מישהו עף על עצמו



אין לי מושג כמה תרגילים עוד יעשה איתמר שמעוני, ראש העיר המושעה, עד שיבין שהוא כבר לא האיש שיוביל את אשקלון לעתיד נקי יותר. להיות מועמד אם הוא יתפטר? אני מניח שבג"צ יטיס אותו משם כמו טיל וזה "יזקף" לזכות שמעוני בבית המשפט

" אני אתפטר" כך מאיים ראש העיר אשקלון לשעבר, איתמר שמעוני, על חברי מועצת העיר, אם הם לא יתמכו בממלא מקומו, אפיר מור. איך אומרים החברים "וואלה"?. האמת קצת נבהלתי אפילו שהעיר תתמוטט לחלוטין אם הוא יעשה את זה. מסתבר ששמעוני, עושה הרבה רעש וצלצולים ומי שמכיר אותו יודע שהאיש הרבה פוזה, הרבה יותר אמירות של שקר בלבד ואם הוא מתפטר אז כל חודש הלכו לו 20 אלף שקלים שנכנסים לכיסו אחרי ההשעיה.

מה תושבי אשקלון יחשבו על זה שהיה שלוש שנים ראש העיר אשקלון שעשה לטובת חבריו, אנשיו וגם לעצמו, כך לפי כתב האישום, יותר מאשר עשה לטובת העיר. לתמוך באדם כזה זו הטעיה ומסכה שתכסה את הבושה, הרבה יותר מתאימה.

מאחר וידוע כבר שמשרד הפנים והיועץ המשפטי לממשלה קיבלו כבר תלונות נגד שמעוני, אז מצפים שהוא יחשוש קצת, שהרי ההחלטה על ההשעיה הייתה לפני שבועיים בערך ובועדה ישבו אנשי משפט ששקלו היטב את ההשעיה ואורכה (שנה בינתיים). אבל שמעוני מרגיש שהוא מלך ויכול לעשות ככל העולה על רוחו, היו ימים בחור צעיר, אתה לא ראש העיר וגם לא תהיה זה שיכתיר את ראש העיר הבא. רוצה להתפטר? שלום שלום ואל תעז אפילו לחשוב על התמודדות נוספת בשבע השנים הבאות, אולי אחרי שתנקה את עצמך. סיבכת אנשים שהיום יושבים על כסא הנאשמים, אני בטוח שאפילו סליחה לא ביקשת מהם ואם הם עשו כבקשתך, אז מגיע להם כל עונש. צריך לנקות את העיר ולתת לעיר לצאת לדרך חדשה, נקייה, בלי קומבינות כמו שאתה גם עכשיו מנסה לעשות. קח איתך כשאתה יורד מהקומה הרביעית את כל מי שהכנסתם לשם, כולם ללא יוצא מהכלל, שהרי לא תרצה לראות את ראש העיר הבא, מפנה אותם מהזירה לטובת אנשים במשרות אמון כמו שמתיר החוק ולא לפי החוק הפרטי שיש לך ועבדת לפיו, רק שכחת לעצור את עצמך וכך ישבו על ספסל הנאשמים, אנשים שרצו רק לעזור.

ממלא מקום ראש העיר, אפי מור, יכול היה להסתדר בכוחות עצמו אם היה מאמין בכך, אבל הוא העדיף את שמעוני כמורה רוחני, חבל. אפילו לרב, יצחק ברדה, הוא לקח את מנכ"ל העירייה ולא את, אפי מור, שכבר היו לו שיחות רבות עם הרב ויכול היה להביא יותר תועלת במשא ומתן, אבל שמעוני מכר גם את מור בנזיד עדשים ולא פסל את האפשרות שגלאם יהיה ראש העיר הבא ומור יהיה ממלא מקומו. כל זאת ומור דומם.

הכתבה שפורסמה באתר "כאן דרום" על האיום שתתפטר, צריכה להיות ריאלית ואתה ממש לא ריאלי. 

תגובת חבר מועצת העיר, שלמה כהן, על "איומי" ההתפטרות של שמעוני:

ההתפטרות של שמעוני תיעשה, ככל הנראה, רק כחלק מעיסקת טיעון אפשרית מתוך תקווה שזה ישמש כקלף מיקוח במו"מ על חומרת העונש. "איומיו" של שמעוני להתפטר הם בגדר איומי סרק חוזרים ונישנים. אדרבא ואדרבא, יואיל נא לנסות להציל את המעט שנותר מכבודו , להתפטר ולשחרר את העיר מצפורניו. אלא ששמעוני, ככל הנראה, מעדיף להמשיך להתעלל בתושבי העיר ולקבל מהם משכורת ותנאים בחינם עד שישתמש בקלף ציני זה כקלף למיקוח. יש הוראות ברורות וחדות לגביי המיגבלות שחלות על ראש עיר בתקופת ההשעיה. אלא ששמעוני "מצפצף " על החוק, מתקשה להיפרד מסממני התואר והכבוד ומנציח את תדמית ממלא מקומו אפי מור כתינוק שזקוק לאומנת צמודה. זה היה מחזה פאטתי למדי, לראות את השניים באירועי פורים, כאשר האחד (אפי מור) משמש ככרטיס כניסה לשני (לשמעוני) לצורך כניסה לאירועים ולהצדקת המשך השימוש בעדר הצלמים, העוזרים והפקידות..לראות ולא להאמין.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה