תכנית אילנות: אין כסף לעירייה ששומרת על זכות השתיקה



איך חושבים בעיריית אשקלון כשמדובר בתקציב לטובת פרויקט שבא למנוע אלימות בין התלמידים בבתי הספר? לא חושבים. השערורייה גדולה ואין מענה מעיריית אשקלון

אחרי שבע שנים, החליטו בעיריית אשקלון שהקיצוץ צריך לבוא דווקא בנושאים מאוד מהותיים, בחיי תושבי אשקלון, שילדיהם מוגדרים כאלימים, לכן השנה לא תוקצבה תוכנית "אילנות גבוהים" ובכך הנחיתו גרזן על ראש אחת התכניות החשובות ביותר שיש בעיר. אטימות היא מילה לאנשים חסרי לב אנושי וכך מי שהחליט להוריד את התכנית ולסגור אותה.

במסגרת תכנית ״עיר ללא אלימות״ מופעלת תכנית ״אילנות גבוהים״ התכנית להדרכה הורית לילדים עם בעיות אלימות בתוך בית הספר. ילדים המכים חברים ו/או מורים, גורמים נזק לרכוש ולא ניתן בגללם לנהל שיעור. בתי הספר פונים לתכנית וההורים נכנסים לתכנית הדרכה וייעוץ של עד 12 מפגשים. התכנית עוזרת להורים ליצור הורות סמכותית טובה ומיטיבה. תוך ראיית צרכי הילד האמיתיים. נותנת כלים להתמודדות עם הבעיות של ילדיהם בצורה מעצימה ומחזקת. כמו כן מדריך/יועץ אילנות עובד מול בית הספר. נותן להם כלים להתמודדות עם התלמיד וכן כלים לעבודה מול ההורים. אחוזי ההצלחה הם גבוהים ביותר. הפניות של בתי ספר הן רבותו רשימת ההמתנה היא גדולה. כרגע התקציב נסתיים יש משפחות רבות באמצע תהליך ובכלל זהו משאב חשוב עבור ההורים ובתי ספר. 

מעיריית אשקלון לא נמסרה תגובה. מוזר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה