בית״ר? אשקלון



טוב, מבטיח לכם שאם אשקלון תמשיך לשחק כמו שלשום מול הירושלמים, היא תשאר בליגה. השאלה אם זה טוב בכלל?. אשקלון בלי שערוריות לא יכולה להתקיים ותודה לצ'יקו מגיה ששומר על שפיות כשהמאמן והשחקנים מאבדים אותה

 אחת השערוריות הגדולות בכדורגל הישראלי, התרחשה באשקלון במשחק בו מארחת הפועל את אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה, בית״ר ירושלים. הפועל אשקלון הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה העונה, לפחות במחצית הראשונה, תוך ניהול משחק משובח, מה שלא ישנה את הדעה שלי על, יובל נעים, בעקבות הופעה מעולה של השחקנים. נעים, אינו ראוי בגלל משחק אחד להמשיך באשקלון דקה נוספת, אחרי העונה הכושלת עד כה. התיקו 1:1 לא בגלל השופט הגרוע שנשלח למשחק הלא בעייתי במיוחד, אלא בגלל ההתנהגות חסרת האחריות של שחקני אשקלון, שגרמו לשופט להרחיק אותם מהמשחק. על זה חלקם יגיעו לועדת המשמעת. אבל לא רק הם, גם צמד המאמנים, נעים ולוי הורחקו מהמגרש. נעים, בגלל שיצא מהאיזור הטכני לדבריו ולא בגלל שאמר לשחקנים לרדת מכר הדשא, מה שהיה עלול לגרום להורדת הקבוצה ליגה עוד באותו שבוע ולוי, על מילים מיותרות לשופטים. נראה לכם שאתם מנהלים את העיר ויכולים לעשות זאת גם על שופטי הכדורגל? זהו שלא.

בכל הבלאגן שאירגן נעים, יצא אחד נגד זה בגלוי, מנהל הקבוצה, צ'יקו מגיה, שעצר את סחף ההתלהמות, לפני שהשופט היה גם מפוצץ את המשחק ומוריד את כולם לחדרי ההלבשה.

אורמוש, לוגסי וסויסה, צריכים להענש בועדת משמעת פנימית של הקבוצה, על חוסר אחריות שגילו ברגעים הכי קריטיים של הקבוצה שיכלו בקלות להפוך להפסד, אם בית"ר ירושלים היו באים למשחק ולא נרדמים בקסטל. השלושה האלה לא ישחקו במשחק הבא מול רעננה. 

אז על מה בונה המאמן? על הרכש החדש שיגיע ויעזור לקבוצה במאבקי התחתית. תזכורת קצרה, הרכש שהביאו עד עכשיו יכול בהחלט לתפוס מקום של כבוד בליגה הלאומית, כולל האחרון, בן אז'ובל, שעד עכשיו ראה דקות של כדורגל מהספסל. אשקלון קרעה את הכותרות על בואו, כמו הבאתו של גלבאן (שכבר הלך), כמו אמיר בן שמעון שבא מהליגה הלאומית, שיחק כמחליף והוחלף אחרי כ - 15 דקות והבלם החדש, יובנוביץ', אז ממשיכים למכור עוד סיפורים על בואם של עוד כמה זרים. וואלה? כמה מרשים, רק שלא ירשימו כמו אלה שהזכרתי קודם, אז הנפילה תהיה לא רק מקצועית אלא גם כלכלית והכסף הוא של הציבור באשקלון. אבל למי איכפת שתושבי אשקלון מפרנסים את הגחמות של אנשים שאפילו לא גרים כאן.

מעניין עד כמה, אבי נמני, תורם להבאת השחקנים ואם הוא מעורב בבואם (סוכן שחקנים). האם זה אתי בכלל שאדם שקשור למערכת יגזור גם קופונים. מי עוד מרויח מהעסקאות האלה? לפחות היו מביאים שחקנים עם רזומה ולא שמות מהאגדות.

לאשקלון יהיה קשה לחזור על התצוגה מול בית"ר ולמשחק מול רעננה בשבת, כדאי לנעים להתחיל להסתכל בצורה שונה ומפוכחת, רעננה צריכה נקודות כקבוצת תחתית לא פחות מאשקלון והם הרבה יותר טובים מהגועל נפש שהציגה בית"ר ירושלים, אבל הם בעיה של אלי טביב.

עכשיו ללהקת המעודדות של יובל נעים ואני יודע בדיוק מי הם. כן, גם אני סופג קללות מהם, אבל באמת הם האנשים הכי מכוערים ביציע, לא רק כלפי אלא גם כלפי אוהדים אחרים של הקבוצה. בגלל אנשים כאלה, אשקלון מבריחה אלפים אחרים מלבוא למשחקים. לא רחוק היום והם ימצאו עצמם מורחקים ממגרשי הכדורגל. חכו ותראו.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה