תיקו בין אביטן לגלאם



המירוץ לתפקיד ראש העיר של אשקלון, יתפוס השבוע תאוצה. האם אפי מור שסיכוייו קלושים, התחבר לאחד מהשניים? החתימות של חברי המועצה כבר מוכנות להגשה

 שבוע סוער צפוי לעבור על המערכת הפוליטית באשקלון. החלפתו של איתמר שמעוני, שהושעה מתפקידו אמורה להיות במהלך השבוע כאשר  החתימות הדרושות לכינוס מועצה כבר מוכנות. יש מספר חברי מועצה שיושבים על הגדר בעמדת המתנה, כדי לראות מי יכול להביא את רוב קולות חברי המועצה ואז יצטרפו לצד שצפוי לנצח.

לרב יעקב אביטן, יש נכון לעכשיו 8-9 חברי מועצה, כך גם לתומר גלאם, שניהם שומרים על חשאיות מסויימת. אפי מור שאין לו סיכוי, הפך להיות לשון המאזניים, אולם גם אביטן וגם גלאם טוענים שאין מצב שיחברו אותו אליהם, גם אם ידעו שהוא יביא את הקולות המכריעים. דבר אחד בטוח, בקומה הרביעית יש הסטריה על איבוד מקומות עבודה מקרב אנשי שמעוני, שיאלצו לחפש מקום  אחר והם אפילו לא נמנעים למרות היותם עובדי עירייה לבצע פעילות פוליטית לטובת מור. עד כמה שידוע, שמותיהם הועברו למשרד הפנים שבודק בימים אלה את מה שמתרחש בעיריית אשקלון ואת הפעילות האסורה על פי החוק בקרב עובדי העירייה.

חיבור בין אביטם לגלאם, צפוי להיות אחרי הבחירות לראשות העיר, כאשר הקואליציה תמנה כ-20 חברי מועצה. 

המתנדנדים שרואים שסיכויו של אפיר מור, קלושים, מחפשים מקלט אצל אחד מהשניים כדי להמשיך לעסוק בפעילות אותה החלו אצל שמעוני, שפר, זכריה, יוסי כהן (הודיע שיחבור לגלאם) והרוסים שאינם מאוחדים כאשר שניים מהם, בן אברהם ומנור, החליטו ללכת עם תומר גלאם והשניים האחרים מתוך הקבוצה בינתיים לא מצהירים על תמיכה באף מועמד, מה שעלול מבחינתם לאבד את תפקיד סגן ראש העיר (ביילין). לא נראה שביילין תוותר בקלות על התפקיד שבגינו יש לא מעט כסף. ביילין במהלך של הרגע האחרון עשויה להצטרף לרב אביטן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה