הרב אביטן: לא יהיה שינוי בסטטוס קוו בעיר וגם לא כפיה



המתמודד על ראשות העיר, נחשב כאדם המחובר אל כל תושבי העיר, ללא הבדל. דתיים, חילוניים וגם יוצאי חבר העמים נמצאים בקרבתו והרצאותיו מהמבוקשות שיש. "הציבור לא צריך לחשוש"

 "30 שנה אני מכהן כרב המועצה האיזורית חוף אשקלון, עם קיבוצים מהשומר הצעיר ולא היה שום שינוי בסטטוס קוו וגם באשקלון לא יהיה" כך אומר הרב יעקב אביטן, המועמד המוביל כיום בבחירות לראשות העיר, שיערכו בזמן הקרוב במועצת העיר. "יש ציבורים שונים ואני לא מתכוון להסתכל מה כל אחד מה הוא אוכל ובטח לא אכפה את הדת באשקלון, ההיפך, אקרב בין הצדדים בדרכי נועם ובדרכי שלום ואני אומר במפורש ואפשר לתת לזה גם כותרת, כאן לא תהיה כפיה דתית". אומר הרב אביטן שנחשב כאדם מתון.

הבחירות לראשות העיר נראות קרובות לישורת האחרונה ומי שדווקא מתקרב לדתיים, הם יוצאי חבר העמים שככל הנראה ילכו על הרב יצחק ברדא הנחשב כחרדי ורשימתו. מה יגידו על זה עולי חבר העמים? ימים יגידו. האם האינטרס האישי יגבר על האינטרס הציבורי?.

ממלא מקום ראש העיר, אפי מור, שאותו ביקשנו לראיין, אפילו לא הגיב לבקשה. זכותו. נכון לעכשיו, ראש העיר המושעה, איתמר שמעוני, רוקן אותו מתוכן וחברי המועצה שהיו איתו, התפזרו בין הרב אביטן לתומר גלאם, נציגו של הרב ברדא במועצת העיר. נכון לעכשיו, אפי מור, נותר לבדו ויש לו נטיה ללכת עם הרב אביטן, כדי לנקום באיתמר שמעוני.

בשלב הזה יחסי הכוחות כאלה:

הרב אביטן, עם 11 חברי מועצה.

תומר גלאם, עם 9 חברי מועצה

מתנדנדים, 3 חברי מועצה שיכריעו את גורלו של ראש העיר החדש לשנה וחצי הקרובות.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה