הפועל תל אביב פנתה למשטרה



הקבוצה שמתמודדת בתחתית הגישה תלונה במרחב יפתח בתל אביב, בחשד שהמשחק בין הפועל אשקלון בני יהודה, מוטה לטובת הפועל אשקלון הנאבקת איתה בתחתית. המשטרה: אנחנו פותחים בחקירה

 הפועל תל אביב דרשה מההתאחדות לכדורגל לשלוח את החוקרים של משרד "וייצמן יער" למשחק בין הפועל אשקלון לבני יהודה שיערך מחר, בחשד להטיית תוצאת המשחק מחר לטובת אשקלון, במקביל פנתה הפועל תל אביב למשטרה והגישה תלונה בחשד להטיית משחק לטובת הפועל אשקלון. 

המשטרה פרסמה היום (שישי) הודעה שהיא תפתח בחקירה בחשד להטיית משחק בליגת העל.

"אתמול הוגשה במשטרה תלונה של נציג בהנהלת קבוצת כדורגל בליגת העל בכדורגל בגין חשדות להטיית תוצאות משחק כדורגל", אומרת המשטרה, "מדובר במשחק שייערך במחזור הקרוב בין שתי קבוצות אחרות המשחקות אף הן בליגת העל לכדורגל ונפתחה חקירה בנושא".

בהפועל תל אביב אמרו  "אנחנו שמענו שיותר מדי אנשים הימרו על אשקלון , לכן עלו החשדות. אנחנו פעלנו על פי הוראות המנהלת ודיווחנו על כך ופנינו למשטרה. כבר היו מקרים של 100% מכירה בכדורגל הישראלי, אין לדעת. מדברים יותר מדי על המשחק הזה ואנחנו לא רוצים לשבת בצד. אנחנו לא מאשימים אף אחד".

בבני יהודה אמרו "ניסיון בוטה ומביך להלך אימים ולזהם את הכדורגל שלנו ואת הספורטיביות. 

בקבוצת הפועל אשקלון הגיב המאמן יובל נעים, "האמירות של הפועל תל אביב מיותרות".

בהערכות פשוטות אפשר להבין את המניעים של הפועל תל אביב, שמנסה לגרום לבני יהודה להתאמץ במשחק מול אשקלון שהוא באנקר על אשקלון. כך בני יהודה לא יזלזלו במשחק. כל השאר זה שטויות כדי לגרום ללחץ אצל הפועל אשקלון ובני יהודה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה