כך תגרמו לגוגל להבין שיש לכם אתר שמתעדכן לעיתים קרובות



אחד מהפרמטרים החשובים לטובת דירוג האתר בגוגל, הוא תדירות עדכון האתר. בזירות תחרותיות, הגורם הזה הוא די קריטי. יחד עם זאת, כמו כל תחום אחד בעולם קידום האתרים, לא מדובר במדע מדויק, ובכל זאת כדאי ליישם זאת

 אתר שמתעדכן בתוכן לעיתים קרובות, הוא אתר שיש לו סיכוי גם להגיע לדף הראשון מהר יותר וגם יש לו סיכוי גדול יותר לשרוד שם אל מול מתחריו. כדי לעזור לגוגל להבין שמדובר באתר שמתעדכן כל הזמן, אפשר לעשות את הדברים הבאים.

לעלות קישור לפוסט בעמוד העסקי בפייסבוק בכל פעם שאתם מעלים מאמר

מומחי קידום אתרים רבים יאמרו לכם שפעילות ברשתות חברתיות תורמת לקידום האתר. אומנם לא מדובר בגורם מאוד מכריע, אבל יש לו משמעות. כתבתם פוסט חדש בבלוג של האתר שלכם? אל תצניעו אותו. שתפו אותו בפייסבוק. אין זה אומר שאתם צריכים כל יום לעשות שיתוף אבל לפחות פעמיים בשבוע זה יהיה נהדר. כדאי לשתף גם את הפוסט בגוגל+. כן מדובר ברשת חברתית שהתרסקה על מסלול ההמראה, אבל לא אחת נראו שיתופי פוסטים ברשת החברתית שהתברגו בתוצאות החיפוש בגוגל.

להוסיף רולר חדשות או אזור "פוסטים אחרונים" בדף הבית

אם בכל פעם שגוגל מגיע לסרוק את האתר שלכם, הוא מזהה שינוי מסוים בדף הבית, זה תורם מאוד לקליטת העדכניות. לכן מומלץ להוסיף רול חדשות בדף הבית או אזור בו בכל פעם שתעדכנו פוסט בבלוג, יופיע אליו קישור. שינויים בדף הבית יגרמו לגוגל להבין שהאתר שלכם לא קופא על שמריו. עוד אופציה: אזור שמציג בצורה רנדומאלית מאמרים. כלומר, בכל פעם שהגולש נכנס לאתר או עושרה ריפרש, הוא מקבל באזור זה קישורים למאמרים אחרים.

לפתוח את הפוסטים לאפשרות תגובה

אין ספק שזה עלול להביא לבעיות כמו תגובות רובוטיות, מקדמי אתרים ספאמרים שידביקו שם קישורים ללקוחות שלכם ומתחרים שרוצים להרע לכם, אבל יש לזה פתרון. שהתגובות לא יעלו בצורה אוטומטית, אלא רק לאחר אישור. כמו כן, אפשר לפתוח אפשרות גם לתגובות פייסבוק.

פרסום בקבוצות פייסבוק

פה צריך להיות רגישים ולהיזהר מהספמה. לכן התוכן חייב להיות סופר איכותי ובעל ערך מוסף ולא תוכן שיווקי. התוכן הזה יכול לעורר דיון ותגובות וזה יהיה נהדר. כמו כן, אנשים יכולים להפיץ אותו דרך עמודי הפייסבוק העסקיים שלכם ואפילו לקשר אליו מהאתרים שלהם כך שבמקרה זה הרווחתם קישורים ללא צורך בהחלפה.

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה