טיפול באקנה בפנים ובגב - טיפול שעובד



טיפולי הפנים המסורתיים מתחדשים כל הזמן בטכנולוגיות חדשות ובחומרים משופרים ויעילים יותר על אלה הקיימים. כאשר מנסים לשווק טיפול באקנה בפנים עולות כל מיני אפשרויות, כמו רכישת תכשירים בפארמים השונים או תרופות סבתא שונות שנשבעים כל הזמן שהן עובדות, אבל הנזקים שלהן רק מונעים את הריפוי ברוב המקרים

 תכשירי הפארמים בדרך כלל אינם יעילים בגלל ריכוזים נמוכים מדי של חומר פעיל או בגלל הרכב חומרים שאינו עובד על הסוג המסוים של העור או מקור האקנה. לכן, כדאי מאוד לחשוב שוב על הפנייה לטיפול באקנה בפנים המסורתי והמעודכן כדרך שעובדת תמיד בכל מקרה. הסיבות לכך ברורות והגיוניות מאוד.

טיפול באקנה בפנים שעובד תמיד

אקנה נגרם כתוצאה מחיידק שמוצא לו בית גידול בעור שנקבוביותיו נסתמו בגלל סיבות שונות. זה יכול להיות הזנה הורמונלית בזמן ההתבגרות, או מאוחר יותר בגלל שינויים הורמונליים שקורים בגילים השוני, כמו הריון או סיבות אחרות. זה לא חייב להיות רק אצל נשים, זה יכול להופיע גם אצל גברים, אבל המשותף אצל כולם הוא הצורך לבדוק ממה זה נובע ולמצוא לזה טיפול באקנה בפנים היעיל היחיד שעובד, וזה בדרך כלל טיפול אצל קוסמטיקאית שמתמחה בכך. לא מומלץ לנסות לטפל בזה לבד בבית במיוחד כאשר המצב אינו קל, משום שזה עלול להחמיר או לגרום לנזקים בלתי הפיכים כמו חטטים וצלקות. חלק מהתופעות שאינן נעלמות בגלל אקנה כוללות גם כהויות ופיגמנטציה על העור, ואלה תופעות שחלקן אי אפשר למנוע. יש לדעת כיצד לטפל בהן ולא להחמיר את מצבן.

טיפול אצל קוסמטיקאית כולל ומקיף

קוסמטיקאית מוסמכת שמעניקה טיפול אקנה בפנים בודקת את המקרו לתופעה ויודעת לזהות כבר מהניסיון שלה כיצד לטפל ובאילו חומרים. הטיפול באקנה נערך על פני כמה טיפולים ואינו חד פעמי. יש לטפל בצורה מעמיקה בשילוב של כמה חומרים שרק קוסמטיקה רפואית משתמשת בהם כדי לטפל. ביניהם אפשר למצוא את החומצה הסליצילית שמסירה תאי עור מתים ומעודדת חידוש, חומצה אזלאית שמווסתת את ייצור החלב שסותם את הנקבוביות וגורם ליצירת סביבת מחיה שטובה לחיידקי האקנה, פרופוליס, אבץ ונוגדי חמצון שמסייעים נגד הרס העור ומונעים דלקת. לצורך מניעת החטטים והצלקות או לטיפול בהן לאחר ההחלמה ואחרי טיפול באקנה בפנים, יש גם מכשירים וחומרים נוספים. באקנה אפשר לטפל גם במכשירי תדר גבוה או מכשיר אור בשיטת IPL שמעודדים באמצעות החום גם חילוף חומרים או ויסות ייצור החלב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה