קורס ביג שוט למעוניינים בהשקעות מצוינות



קורס ביג שוט הוא קורס מקיף למסחר בבורסה האמריקאית. הקורס מיועד לקהל יעד מגוון ובעיקרו, כל מי שמעוניין בהצלחה בהשקעותיו. רוב האנשים אשר משקיעים בשוק ההון אינם מצליחים להתפרנס ממנו על פי הציפיות שלהם. הדבר דורש מהם הליך של ניסוי וטעייה ולא לכולם יש את הזמן לכך ואת הפנאי להסתכן בטעויות

 הקורס של ביג שוט בא לתת מענה לכל מי שהתחום קורץ לו ולדלג על שלב הניסוי והטעייה. בקורס יסודי עוברים על כל המרכיבים החשובים להצלחה, מקבלים טכניקות וטקטיקות וליווי צמוד.

ארבעת מרכיבי ההצלחה של ביג שוט

  1. חומר הלימודחומר הלימוד בקורס של ביג שוט כולל שלוש יחידות: מבוא לשוק ההון, מסחר יומי וסווינג והשקעות ערך המיועדות לטווח הארוך. הבחירה ללמד את כל החומר הנחוץ בתחום התקבלה במטרה לתת מענה מקיף לכל אחד ובכל תחום השקעה.
  2. המרצים – המרצים של קורס ביג שוט כולם בעלי ניסיון בהדרכה וניסיון בתחום ההשקעות. אין מרצים אשר לא מתנסים ומצליחים בשוק בעצמם והם כולם מוכנים לתת מהידע הרב שלהם בלי לשמור סודות.
  3. שיתוף פעולה יוצא דופן – הקורס הוא תולדה של שיתוף פעולה עם מכללת אורין שפלטר, המכללה הפיננסית המובילה בישראל, בעלת ניסיון הכשרה של מעל לעשר שנים. שיתוף הפעולה נועד לתת למשתתפי הקורס את הגב החזק ביותר.
  4. ליווי אישי ומנטורינג – לאורך כל הקורס של ביג שוט יכולים המשתתפים לשאול שאלות ולקבל ליווי, גם בעת ביצוע ההשקעות, של מנטורים מנוסים ששוחים בשוק ההון כמו כרישים.

מי מתאים ללימודי שוק ההון

קורס שוק ההון הוא קורס אשר נותן את כל הידע שצריך כדי לבצע השקעות חכמות. קהל המשתתפים בקורסים מגוון מאד לרבות נשים, גברים, צעירים ומבוגרים. למעשה, כדי לסחור באופן עצמי בשוק ההון אין צורך באישור מיוחד, אך יש צורך לפנות מספר שעות שבועיות כדי להצליח. כל מי שרוצה ליהנות מהכנסה נוספת או להפוך את המסחר בשוק ההון להכנסתו העיקרית, יכול למצוא שהקורס של ביג שוט מתאים לו.

קורס ביג שוט מתקיים בו זמנית גם דרך האינטרנט (בלימודי אונליין) וגם במרכז הדרכה. כל אחד ואחת יכולים לבחור את הדרך הנוחה עבורם ללמידה ואין זה משנה היכן הם נמצאים ואפילו אם הם מתגוררים בישראל. כל המשתתפים בקורס מקבלים ליווי מקצועי, עזרה ומענה לכל שאלה כשהמטרה של הקורס היא להוביל להצלחה.

לקריאה ומידע נוסף, כנסו לאתר - www.bigshot.org.il

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה