דברים שכדאי לדעת על הגשת אוכל בחתונה



זוגות רבים מבינים שהאוכל בחתונה הוא הדבר החשוב ביותר לצד המוזיקה. יחד עם זאת, ההבדלים בין אותה מנה באולם X לאולם y, יכולים לבוא לידי ביטוי בהבדל של אפילו 150 אחוזים יותר בעלות המנה. לכן חשוב לבצע השוואת מחירים ולא ללכת למקום הראשון שממליצים לכם עליו. אין זה משנה אם אתם מחפשים חברת קייטרינג לאירועים או מקום עם מטבח שף, להלן כמה דברים שכדאי לכם לקחת בחשבון

 ניתן להוזיל את עלות המנה ב 10-20 ₪ ע"י הגשה במזנונים

כאשר זוגות יושבים לתכנן את התקציב לחתונה, עוד לפני שהם נפגשים על נציגי אולמות אירועים, הם לא מודעים לכך שאפשר לקבל את אותה המנה בדיוק, אבל ב 15 ₪ פחות באותו המקום. איך זה קורה? ע"י בחירת שיטת הגשה אחרת: מזנונים. קייטרינג לחתונה שמוגש ע"י מזנונים ולא ע"י מלצרים לשולחן, יכול לחסוך לכם אלפי שקלים. יחד עם זאת, שיטת הגשה זו לא מתאימה לכל אירוע. למשל כאשר מדובר באירוע של לפחות 400 איש, התורים לקבלת האוכל יהיו ארוכים מידי וזה לא יהיה נעים בכלל לאורחים שלכם. כמו כן, כאשר מדובר במקומות קטנים, המזנונים מקטינים עוד יותר מקום ולא תמיד שיטה זו אפשרית בחודשי החורף כשיורד גשם, כי אז אי אפשר להציב את הדוכנים בחוץ. חשוב להבין: לא בכל מקום ישנה הוזלה לפי אופן ההגשה. לכן כדאי לבדוק זאת מראש.

הגשה בחורף

קיום חתונה בחורף במקום בקיץ, תחסוך אלפי שקלים לזוג לא רק על האולם עצמו אלא גם תוביל למחיר נוח יותר של ספקים. יחד עם זאת, בין אם אתם מתחתנים בגן אירועים או עולם אירועים, חשוב מאוד לדאוג לכך שהקירוי הינו ראוי אחרת לאורחים יהיה קר מאוד קבלת הפנים. לכן יש לבדוק את המקום, לוודא שיש בפנים גופי חימום כמו גם חסימת האפשרות לכניסת רוח. חשוב מאוד בחודשי החורף, לדאוג להגשת שתיה חמה גם בקבלת הפנים ולא רק עם הקינוחים בגלל מזג האוויר. זאת דרך נהדרת להתחמם בעיקר כאשר מדובר בחתונה בחודשי ינואר-פברואר.

הגשת קינוחים לרחבה

לרוב 23:00 היא השעה שבה מוגשים הקינוחים. רוצים שהמסיבה תמשיך ושהאורחים לא יעזבו את הרחבה על מנת לאכול אותם? הגישו אותם ע"י מלצרים לרחבה. כמו כן, ניתן להציג שולחנות עם קינוחים ליד הרחבה. גם זאת שיטה טובה לגרום לחתונה להמשיך לזרום במקום להיעצר.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה