איך יכול עורך דין פלילי עבירות סמים להשפיע על העונש



עבירות סמים מעוגנות בחוק הנקרא "פקודת הסמים המסוכנים". הסם מוגדר כחומר פסיכו-אקטיבי המשפיע על מערכת העצבים המרכזית וגורם לשינויים במצב רוח או בהתנהגות האדם. על עבירת סמים יכול האדם לעבור בדרכים שונות. קיימים עונשים שונים על אחזקת סמים, נטילת סמים, סחר בסמים, ייבוא וייצוא של סמים וכדומה. כאשר האזרח נתפס בעבירת סמים כלשהי, איש המקצוע שעליו להיפגש הוא עורך דין פלילי עבירות סמים

 איך יכול העורך דין להשפיע על הדין בעבירות סמים

עבירת סמים היא עבירה חמורה שעליה יכול האדם לקבל עונש משמעותי אשר עלול להשפיע על איכות חייו בעתיד. גזר הדין יכול להוביל אותו למאסר לכמה שנים, ואף לפגוע בסיכוייו העתידיים להשתלב בשוק התעסוקתי. כדי לנסות למזער את העונש ובמקרים מסוימים אף להוציא את האדם זכאי, חשוב לפנות לעורך דין מקצועי. כבר בפגישה הראשונית חוקר עורך הדין על האירוע, ומתשאל את הלקוח לגבי כל הפרטים של המקרה ובמה הוא מואשם – בין שהם נראים רלוונטיים ובין אם לא. לאחר מכן מתחיל עורך דין פלילי עבירות סמים באיסוף כל המידע הרלוונטי שהוא יכול. הוא מתשאל את הסביבה הקרובה, שואל אנשי מקצוע, מגבש חוות דעת מקצועית ולאחר מכן מנסח כתב הגנה עבור לקוחו. בסיום התהליך, מייצג עורך הדין את הלקוח בבית המשפט, ועם כתב הגנה חזק וראיות חותכות הוא יכול להקל בעונש או להוציא את האדם זכאי.

איך לבחור עורך דין פלילי עבירות סמים

כשאנו חולים במחלה לא פשוטה, אנו רוצים שרופא טוב ומומחה יטפל בנו. כשאנו מסתבכים בעבירה חמורה כמו עבירת סמים, אנו רוצים שעורך דין טוב ומקצועי יטפל בבעיה. להלן כמה דגשים שיעזרו לכם לבחור עורך דין טוב, במידה שאתם נאלצים להופיע על דוכן הנאשמים בעבור עבירת סמים:

  • המלצות – חפשו את שמו של עורך הדין באינטרנט, קראו את התגובות שכתבו עליו הגולשים. אם ניתן, בקשו המלצות מאנשים הקרובים אליכם. ייתכן שאחד מהם הסתבך בעבירות סמים ויכול להמליץ על עורך דין טוב.
  • שנות ותק – ככל שעורך הדין מנוסה יותר, כן רב הסיכוי שהוא יכול להוציא אתכם זכאים בבית המשפט. לאור המקרים הרבים שטיפל בהם עורך הדין לאורך השנים, הוא הופך למומחה יותר בתחומו ויכול לעזור בשעת צרה.
  • גישה מקצועית – בפגישה הראשונית בדקו את עורך הדין שמולכם. האם הוא מקשיב לבעייתכם עד הסוף? האם הוא שואל שאלות רלוונטיות ומציע הצעות מקצועיות?

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה