בשורת הסלונים הפינתיים הגיחה אל תוך חיינו וחלחלה אל תודעתנו בסערה. המאפיינים של העידן המודרני מזוהים עם נוחות מרבית, פשטות וחדשנות. סלון פינתי הוא כל כך פופולארי מכיוון שיתרונו המרכזי משלב בין שלושת המאפיינים הללו, הן נוחות, הן פשטות והן חדשנות. בתחום הסלונים הפינתיים ניתן לומר כי הפשטות והנוחות צועדות יד ביד, והן באות לידי ביטוי בהיעדר המחשבה של בני הבית על ארגון פינת הישיבה בחדר המגורים. קיים חלק אחר מרווח הנמצא בפינת הסלון שמאפשר מקום ומרחב בתוך חדר המגורים.

 

סלון מבד או מעור?

ההתבלטות הכי מרכזית שמאפיינת את רוב הלקוחות היא בין סלון פינתי איכותי מעור או מבד. שתי האפשרויות הללו מרשימות ומודרניות ואפשר לעצב אותן עם שפע של אלמנטים חדשניים בעזרת מעצבים מובילים בתחום. נושא ההתאמה של הסלון לחלל הקיים בבית הוא נושא בעל חשיבות מרכזית לא פחות מבחירת חומרי הגלם שמהם יוצר הסלון, עור או בד כאמור. היתרונות של סלון מבד על פני זה מעור, באים לידי ביטוי בכך שלא נדבקים אליו בעונת הקיץ החמה והוא לא יוצר תחושה מנוכרת וקרה בעונת החורף.

יתרונות וחסרונות

ניתן לשאוב אבק מסלוני בד, אולם אין אפשרות לנקות את כל סוגי הכתמים ממנו. סלון פינתי מבד נשחק יותר מהר להבדיל מסלון מעור. סלון שנעשה מעור איכותי ומשובח מאפשר לנקות את כל סוגי הכתמים ממנו. בחלק מהסלונים מעור, הנוזלים מחליקים על העור ואינם מותירים סימנים. סלונים מעור, למרות חסרונותיהם הם עדיפים בקרב בתים עם ילדים קטנים בהם אין דרכי מפלט מאותם הכתמים של מיץ, בוץ וכן הלאה. אם ברצונכם לקנות סלון מבד יש לבחור אך ורק בבדים איכותיים ונשלפים שניתן לכבס אותם.

ארנה מעצבים רהיטים

ארנה רהיטים מזמינה אתכם להתרשם מסלונים איכותיים ומעוצבים מכל הסוגים ומכל הכיסויים. החברה מציעה גם סלון פינתי בהתאמה אישית על פי צרכי ודרישות הלקוח המשתנות. ארנה רהיטים היא חברה וותיקה בתחום הייצור והשיווק של רהיטים עם ניסיון ומוניטין של למעלה משלושים וחמש שנים.

סלון פינתי באיכות המושלמת

סלון פינתי הפך לאחרונה לאחד מהרהיטים הנפוצים והמקובלים ביותר בישראל ובעולם כולו, וניתן למצוא ברוב הבתים בישראל את הסלונים הללו. לרוב הם מגיעים בצורה של האות ר' או בסגנונות עיצוב אחרים. קיימות השלכות רבות לבחירת סוג הסלון הביתי הן על החלל והן על האופי של עיצוב מרחב הסלון בכללותו. קיימים כמה גורמים שחשוב להביא בחשבון בעת הבחירה בסלון חדש לבית. בדיוק לשם כך צוות המומחים של ארנה רהיטים, חברה מובילה בתחום הייצור והשיווק של ריהוט לבית, עומדים לרשותכם.

שלבים ראשונים בתכנון עיצוב הסלון המחודש

צוות המומחים של החברה יסייע לכם לבחור סלון פינתי מתאים ונוח לבית ויאפשר לכם להתמקד בכל ההיבטים שיש להביא בחשבון במסגרת עיצוב חלל הסלון מחדש בצורה הנבונה והמושכלת ביותר. בשלב הראשון ובדומה לכל תהליך משמעותי אחר שאנו עורכים בחיים, יש לחשוב לא מעט על התכנון של שלבי הביצוע. יש אם כן להתבונן בחלל הסלון הביתי ולשאול האם ומה ברצונכם לשנות בחזות של החלל. מה למשל יכול להוסיף למראה של הסלון, האם ברצונכם לערוך שינויים משמעותיים או שוליים בלבד וכן הלאה.

שלבי הביצוע

יש להשתדל להתחבר אל אותה התמונה שעלתה בעיני רוחכם ולנסות להרגיש את האווירה שיקרין הסלון החדש. יש בנוסף לחשוב על הצבעים והגוונים שישתלבו בצורה ההרמונית ביותר עם האופי הכללי של מרחב הסלון. לאחר שסיימתם תרגילים מחשבתיים אלו אפשר לגשת אל משימת התכנון. במסגרתה חשוב להתייחס לגודל ולמרחב המיועד עבור כל רכיבי הסלון החדש הרצויים. אלו עשויים לכלול למשל סלון פינתי מעוצב, כורסאות מרשימות עם ריפוד מעור או מבד, מערכות ישיבה, פינות ישיבה וכן הלאה.

ארנה מעצבים רהיטים בעיצוב אישי

ארנה רהיטים היא חברה מובילה וותיקה בתחום הייצור והשיווק של ריהוט לבית. היא מציעה מגוון רחב של סלונים הכוללים בין השאר סלון פינתי. החברה שמה דגש על איכות ללא פשרות, נוחות והתאמה מקסימאלית של כל רהיט לצרכיו המסוימים של כל לקוח. החברה בעלת מוניטין של למעלה משלושים שנים ומציעה ללקוחותיה ליהנות מכל סוגי הרהיטים לבית.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה