תצאו בחוץ



ישיבת המועצה אתמול שהסתיימה כעבור חצי שעה, ללא הצבעה על סדר היום שהובא בפני מועצת העיר, תערך ביום שני הבא. גם שם צפויה מפלה למנכ״ל העירייה. ראש העיר כבר פאסה, השעייתו נכנסה היום לתוקף

 ראש העיר, איתמר שמעוני, הושעה היום באופן רשמי מתפקידו, על פי קביעת ועדת ההשעיה של משרד הפנים. שלוש וחצי שנים אחרי שנבחר לתפקידו ונכנס בסערה לקומה הרביעית בבניין העירייה, הוא מסיים את תפקידו עם כתב אישום מהחמורים שהוגשו נגד ראש עיר בישראל. שמעוני משלם את חטא היוהרה שלו. שהצליח להוריש לאנשיו הבכירים והראשם מנכ״ל העירייה, חיים סופר, האיש מדושן העונג והשחצן אינו ראוי להקרא אפילו עובד רשות מקומית, שמעז לאיים על חברי מועצה אם לא יסורו למרותו. אין ספק שמשרד הפנים יטפל בו ובכל מי שעובר על החוק ועוד בגלוי.

אתמול התקיימה ישיבת מועצת העיר ההזויה ביותר שנערכה באשקלון מאז נבחרה בה מועצת עיר. לא היה קוורום לניהול הישיבה ופה הנורה האדומה שנדלקה, אמורה לשים קצת שכל בראשם של ממשיכיו של שמעוני. אין בכלל ספק שגם בשבוע הבא כשהמועצה תתכנס לדיון נוסף בסדר היום, יהיה רוב מוחלק נגד המחטפים שעושה חיים סופר והפעם עם ממלא מקום ראש העיר הזמני, אפי מור, שגם אותו יוביל סופר, אל פי הפחת.

ההצבעה שתהיה בשבוע הבא היא הצבעת אי אמון בכל השאריות שהשאיר שמעוני לממשיכים שהם בעצם יהיו בוני העיר מחדש. השחיתות לכאורה בה מואשם שמעוני, דבקה גם באלה שבעצם התמודדותם נותנים לגיטימציה למעשיו החמורים. מי שיבחר כראש עיר בישיבת מועצה שלא מן המניין שאמורה להתכנס בקרוב, אמורים להיות אנשים הנקיים הן בעברם והן העתיד הצפוי לעיר.

יש לחבורה הזו להקת מעודדות שנותנות לגיטימציה למעשיו בעצם רצונם שימשיכו את דרכו. הגזמתם, על פחות משמעוני יושב ראש ממשלה בעבר, אהוד אולמרט. אנשי משפט העריכו שעונשו של שמעוני, לאור חומרת העבירות יעמוד על 3-5 שנים בכלא. טוב יעשה ראש העיר שלא יתמוך בממשיכי דרכו ואפילו לא יהיה מעורב בבחירתם, כך לפחות נדע שהוא הולך להאבק על חפותו בבית המשפט ולא ממשיך בניסיונות למנות לו יורש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה