"אמרו לי שמליקסון, וואקמה, גורש וביטון לא ישחקו ופתאום הם כן משחקים"



ברק בכר, מאמן הפועל באר שבע, הדליף ליובל נעים שכמה שחקנים לא כשירים למשחק ונעים אכל אותה. איזה תרוץ מעליב של המאמן האשקלוני

 אין מצב שהאיש בתמונה מדבר בהגיון. אתמול אחרי משחק ההספד לבאר שבע, לשם שינוי הוא לא האשים את השחקנים. למה? כי אחד הגרועים בהגנת אשקלון והאיש שהיה צריך מכונית פרארי כדי להגיע לאליניב ברדה, שעשה עליו סיבוב והעלים אותו, הוא הבלם יובנוביץ'. מה זה הדבר הזה? כמה הוא שוקל? וזה עוד כשברדה מבוגר יותר ממנו. תודה בשם ברדה ליובנוביץ'. השחקן השני הוא השוער איינוגבה שלצד משחק לא רע שלו, עשה אתההפאדיחות שלו, אחרי שעצר פנדל של מליקסון, פתאום שכח איך סוגרים שחקן שבא מול וברדה, מת על שוערים כאלה ובקלות השווה את התוצאה. השער השני של באר שבע ושוב ברדה, היה מושלם, עם שוער שהלךלכיון הדשא ולא ציפה לקבל את הגול מעל גופו בבעיטה מושלמת. טוב, באר שבע לא היריבה של אשקלון שכבר סופרת חמישה הפסדים ברציפות כשמצפים לה עדיין מכבי פ"ת, הפועל קריית שמונה ומכבי תל אביב. קשה להאמין שיותר מנקודה יצליחו להוציא. גורלה של אשקלון כבר נחתם.

עכשיו בואו נראה למה אשקלון הפסידה. א. יובל נעים עדיין המאמן וזו אשמה ישירה של ההנהלה וראש העיר, איתמר שמעוני. ב. הקבוצה שיחקה במחצית הראשונה, למרות יובל נעים הבונקריסית, התקפה שהפתיעה את באר שבע. אחרי השער לזכות אשקלון, באה הנסיגה, לא חלילה מהשטחים ביהודה ושומרון, אלא מחצי המגרש של באר שבע, השחקנים של אשקלון נסוגו בהוראת המאמן לשמור על התוצאה והזמינו את באר שבע, עם חלוץ איכותי כמו ברדה לסנן אותם.

אתמול נכחו במגרש המדהים בבאר שבע, כ - 150 אוהדים, השבוע מול פתח תקווה הכמות תהיה לא יותר מזה בהרבה. גם האוהדים כבר מסכימים שאין מה לעשות יותר, אז למה לבוא בכלל?.

מה היה לנו במסיבת העיתונאים עם יובל נעים, מישהו משנינו הזוי כאן. אמר המאמן לעיתונאים "אמרו לי שמאור מליקסון, וואקמה, גורש ובן ביטון לא משחקים ופתאום הם כן משחקים". תקראו טוב או שוב את המשפט הגאוני של מאמן הפועל מעלה עקרבים אומר, אחרי משחק מול אלופת המדינה. נו די, כמה מטומטמים יכולים להיות חסרי עמוד השדרה בהנהלה? זה מאמן או עובד זר?. מאשים את באר שבע שהפתיעו אותו בהרכב. אכן, המשפט הזה ראוי להיות באחד מספריו של, אלון מזרחי.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה