חזרו למקומם הטבעי



הפועל אשקלון יצאה מהאופוריה אחרי הניצחון בשבוע שעבר על בני יהודה. ההפסד או בעצם התבוסה לחיפה והמאמן הופך חסר הבנה בסיסית. החילוף של מכלוף היה המשגה של המשחק
קרדיט סרטון: ערוץ ספורט 5

אי אפשר לסבול את הבכיינות של מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, (ראו בסרטון הראיון שהעניק לכתבת ערוץ ספורט 5). פשוט לא הגיוני שהמאמן שבכל שבוע ממציא משהו אחר ושהאופריה הייתה ניכרת בדבריו אחרי הניצחון על בני יהודה, יתבכיין כמו מאמן מתחיל. אז העובדות היו כאלה מר נעים: מהארן לאלה, שחקן הפועל חיפה, כבש שער חוקי לגמרי עוד לפני שאשקלון כבשה את שער היתרון, גולן, מאמן חיפה אפילו לא צייץ. חיפה כבשה שער ממצב נבדל והשופט משיח אישר אותו. יש כבר איזון. על על מה הבכיינות?. יובל נכשלת עם אשקלון ואתה פשוט לא רוצה לוותר על שכר הנאמד במיליון שקלים לעונה. על זה תוותר? מה פתאום? אז תמשיך להתבכיין והופ תמצא אותך ואת הפועל אשקלון בליגה הלאומית. ההוצאה של טל מכלוף מהמשחק הייתה משגה גדול ועובדה שההגנה התפרקה לך. לא מוציאים את השחקן הכי חשוב לך בהגנה גם אם הוא אשם בטעות שעשה במשחק. מקווה שתלמד (האמת, הלוואי ותלך) למשחק החשוב מול כפר סבא המפתיעה ולא תשאיר את מכלוף בחוץ, הוא עושה עבודה יותר מכל בלם אחר שששיחק בקבוצה עד היום. והשוער, נו מה יהיה איתו? עדיין אתה חושב שליאור חדריאן לא ברמה שלו? יש לי הפתעות בשבילך, חדריאן יותר טוב ממנו בהרבה, אבל אתה חושש שהוא לא יספוג שערים ואז מה יגידו עליך? כן, הכל בגללך. אם חשובה לך בכלל הקבוצה או שאתה עושה כאן סיבוב הופעות, אז למה אתה עדיין כאן?. לא, לא נגיד שאתה בורח מאחריות כי אין לך כזו. סלאמת יובל. 

גם היו"ר איתן קסנטיני, הלך בדרכו של נעים וגם הוא האשים את השופטים. תרוצים לא חסרים לכישלונות ולא חשוב מי אומר אותם, לפחות קסנטיני עדיין לא מקבל שכר בקבוצה, נעים כן.

קרדיט: ערוץ ספורט 5

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה