רחוב הפורצים ברחוב הטייסים



למעלה מ- 10 פריצות לוילות ברחוב הטייסים באשקלון. הדיירים כבר הרימו ידיים "המשטרה לא עושה מספיק לתפוס את הכנופיה". המשטרה: העניין בטיפול נרחב

תושבי רחוב הטייסים חשים חסרי אונים, נוכח גל הפריצות שפוקד את הרחוב שנמצא בשכונת אפרידר ואף ברחובות הסמוכים עברו סיוטים דומים.

בין השעות 02:00 - 04:00 לפנות בוקר, מגיעים פורצים, חלקם גם ללא כיסוי פנים ופורצים באין מפריע לבתי התושבים במיוחד ברחוב הטייסים. המשטרה מוזעקת פעם אחר פעם אולם חשודים לא נתפסו. באחת הפעמים ראו לפנות בוקר אדם שעומד מול הבתים ומצלם אותם, אחד הדיירים ניגש לכיוונו ואף הצליח לצלם את רכבו עם המספר והעביר את התמונה למשטרה. לטענת הדיירים המשטרה לא עשתה כלום באף אחד מהפעמים שהשוטרים הוזעקו למקום  וגם לא עם התמונה שהועברה להם.

"זו כנופיה מאוד מתוחכמת שיודעת שהמשטרה כאן לא משהו ולא יהיה להם זמן להתעסק עם פריצות לבתים שהפכו לדבר שבשגרה", אומרת אחת מדיירות הרחוב ומוסיפה "אי אפשר לדבר עם המשטרה כשהפורץ בבית, צריך להיות טלפון חרום למקרים כאלה שיעשה טלפון מיוחד שיוקצא למקרים שבהם הפורצים עסוקים בגניבה".

מהמשטרה נמסרה התגובה הבאה: "המשטרה ערוכה לכל קריאה של תושב ומגיעה במהירות שיא למקום. יש עשרות מקרים של פריצה בערים ואנחנו מתייחסים לכולם במלוא הרצינות והחומרה והפריצות נחקרות באופן נרחב. המשטרה תמשיך להגן על התושבים בכל דרך".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה