תביעת רשלנות רפואית - כדאי להתייעץ לפני עם עו״ד



בין אם קיבלתם מרשם לא נכון, עברתם טיפול רפואי או ניתוח בצורה שפגעה בכם, אבחנו את הבעיה הרפואית או המחלה שלכם באופן שגוי ואתם חוששים שאתם קורבן לרשלנות רפואית, איך שלא יהיה, במקרים של תביעת רשלנות רפואית כדאית להתייעץ לפני עם עו״ד

 אם גם אתם חושבים שמדובר בתהליך פשוט וקל, אתם ממש טועים שכן תהליך של הגשת תביעה באופן כללי ובתחום הרשלנות הרפואית באופן ספציפי יש המון אלמנטים מורכבים, מסובכים ולא פשוטים בכלל. עם זאת, עו״ד המתמחה בתחום של רשלנות רפואית ידע מלכתחילה לומר לכם האם:

  1. בכלל מדובר ברשלנות רפואית על פי חוק שכן לא מספיק שהתקיים נזק כתוצאה מטיפול או תהליך רפואי כזה או אחר, יש להוכיח את הנזק ויש להוכיח קשר ישיר בין הטיפול לבין הנזק.
  2. בכלל כדאי לכם מבחינה כלכלית להתחיל ולהיכנס לתהליך של תביעה בגין רשלנות רפואית.

עו״ד מקצועי יוכל להקל עליכם את התהליך ולכן אם אתם חושדים כי אכן אתם מעורבים במצב המעיד על רשלנות רפואית כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבחור במשרד עו״ד המתמחה בטיפול בתביעות הקשורות לפגיעות גוף ולרשלנות רפואית. יחד עם זאת, מומלץ מאוד לשאול לפני שאתם בוחרים במשרד כזה או אחר האם עורך הדין בקיא בתחום הספציפי בו אתם הייתם מעורבים שכן מדובר בתחום רחב עם כל מיני אספקטים. בשלב הבא במידה והוחלט להגיש תביעה או לפחות לברר יותר לעומק לגבי כדאיות על הגשת תביעה, מעבירים למשרד עורכי הדין את כל החומרים הרלוונטיים לתביעה. לעתים ניתן להסתפק בויתור על סודיות רפואית בכדי להניע את תהליך התביעה. חשוב להעביר לעורך הדין את הגרסא שלכם לצד כל המסמכים שקשורים למקרה הרפואי הזה. בשלב הבא מגבשים חוות דעת, מגישים את התביעה לבית המשפט ומשם הדבר תלוי כבר בעורך הדין שלכם ובבית המשפט. חשוב להבין כי לפני שאתם מחליטים להגיש תביעה בגין רשלנות רפואית מדובר בהליך ארוך שנע בממוצע בין שנתיים לשש שנים, תלוי במקרה שלכם כמובן ובגורמים המעורבים במקרה.

 

במקביל, כפי שממליצים באתר yourlaw , מומלץ לקרוא קצת חומר מקצועי על מקרים של רשלנות רפואית הדומים למקרה שלכם כדי לקבל קצת רקע היסטורי ולהבין את הסיכויים שלכם לקבלת פיצוי, את הסכום המקסימלי אותו אתם יכולים לקבל ושאר מידע שיכול להקל עליכם בתהליך זה.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה