יעד התיירות הפופולרי בקרב לישראלים, מטיול אחרי צבא עד לטיול משפחות.

תאילנד היא המדינה הפופולרית ביותר בדרום מזרח אסיה, ויש לכך סיבה טובה. אפשר למצוא כאן כמעט הכל: שטחים ענקיים של ג'ונגל ירוק מים כחולים כבדולח שהמרגש בהם מזכיר יותר טבילה באמבטיה חמימה מאשר שחייה באוקינוס, ואוכל שיגרום לשיער אפכם להסתלסל כשהוא נוגע בבלוטות הטעם שלכם, וזאת מבלי להזכיר ואת חווית הקניות....

תאילנד הגדולה והעצומה מציעה אין ספור אטרקציות ולכן יש לתכן את הטיול במחשבה רבה.

אם כבר אתם מגיעים לבנגקוק ריכזנו בשבילכם אטרקציות מומלצות באזור

בנגקוק – עיר הבירה ההומה והמטורפת של תאילנד

אם אתם מתכננים שהות של כמה ימים בנגקוק עם ילדים, הכנו עבורכם מדריך מקוצר אבל מקיף שכולל את כל מה שצריך לדעת בטיול משפחות לבנגקוק:

1. עולם המים סיאם

האקווריום הגדול ביותר בדרום מזרח אסיה. ממוקם קומה אחת מתחת למתחם האוכל בקניון סיאם פראגון (Siam Paragon mall).

2. שיט על פני הנהר והתעלות

שיט בספינה בתעלות החוצות את בנגקוק והן בנהר הגדול הן דרך מצויינת להכיר את בנגקוק בשילוב עם חוויית שיט לכל המשפחה. שירות האוניות קלונג סאן סאפ (Khlong Saen Saep Boat Service) חוצה את התעלות במרכז בנגקוק ובעיקר משמש את המקומיים. 

3.  השוק הצף הטוב ביותר: אמפווה (Amphawa)

כשעה דרומית לבנגקוק באוטובוס, אמפווה הוא השוק הצף האותנטי ביותר בסביבת בנגקוק.

קנצ'נבורי Kanchanaburi 

 הסמוכה לבנגקוק, היא גן עדן של חוויות מיוחדות לטיול משפחות: משיט רפטינג מומלץ לרחצת פילים, דאייה באומגה מעל צמרות היערות לצד פארקי שעשועים מושקעים. 

1. הפארק הלאומי סאי יוק (Sai Yok National Park)

הפארק הלאומי סאי יוק ממוקם כ 100 ק"מ צפון מערב לעיר קנצ'נבורי. פארק לאומי סאי יוק הוא מקום נהדר לטיול משפחתי אמיתי – הפארק המדהים, המשתרע על שטח של 300 קמ"ר, צופן בחובו מפלים ציוריים, מערות, הרים ושבילי הליכה.

2. רפטינג בנהר

שיט רפטינג בנהר הוא אחת מהאטרקציות המבוקשות ביותר בקנצ'נבורי, תוכלו לשוט בנהר כאן בקייקים, לרכב על אופנוע ים או לעשות רפטינג על רפסודה מבמבוק.

3. הגשר על נהר קוואי (Kwai)

גשר הרכבת המפורסם הזה, באורך של 300 מטר, נהרס כמעט לחלוטין בהפצצות של בעלות הברית ב1945, והפך למפורסם מאוד בזכות הסרט "הגשר על נהר קוואי" המספר את סיפור הקרבות. כיום, מבקרים יכולים לטייל על הגשר המשוחזר הזה, שנחשב לאחת מהאטרקציות הפופולאריות ביותר של מחוז קאנצ'אנאבורי.

מסלולי גשר העץ במקום מאוד צפופים בשל התיירים הרבים במקום, ולכן, תרצו אולי לבחור באלטרנטיבה נוחה יותר  – לקחת לכאן רכבת מקומית.  הרכבת עוברת בגשר על נהר קוואי 3 פעמים ביום, לשני הכיוונים, ועוצרת בתחנה ממש על הגשר.

4. מפלי ארוואן (Erawan Falls)

מפלי ארוואן ממוקמים בתוך נוף מדהים של צמחייה צפופה ופסגות סלעי גיר, זהו מפל ציורי ויפיפה מגובה של 7 קומות, שלא תרצו להחמיץ.

5.  מקדש מערת הנמר Wat Tham Sua

הדרך המומלצת מבחינת נוף וחוויה להגיע לפסגת הגבעה עליה ממוקם המקדש היפיפה הזה, היא לטפס על יותר מ- 150 מדרגות תלולות. הנוף עוצר נשימה, אבל אם אתם מגיעים למקום עם ילדים קטנים, ייתכן ותעדיפו לוותר על העלייה המאתגרת הזו ולקחת את הרכבל, במחיר של כ 20 באט לאדם.

6. פארק לאומי Sri Nakarin

מפלי מים שוצפים, מערות אפלות והרים עשויים אבן גיר – כל אלה הופכים את הפארק הזה לאחד מאתרי הטבע היפיפיים של קאנצ'אנאבורי. הפארק הזה משתרע על פני 1,532 קמ"ר וחיים בו שפע של בעלי חיים – תוכלו למצוא כאן נמרים, עטלפים, לוריסים איטים ועוד.

חופשה נעימה!!!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה