כ- 600 אלף שקלים פיצוי לנערה מאשקלון ששברה את ברך שמאל ואת ירך רגל ימין לאחר שנדרסה



לפני כשנתיים וחצי בהיותה בת 15 נדרסה אותה נערה מרכב חולף באשקלון. מיד לאחר שפגע בה פונתה הנערה באמבולנס לבית החולים "ברזילי" באשקלון כשהיא סובלת מכאבים עזים. בבדיקה שנערכה בבית החולים, התברר כי כתוצאה מפגיעת הרכב נשברה ברכה הימנית של הנערה וכן היא סובלת משבר בירך ימין

 היא הוכנסה לניתוח שם בוצעו ההלכים הכירורגיים הנדרשים בכדי לאפשר לה החלמה מהפגיעה. לאחר המקרה המשיכה  הנערה להיות מטופלת באמצעות פיזיותרפיה ובמשך 38  ימים נעדרה מבית הספר בעקבות התאונה. גם לאחר התאונה המשיכה להיות מטופלת מספר חודשים בטיפולי פיזיותרפיה על מנת לחזק את הברכיים, ולהחזיר את המצב לקדמותו עד כמה שאפשר ובעיקר לאפשר לה תפקוד יום-יומי רגיל.

לאחר המקרה פנו הוריה של הנערה לעורך הדין איל כהן ממשרד כהן- קריסי המתמחים בתביעות נזיקין שהגיש תביעה כנגד הנהגת הפוגעת ונגד חברת הביטוח. במסגרת התביעה תבע עו"ד כהן את חברת הביטוח ודרש כי תפצה את התובעת בגין מכלול נזקיה לרבות פגיעה ביכולתה לעבוד עתיד, כאב וסבל, עזרה צד ג' והוצאות.

בכתב התביעה טען בין היתר עו"ד כהן כי התאונה שינתה לחלוטין את שגרת חייה של הנערה. "עקב התאונה נאלצה התובעת אשר הייתה תלמידת תיכון במסגרת לימודים לשהות באי כושר במשך 38 ימים, בהם סבלה מכאבים וממגבלות." וכי "עובר לתאונה הייתה התובעת בריאה ויכולה לבצע כל פעילות יום-יומית פשוטה ללא כל מגבלה, יכולת אשר נפגעה עקב התאונה".   

בין הצדדים התנהל מו"מ ממושך במסגרתו ניסה עו"ד כהן לייתר את הצורך של הקטינה להעיד בבית המשפט על מנת זו לא תעבור שוב את שחזור התאונה אותה עברה ולבסוף הגיעו להסכם פשרה שנחתם בין הצדדים וסוכם כי הנערה תפוצה ב- 595  אלף שקלים בגין הפגיעה. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה