יובל נעים מאשים את טל מכלוף בהפסד



נכון, בעקיפין, אבל הרמז היה ברור כל מי שהיה שם, כאשר "המאמן" (הוא לא באמת) פנה לכתבת, גייל מיכאלי

 עד כמה שפל יכול להיות אדם ורק שלא יאשימו אותו בהפסד או בתבוסה לבני יהודה בגביע במדינה 4:0.

פחדן, אין לי מילה אחרת להגיד על יובל נעים, איש ללא עמוד שדרה, נכנס לפניקה ואיתו כל הקבוצה. אז אתמול, לפני שהחלה מסיבת העיתונאים, פתח את פיו על כתבת "כאן דרום", גייל מיכאלי, למה? כי במוצאי שבת היא שאלה מדוע לא שובץ הבלם, טל מכלוף, בהרכב הקבוצה אחרי שהפך להיות מהמצטיינים בקבוצה. המאמן, עאלק מאמן, פתח עליה את הפה אז ואמש עוד לפני שנשאל שאלות, אמר "גייל ראשונה" והיא החזירה לו "הפעם לא רוצה לשאול אותך שאלות"  "דווקא היום זה מתאים השאלה הזו" נעים התייחס לשאלה על, טל מכלוף אחרי ההפסד המביך להפועל תל אביב (1:0). מה רמז המאמן? טוב זה לא קשה, טל מכלוף אשם וזה יתן לו לגיטימציה לא לתת לו לשחק מול סכניןביום ראשון הבא. אולי.

התבוסה לבני יהודה, הראתה שאין יד למאמן בהכנת הקבוצה. אל תספרו עכשיו בחוצות העיר שהליגה חשובה יותר כי זו בדיחה שרק, יובל נעים, יכול לייצר. הוא העדיף שוב לברוח מאחריות ובכל קבוצה נורמלית הוא כבר לא היה מאמן יותר, בדיוק כמו שאתם שומעים. הקללות אתמול לעבר נעים בסיום המשחק, לא נביא אותם כאן, אבל ברור גם לו שהוא איבד את הקהל שתמך בוא לאורך כל הדרך, הולך נגדו והזמן שלו עכשיו שאול.

אולם נעים, שמינויו נעשה על ידי ראש העיר, איתמר שמעוני, בלי לשאול בכלל את ההנהלה ודאג לו למשכורת עתק בדמותם של מיליון שקלים, על חשבון הציבור באשקלון, אין את היכולת היום חוץ מלבשר לכולם ובכך להצדיק את החלטתו, שיובל נעים מאמן מצויין. טוב, אז, איתמר שמעוני, לא מבין בכדורגל וגם, יובל נעים, לא מבין בכדורגל וכשניהם חושבים שאוהדי הפועל אשקלון גם מטומטמים, אז יש כאן בעיה מאוד רצינית. טוב, יש הנהלה שלא קובעת כלום לגבייי יובל נעים והם גם לא יכולים לפטר אותו, כי הוא מינוי של ראש העיר, אבל מה יקרה אם היום, מחר, מחרתיים, ראשון שני או שלישי יוגש כתב אישום נגד ראש העיר?, בלגאן שלם ואני לא מאמין שמי שיבחר במקומו, ישאיר את הקבוצה הנוכחית והכוונה לא לשחקנים במצבה הנוכחי. אף אחד לא בטוח שם, כולל הנהלה.

אגב, הראיון המלא עם נעים, נמצא בפייסבוק של "אשקלונט". תחליטו אתם אם הוא צריך להשאר כי לאשקלון הרבה יותר מאשקלון שכונה..

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה