מיני מחשב – כיצד קונים מיני מחשב לבית או לעבודה



אחרי שהתרגלנו למחשבים ניידים בגדלים שונים, ואחרי שהתרגלנו לעבוד אפילו עם מחשבי לוח, קרי טאבלטים, הגיע זמנם של מיני מחשב, המחשבים הקטנים ביותר שאנחנו יכולים למצוא בשוק. במאמר זה אנחנו נסקור בקצרה מה זה בדיוק וכיצד רוכשים אחד כזה לבית או למשרד

 כפי שניתן להבין מהשם שלו הרי שמיני מחשב, הוא מחשב קטן, בדמות קופסה אשר ניתן להכניס לתיק ובמקרים מסוימים אפילו לכיס. זה מחשב ששוקל עשרות גרמים בלבד, הוא כולל מעבד רגיל של מחשב וכן מגוון יציאות שונות, דוגמא USB, HDMI, יציאות רשת, מסך ועוד. השימוש במיני מחשב מיועד הן לצרכים פרטיים והן לצרכי עבודה, תעשייה ומסחר.

לפני שניכנס לשאלה כיצד קונים מיני מחשב, חשוב לדעת שניתן לרכוש מחשבים כאלה, במגוון של חנויות מחשבים ורשתות שמוכרות ציוד מחשבים, לבית ולעבודה. לצד מחשבי שולחן וכן מחשבים ניידים, אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של דוגמאות למיני מחשבים מסוגים שונים. המחירים מתפרשים על פני טווחים שוני, כשברוב המקרים מדובר על מחירים שדומים לאלה של מחשבים ניידים.

כיצד קונים מיני מחשב

השאלה הראשונה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא, לשם מה אנחנו זקוקים למיני מחשב. אם אנחנו זקוקים לו לצורך עבודה בשטח, אז מן הסתם אנחנו צריכים לבחור מחשב חזק שניתן להרכיב עליו את התוכנות בהן נשתמש. אם אנחנו צריכים אותו לצרכים פרטיים, למשל, על מנת להפוך אותו לסטרימר דרכו נוכל לראות סדרות וסרטים, הרי שאנחנו צריכים לקחת בחשבון, שהמיני מחשב צריך לכלול תוכנות שונות, שנחשבות לא פעם קלות יותר מבחינת המשקל שלהן ועל כן אנחנו לא בהכרח זקוקים למעבדים חזקים.

מיני מחשב כולל, מערכת הפעלה, החל מזו של חלונות ועד מערכות הפעלה של אנדרואיד ואחרות. כמו כן ניתן להתקין עליהן תוכנות כגון אופיס, תוכנות צפייה ועוד. מה שכן, אם אנחנו מעוניינים לרכוש מיני מחשב לשימוש פרטי, צריך לזכור שהמעבד צריך להיות מספיק חזק בשביל שנוכל לעשות בו שימוש באמצעות האינטרנט, בצורה חלקה ומהירה.

כאמור מיני מחשב כולל מעבדים אשר דומים לכאלה אשר נמצאים במחשבים רגילים, כמו כן הוא כולל יציאות דומות, החל מיציאות USB ועד יציאות רשת ו-HDMI. חשוב לוודא שיש מספר מגוון של יציאות, כך שנוכל לעשות בו שימוש רחב בכל פעם כשנרצה.

נקודה נוספת היא, עלינו לבחון מה יכולת האחסון של המחשב. כיום אפשר למצוא מחשבים כאלה עם יכולות אחסון שאינן נופלות משל מחשבים רגילים, מה שיכול להועיל לנו מאוד בשמירה וגיבוי של נתונים מסוגים שונים.

ניתן לרכוש מיני מחשב במגוון של חנויות ורשתות, חשוב לוודא שאנחנו מקבלים אחריות מלאה על המכשיר וכן שהמקום בו אנחנו רוכשים אותו, גם מפעיל מעבדה לשירות תיקונים, במקרה הצורך. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה