מותג בגדי הים הברזילאים "החנות הוורודה" במיוחד בשבילכן !!



מותג בגדי הים הברזילאים "החנות הורודה" , הפתיע בחנות פופ אפ באשדוד , עד סוף עונת הרחצה.כמעט עשור מאז החברה החלה את פעילותה בייצור ושיווק בגדי ים בגוון ברזילאי,שהם נועזים יותר מבגדי הים שאנחנו מכירות.המותג שנבנה עם השנים אחראי לכמה מן הדגמים הדומיננטיים בחופי הים בארץ בשנים האחרונות.

 

מעצבת בגדי הים של החברה מוסיפה "אנחנו חיים את התחום...העיצובים שלנו והקולקציות הם פועל יוצא ברור של עבודה מול לקוחות ופידבקים של קהל הלקוחות שמגיעות לחנויות, השנה לדוגמא הגדלנו גם את מבחר הדגמים וגם מידות בטופים בחלקים התחתונים מתוך מחשבה שכל אחת תרגיש הכי טוב עם עצמה ועם הגוף שלה. זה נשמע פלצני אבל זה חלק חשוב במוטיב של החברה מהיום הראשון שהיא קמה...וביכולות ייצור שלנו אנחנו משתדלים לעשות את המקסימום"

"כל דגם חדש אנחנו מוציאים עובר הרבה תהליכים עד שהוא מגיע לתוצאה הסופית שלו אבל זה שווה את זה כשאת מסתובבת בחופי הים בארץ ".

למה דווקא באשדוד ?

"אשדוד היא עיר גדולה ויש לנו הרבה לקוחות שעד היום היו מגיעות במיוחד לסניפים בראשון או בכפר סבא או מזמינות און ליין...ואנחנו רואים פידבק יפה של הלקוחות בעיר שבאות ומפרגנות לחנות החדשה ואנחנו שמחים על ההחלטה ,שהיתה די ברגע האחרון ,על הפתיחה של החנות".

אז אנו מזמינות אותכן לבוא אלינו לחנות ולהנות ממגון ענק ומטריף .

שעות פעילות – א-'ה' : 09:00-21:00

                    ו' – 09:00-15:30

הר מצדה 102 או פשוט רישמו בוויז "החנות הורודה"

למעקב דגמים ומבצעים חפשו אותנו בפייסבוק  

 

 

 

"

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה