כל התכנית של "עיר ללא אלימות" תימשך עד סוף שנת הלימודים הנוכחית



המשרד לביטחון פנים מתקצב את כל הפרוייקט. חלק ממנו הנוגע לאלימות בקרב תלמידים לא יתוקצב יותר החל משנת הלימודים הבאה. העירייה החליטה להמשיך ולתקצב גם היא את התכנית עד סיום הלימודים

 בשורה לאנשי התכנית "עיר ללא אלימות". אחרי הפרסום אצלנו "באשקלונט" על כך שהתקצוב יופסק, הגיע היום תגובת המשרד לביטחון פנים ,שהתקצוב לתכנית העוסקת באלימות אצל תלמידים, תימשך עד תום שנת הלימודים הנוכחית.

תגובת המשרד לביטחון פנים: "התוכנית האמורה תמשיך לפעול עד סוף שנת הלימודים 2017 , יחד עם זאת במסגרת בחינת האפקטיביות בתחומי מעורבות התוכנית בקהילה, שונו היקפי פעילותה במישור הטיפולי פרטני לצד הרחבת הפעילות במרחב הציבורי בעיר. המלצתנו היא שהעירייה יחד עם שותפים ממשרד החינוך והרווחה יתנו המענה בעתיד לתוכניות חינוכיות מסוג שכזה. תוכנית "עיר ללא אלימות" שמחה על שיתוף הפעולה הקיים מזה כעשר שנים עם עיריית אשקלון ויחד יפעלו להמשיך ולהפעיל תוכניות חשובות בעיר כגון פעילות פנאי בלילות ובחופשות, מדריכי מוגנות בבתי הספר, סיירות הורים ועוד". 

 תגובת עיריית אשקלון: "המשרד לביטחון פנים הפסיק לאשר במסגרת תכניות 'עיר ללא אלימות' את פרויקט אילנות ברמה הארצית. לא רק באשקלון. בתמונה הכללית עיריית אשקלון משקיעה בעיר ללא אלימות מיליון ₪ כנגד מיליון ₪ של המשרד לביטחון פנים. כל הפרויקטים הם שקל מול שקל. פרויקט אילנות עמד על 200,000 ₪ עירייה כנגד 200,000 ₪ של המשרד לביטחון פנים. כלומר סה"כ 400,000 ₪. ברגע שהמשרד לביטחון פנים הפסיק לאשר את הפרויקט-אוטומטית גם תקציב העירייה נגרע כי כל התכניות מחייבות השתתפות העירייה. כלומר התקציב התפנה לטובת פרויקטים אחרים שהמשרד לביטחון פנים הכניס. נציין כי משפחות שכבר החלו את התהליך התוכנית יסיימו אותו עד לסיום שנת הלימודים. בכל מקרה ראש העיר הנחה לבחון את הנושא מחדש במטרה למצוא חלופות תקציביות להמשך קיום התוכנית בעיר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה