באלו תחומים חובה לבצע השוואת מחירים



כל סטודנט מתחיל לכלכלה או לפסיכולוגיה לומד, שהרציונאליות נמדדת ביכולת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר על פי שיקולים של עלות-תועלת. אנחנו בודקים מתי נשלם הכי מעט עבור המוצר הטוב ביותר. זה מה שעומד בבסיסה של פעולה רציונלית

 בשביל להיות צרכן חכם, רציונאלי, אנחנו לא יכולים לרכוש את המוצר הראשון שאנחנו רואים על המדף אלא לעשות סקר שוק, השוואת מחירים בין מוצרים, דגמים וכן בין עסקים שונים. רק כך אנחנו יכולים למצוא את המוצר הזול ביותר עבורנו. לשמחתנו בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא כלים מגוונים ופשוטים לבצע בעזרתם השוואת מחירים של מוצרים מתחומים שונים, בין היתר, אנחנו יכולים לעשות השוואת מחירים דרך האינטרנט, בין אם דרך אתר ספציפי ובין אם דרך שורה של אתרים.

לפני שנציג בפניכם את התחומים והמוצרים בהם חשוב לבצע השוואת מחירים ונסביר מדוע, נציין שהתהליך כשלעצמו הוא לא מורכב, אנחנו יכולים לעשות השוואת מחירים בצורה יחסית פשוטה. בשלב הראשון אנחנו בוחנים ומשווים בין דגמים שונים, בשביל לוודא איזה מבין המוצרים הוא הכי טוב עבורנו. לאחר מכן, הוא מבצעים השוואת מחירים בין עסקים וחברות שונות שמציעות לנו את אותו מוצר. כך אנחנו יכולים לדעת היכן נוכל לרכוש אותו במחיר הכי זול מבחינתנו. המידע נאסף בכמה שיותר חנויות ועסקים.

באילו תחומים נכון לעשות השוואת מחירים

ניתן לחלק את התחום של השוואת מחירים לשלושה חלקים עיקריים:

מוצרי חשמל – לתוך חלק זה אנחנו נכנסים מוצרים כגון מחשבים ניידים, טלוויזיות, סמארפונים, מכונות כביסה, מקררים, מדיחים ועוד. מדובר על מוצרי חשמל הכרחיים אשר משרתים אותו בבית ובעסק, באופן יומיומי.

מדוע חשוב לעשות השוואת  מחירים לפני רכישה של מוצרי חשמל? ראשית, אנחנו יכולים למצוא כמות עצומה של מוצרים, ואם נעשה השוואה ביניהם נוכל למצוא את המוצר הטוב ביותר במחיר משתלם, שנית, מדובר על מוצרים שאנחנו אמורים להשתמש בהם יום יום כמעט, אז אם אנחנו לא נעשה השוואה, אנחנו עלולים לרכוש מוצר לא איכותי שיתקלקל ולא ישרת אותנו כנדרש, שלוש, עם השנים גדלו מספר העסקים שמציעים לנו מוצרים מסוג זה ואנחנו יכולים רק להרוויח מכך.

שירותי שיווק דיגיטלי לעסק – הכוונה לבניית אתרים, קידום אתרים, שיווק ברשתות חברתיות וגוגל. ההסבר הוא מאוד פשוט, מדובר על תחום שיש בו בעלי מקצוע רבים, אם נעשה השוואת מחירים נוכל ליהנות ממחירים נוחים, שיתאימו לתקציב ולצרכים שלנו.

נותני שירותים – מדובר על רואי חשבון, יועצי מס, מעצבי פנים, עורכי דין, סוכני ביטוח ועוד. כאן מדובר על נותני שירותים לבית ולעסק, אנשים איתם אנחנו נצטרך לעבוד באופן צמוד במשך כל ימות השנה. כשאנחנו משווים בין נותני שירותים מתחומים שונים, לא רק שאנחנו יכולים לקבל שירות טוב יותר אלא אנחנו יכולים גם להפחית באופן משמעותי את העלויות שלנו, דרך ההשוואה וכן דרך מיקוח עם אותם נותני שירותים בשלב המשא ומתן איתם.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה