חייל שנדרס יפוצה ב-400 אלף שקלים




לפני כשנתיים בהיותו בן 19 ובשרות צבאי סדיר, נדרס החייל סמוך לאשקלון בעת שהיה בדרכו לביתו מהצבא. לאחר התאונה הוזמן למקום אמבולנס שמיהר לפנותו לבית החולים ברזילי באשקלון, שם אובחן כי הוא סובל משברים בשתי אצבעות רגל שמאל וכן משבר בשוק באותה רגל, בנוסף לחבלות ולשפשופים שונים בגופו בעקבות המקרה

 באותו יום הוא הוכנס לניתוח בבית החולים, ונזקק לתקופת החלמה ושיקום של חצי שנה שבה שהה במנוחה ולא חזר ליחידתו הצבאית. לאחר המקרה פנה החייל לעורך הדין איל כהן ממשרד עורכי הדין כהן- קריסי המתמחים בדיני נזיקין בבקשה כי יסיע לו.

בכתב התביעה אותו הגיש עו"ד כהן כנגד חברת הביטוח של הרכב הפוגע הוא טען, בין היתר, כי "עובר לתאונה היה התובע במצב בריאותי תקין ויכול לבצע כל פעולה יום-יומית פשוטה ללא מגבלה יכולת אשר נפגמה עקב התאונה דנן", כתב עו"ד כהן בתביעה אותה הגיש נגד חברת הביטוח של החייל. על פי התביעה שהוגשה על כי גם לאחר שחרורו מבית החולים, המשיך התובע להיות מטופל במסגרת קופת חולים ובמסגרת מרפאות החוץ של בית החולים "ברזילי", שם אובחן כי הוא סובל "מחבלה בעמוד שדרה צווארי, רגישות לאורך החוליות ...חבלה בעמוד שדרה מותני ..חבלה ברגל שמאל המתאפיינת ממגבלה בתנועות".

עו"ד כהן איל טען כי על חברת הביטוח לפצות את התובע בגין כאב וסבל ועוגמת הנפש שנגרמו לו ואף עלולים להיגרם לו בעתיד, הוצאות רפואיות שנגרמו לו בעקבות המקרה, הפסד השתכרות בעתיד ועזרה צד ג' אותה קיבל מבני משפחתו ויידרש לקבל בעתיד.

 

לאחר מו"מ בין הצדדים הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו חברת הביטוח תשלם לצעיר 400 אלף שקל בעקבות התאונה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה