הטרנדים החדשים בדלתות פנים לשנת 2017



המשמעות המרובה המיוחסת כיום לדלתות מעוצבות, בין אם מדובר בדלתות פנים ובין אם מדובר בדלתות כניסה, הופכת אותן לכלי בעל פוטנציאל עיצובי אותו ניתן לנצל בקלות לצורך שדרוג מדהים של חזות המבנה החיצונית או לצורך מינוף עיצוב החלל הפנימי של הבית או של המשרד

 מהם הטרנדים המסתמנים כשולטים בתחום הדלתות לקראת שנת 2017?

בין הטרנדים המסתמנים כדומיננטיים לקראת שנת 2017 ניתן למנות את הסגנון המודרני, את הסגנון ההייטקי ואת הסגנון הקלאסי. כמו כן, ניתן מקום של כבוד לסגנונות ייחודיים כמו ויטראז' או כמו דלתות בסגנון יווני אותנטי הנוסכות בכל חלל תחושת קסם מופלאה. את הדלת המעוצבת מקובל להתאים לסגנון העיצוב הכללי של הבית / העסק, כאשר קו היי טק ישתלב נפלא עם דלת ברוח הייטק מודגשת ואילו מרחב כפרי ומחמם לבבות מזמין שילוב דלת מסוגננת ועטורת אלמנטים שונים המדגישה את הקו העיצובי הכללי ונוסכת הרמוניה מושלמת בחלל.

בתחום דלתות הכניסה, המגמה הפופולארית כיום נוטה לשלב עיצוב וביטחון בדלת אחת, כאשר דלת הכניסה מתהדרת בכל האלמנטים הדרושים למראה ייחודי ומעוצב, וזאת מבלי לוותר על מנגנוני הנעילה המתקדמים והאמינים ביותר ועל טכנולוגיות ההתרעה החדשניות ביותר, המבטיחים הגנה מיטבית על שלומם של השוהים מעבר לדלת. אחת הבחירות הטבעיות בשוק היא דלתות כניסה עשויות עץ הטומנות בחובן מסר עיצובי יוקרתי אך חמים ומצטיינות בבטיחות אופטימלית, כשהן מציעות ללקוחות, לרבות בעלי בתים פרטים, דיירי בתים משותפים ובעלי עסקים, ליהנות מחזית יוקרתית ומרשימה וגם מבטיחות מלאה.

למי מיועדות דלתות טרנדיות?

ראשית, חשוב לדעת, כי עם כל הכבוד השמור לדלתות מעוצבות ומרשימות, גם כבודן של דלתות סטנדרטיות במקומו מונח. דלתות סטנדרטיות ובלתי מעוצבות, במידה והן מיוצרות בנגרייה מקצועית ועומדות בכל תקני האיכות הנדרשים, אינן נופלות באיכותן מדלתות מעוצבות כאלה ואחרות. עם זאת, יתרון העיצוב מציע, ללא כל ספק, ערך מוסף משמעותי לבעלי הדלת. במידה והשקעתם רבות בעיצוב המרחב, ובייחוד אם אתם נתונים בתהליך בניית בית חדש או במהלך שיפוץ מקיף, דלתות מעוצבות יהפכו את ההשקעה הכוללת בעיצוב הפנים לכדאית ביותר. דלתות רגילות יהיו לרוב, זולות יותר ומצוידות במשקופי אורן אותם יהיה עליכם לצבוע עצמאית לאחר התקנתם. דלתות מעוצבות, לעומת זאת, יהיו אמנם יקרות יותר, אך יספקו לכם מענה משלם ככלי ליצירת אווירה המאפשר לכל אחד ליצור את הרושם הנכון בחוץ וגם להפוך את המרחב הפנימי של המבנה למלאכת מחשבת מרשימה והרמונית.

איך בוחרים דלתות?

הדרך לדלת מעוצבת מהחלומות מתחילה בהגדרת הסגנון הנדרש, עוברת בבחירת הגוון והמרקם המתאימים, תוך בחינת ההתאמה לקו העיצובי השולט בסביבה, ומסתיימת בבחירת אביזרי הפרזול והתוספות הקטנות שיעשו את ההבדל הגדול ברושם הסופי. מן ההיבט הפרקטי, חשוב לקחת בחשבון את סוגיית הבידוד האקוסטי שעתידה הדלת לספק. נתון זה חשוב מאוד כאשר מדובר בדלת כניסה אבל עשוי להיות בעל משמעות בלתי מבוטלת גם אם אתם מחפשים דלת פנים המיועדת לחדר שדייריו רעשניים במיוחד או דלת לחדר שדייריו זקוקים לשקט מרבי ולניתוק אופטימלי מרעשי הרקע הטבעיים של הבית או של המשרד. וכמובן, אם אתם מחפשים הדלת שתבטיח את הנאתכם האופטימלית מהשימוש בה הן בטווח המידי והן לאורך זמן, אל תתפשרו על איכות בסטנדרטים המחמירים ביותר ועל עמידה מלאה בכל דרישות התקן הישראלי.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה