הגדלת חזה בהזרקה למה הכוונה?



נשים שמעוניינות בהגדלת חזה חוששות לא פעם מהניתוח עצמו או מהמחשבה של החדרת שתלים מסיליקון או כל חומר אחר לגופן. מצד אחד, יש להן רצון עז לעבור הגדלת חזה משום שכך ישלימו בעיני רוחן את המראה המיוחל שלהן שיעניק להן ביטחון עצמי

 מצד שני, כל התערבות כירורגית כלשהי מקשה עליהן להתרגל למחשבה שיחיו כל החיים עם שתלים מלאכותיים בגופן. גם המראה של שתל כזה לא תמיד תואם את הציפיות של המנותחות, משום שהמוצקות של השד והתחושה הלא טבעיות או המראה המעוצב מדי אינו נראה להם. לצורך כך, וכדי למצוא פתרונות הולמים לנשים שמעוניינות בשיפור אסתטי אבל לא מוכנות לעבור את ההשתלה, נוצרו פתרונות אחרים להגדלת החזה, כמו הזרקה.

הזרקת חומר מילוי

נשים שאינן רוצות ניתוח ימצאו בהגדלת החזה בשיטת ההזרקה פתרון מספק ושמביע רצון. שיטה זו מעולה גם למי שכל מה שנחוץ לה הוא תיקון של פגם אסתטי כלשהו שאינו קשור בהכרח לגודל החזה אלא למראה לא סימטרי שלו, או שד לא שלם, או ליישור קפלים או שקעים. בשיטה זו אין צורך בניתוח כך שאין צלקות וחיתוכים, ואין גם צורך בהרדמה מלאה, אלא רק הרדמה מקומית. החומר שמשמש בשיטה זו בדרך כלל נקרא מקרוליין, והוא מבוסס על החומצה ההיאלורונית שמשמשת גם למילוי קמטים בפנים. החומר קיבל את אישורי משרד הבריאות והוא עוד בקנים מחמירים אירופיים. הזרקת החומר לשד אינה כרוכה גם בכאב, יתרון ענק למי שזהו מה שמפחיד אותה בניתוח הגדלת חזה. ההחלמה מידית ואפשר לחזור לפעילות מיד ואין סיבוכים או תופעות לוואי.

 למי מתאימה הגדלת חזה בהזרקה?

עקרונית, כל מי שנמצאה מתאימה להגדלת חזה בהחדרת שתלים, משום שהשיטה מצוינת גם לתיקונים עתידיים לאחר השתלה. החיסרון היחיד שלו, אם בכלל, הוא מחירו היקר משמעותית על פני ניתוח הגדלה בהשתלה. זאת שיטה שתתאים כנראה רק למי שהגדלת החזה שהיא רוצה אינה גדולה משמעותית בגלל הכמויות שמזריקים. הכמות האופטימלית היא הזרקת 60-100 CC. הג'ל עצמו אינו מיוצר מהחי והוא חומר סמיך ומרוכז שאינו מתפזר אלא נשאר במקומו ולכן מתאים לניתוחים פלסטיים שונים בגוף. עם זאת, עם השנים הוא נספג בגוף ולכן יכול להיות שתצטרכו לחזור על טיפולי תחזוקה. הוא אינו מפריע ולהנקה ואינו מונע גילוי סרטן השד וטיפול בו, ורק רופאים מורשים להזריק אותו. ההזרקה אינה מתאימה למי שאלרגי לחומצה היאלורונית. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה