קידום אורגני בגוגל מדריך



מאז שמנוע החיפוש של גוגל שולט ברשת ומנהל את חיינו, מוצפת הרשת בטיפים ובמדריכים שונים העוסקים בדרכים האפשריות לגרום לו "לעבוד" עבורנו

 עם דפים בשמות כמו קידום אורגני בגוגל  או "כל מה שרצית לדעת על קידום אורגני ולא העזת לשאול" או "קידום ממומן - כל אחד יכול", זה לא מפתיע שכל אדם שני מציג את עצמו כ"מומחה לקידום אתרים" ואף מבטיח לכם שמיים וארץ ("מקום ראשון בתוצאות החיפוש תוך שבוע") ועוד הבטחות דומות, שכל קשר בינן לבין המציאות הינו מקרי בהחלט.

 

הנה מספר דברים שאתם חייבים לדעת כאשר מתכננים קידום אורגני של אתרכם בגוגל

  • קידום אורגני מוצלח מתחיל במחקר מילות מפתח מקיף. אין דרך יעילה לקצר את התהליך או לדלג על השלב הזה.
  • קידום אורגני הוא תהליך שלם שכולל בניית אתר מראשיתו באופן המתאים למנוע החיפוש של גוגל או שיפור והתאמת אתר קיים לדרישות אלה. לכל אחד מהמצבים יתרונות וחסרונות יחסיים על פני המקביל לו, ולעיתים, הנסיבות הן המכתיבות את הבחירה ביניהם.
  • מתוך מאות הקריטריונים של מנוע החיפוש של גוגל רק מעט מאד ידועים לנו, אבל הם מהווים את הקווים המנחים לביצוע כל סוג של אופטימיזציה.
  • קידום מכל סוג שהוא (אורגני או ממומן) הוא תהליך ואיננו יוצר תוצאות מעכשיו לעכשיו. אמנם, בעת ביצוע קידום ממומן תוכלו כבר מיד לראות את המודעה שלכם בראש תוצאות החיפוש, אבל התוצאות ה"אמיתיות" (הלידים, ההקלקות וברור שגם הרכישה) מגיעים אך ורק לאחר רמת חשיפה מינימלית מסוימת לעיני הגולשים.
  • קידום אורגני נחשב לאמיתי, כן ומחובר יותר למציאות מהקידום הממומן, ולכן, אתר שמתברג לראש תוצאות החיפוש האורגניות מרשים את הגולשים הרבה יותר מאשר פרסום מודעת קידום ממומן.
  • קידום אורגני מטפל לא רק ב"פנייתו" של אתר למנוע החיפוש של גוגל, אלא אף משפר את האתר עבור הגולשים האנושים המגיעים אליו.
  • מאחר ותוכן איכותי נחשב לאחד הקריטריונים הנבדקים על ידי עכבישוני האינדוקס של גוגל, מומלץ להעלות ולנהל אותו במערכת ניהול תוכן הידידותית למנהל האתר וגם לעכבישוני המידע. כמו  וורדפרס, למשל.
  • קריטריון נוסף הנבדק בעת קביעת דירוג של אתר הוא זמני עליית האתר, לכן, הקפידו, בעת בניית האתר על שימוש באלמנטים קלים (כתמונות מוקטנות במקום תמונות בגודל מלא, קבצי תמונה בפורמטים קלים יותר וכד').
  • כאשר יש דילמה בין מראה הוויזואלי של אתר לבין תכונות המאפשרות לקדם אותו, בחרו באופציה השנייה.
  • צרו אתר נגיש וקל למעבר בין חלקיו השונים. הדבר משרת גם את מטרות העכביש ונים המאנדקסים וגם את מטרות הגולשים האנושיים.

 

בשורה התחתונה:

קידום אורגני הינו מלאכת מחשבת, הדורשת התחשבות בגורמים רבים, אשר חלקם נלמדים דרך ניסוי וטעייה. עדיף להיעזר בשירותי חברה מקדמת אתרים או מקדם אתרים מקצועי ולא להתגלח על זקנכם. במידה, ובכ"ז, תחליטו לנסות לעשות זאת לבד, הקפידו לקבל את המידע מאתרים מהימנים ועדכניים ולא ממקורות עלומי שם ברחבי הרשת. הירשמו לקורס קידום אתרים אם עיתותיכם מצויות בידיכם. קורסים כאלה מספקים את המידע באופן מסודר ומובנה, ויכולים להעניק לכם גם את הניסיון המעשי ההתחלתי לו תזדקקו, את הטעימה הראשונית ואת הבסיס להתפתחות בתחום. מי יודע? אולי, בחלוף הזמן, תחליטו להפוך את קידום האתרים למקצוע? J

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה