק ויש לכם אתר אינטרנט ואתם רוצים לזכות לחשיפה של גולשים, אתם חייבים להכיר את התחום ולדעת כיצד ניתן לקדם את העסק שלכם בגוגל.

במאמר זה אנחנו נסביר למה צריך קידום אתרים, מה ההבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן, וכיצד ניתן לקדם את העסק בצורה חכמה. חשוב לומר וגם על זה נדבר בסוף המאמר, בשביל לקדם בצורה מקצועית וחכמה, יש להשתמש במקדמים מקצועיים שמכירים את התחום, כך תוכלו ליהנות מידע, ניסיון והרבה עבודה קשה.

מדוע צריך לקדם את האתר בגוגל?

תארו לעצמכם שיש לכם חנות אך איש לא יודע עליה, יש לכם מסעדה ואף אחד לא יודע שהיא קיימת. סביר להניח שתוך זמן קצר תפשטו את הרגל. בשביל להימנע מזה תעשו מסע פרסום. הדבר דומה לאתרי אינטרנט. אם יש לכם אתר ואתם לא מקדמים אותו בגוגל באופן עקבי, אז לא משנה כמה יפה ומיוחד יהיה האתר שלכם, אנשים לא ייחשפו אליו. קידום אתרים בגוגל נועד לחשוף את האתר שלכם לגולשים. ככל שמקדמים בצורה עקבית וחכמה יותר, כך מעלים אותו בדירוג במנוע החיפוש של גוגל וכך יש יותר סיכוי לזכות בחשיפה גדולה יותר. תזכרו, רוב הגולשים לא ממשיכים לחפש אתרים אחרי עמוד שני, לכן אם אתם לא מופיעים שם, אתם כאילו לא קיימים בגוגל.

מה זה קידום אורגני ומה זה קידום ממומן  

כיום קיימים שני סוגי קידום אתרים בגוגל. סוג אחד הוא קידום אורגני, קידום שמתבצע במנוע החיפוש עצמו. זה הקידום הבסיסי שכל אתר חייב לבצע בשביל להצליח. זה קידום שדורש הרבה עבודה וסבלנות.

קידום זה מתבצע באמצעות 5 כללים בסיסיים:

  • מילות מפתח – מחפשים מילות מפתח שמתאימות לתחום בו עוסק האתר ומבליטים אותן בתוכן, בכותרות של האתר, בקישורים פנימיים וחיצוניים.
  • החלפת קישורים – יש להחליף קישורים עם אתרים אחרים מאותו תחום, שיש להם מעמד במנוע חיפוש בגוגל.
  • תוכן – התוכן באתר חייב להיות רלוונטי לגולש, עדכני, רהוט וברור
  • מבנה האתר – האתר חייב להיות מבוסס על היררכיה מסוימת, עמוד בית, עמודי קטגוריות, עמודים פנימיים וכן הלאה.
  • חווית שימוש – גוגל מחייבת שהאתר יעניק לגולש חווית גלישה, טקסט ברור, תמונות עם טקסט, כותרות וכל דבר שיאפשר לגולש להבין בדיוק במה האתר עוסק ולהשתמש בו בצורה נוחה.

הקידום השני הוא קידום ממומן. קידום דרך פרסומות של גוגל. משלמים סכום כסף מסוים, על פי מכרז שגוגל עושה למילות מפתח בתחום, וזוכים לפרסום במנוע החיפוש (תוצאות ראשונות או אחרונות בעמוד) וכן באתרים שרכשו שטחי פרסום. שיטה זו נחשבת טובה בשביל להשיג פרסום מהיר, אך היא יקרה ונסמכת על כך שאנשים לוחצים על פרסומות של גוגל.

כפי שציינו קודם לכן, בשביל ליהנות מקידום אורגני או קידום ממומן ברמה גבוהה יש לעבוד עם חברה מקצועית, זו בדיוק הסיבה שמוטב לכם לפנות לחברת מדיה גרופ, חברה שמתמחה בהקמת אתרים לעסקים ובעלי מקצוע, קידומם בגוגל באמצעות כל הכללים הדרושים לכך, וחשיפתם לקהל לקוחות רחב. מדיה גרופ מעסיקה אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את העבודה היטב, מעודכנים ומעורים בכל מה שגוגל דורשת לשם קידום אתרים במנוע החיפוש שלה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה