כל הסיבות לצרוך אבקת חלבון




כל מי שמתעסק בספורט, בצורה כזו או אחרת, שמע בוודאי על אבקת חלבון ולמה חשוב להשתמש בה. ספורטאים רבים, בפרט מי שמתעסק בפיתוח גוף וכל מי שמתעסק במקצועות ספורט שדורשים שרירים, צורכים אבקת חלבון בצורות שונות

 אבקת חלבון נועדה להחליף את הצורך להשתמש במזונות אשר מכילים חלבונים. מדובר במוצרי מזון כגון, בשר, דגים, מוצרי חלב וכמובן ביצים. כל אחד מאיתנו צריך לצרוך חלבונים, זאת בשביל לחזק את המערכת החיסונית וכן את מערכת השרירים בגוף. ספורטאים אשר מוציאים הרבה יותר אנרגיה מאשר אנשים אחרים וכן עובדים על פיתוח השרירים, צריכים לצרוך הרבה יותר חלבונים על מנת שהם יוכלו, גם לאגור אנרגיה וגם לחזק את מערכת השרירים שלהם.

אם כך, מדוע הם צריכים להשתמש באבקות חלבון ולא בחלבונים אשר מגיעים ישירות ממוצרי מזון שונים. הרי העובדה שהם עוסקים בפעילויות ספורטיבית לא אמורה למנוע מהם לצרוך מזון כזה או אחר. אך כפי שנוכל לראות מיד, יש לזה משמעות, כלומר יש חשיבות לעובדה שהם ישתמשו באבקת חלבון ולא במוצרי בשר או מוצרי מזון אחרים.

מדוע חשוב להשתמש באבקת חלבון

נתחיל דווקא מנקודה שאיננה קשורה רק לספורטאים אלא נקודה כללית יותר. צריכת אבקת חלבון, היא טובה לא רק לספורטאים אלא גם לאנשים שאינם אוכלים בשר או מוצרים שמגיעים מהחי (קרי טבעוניים). מאחר והם לא צורכים בשר, דגים, חלב וביצים, אז הם צריכים לקבל ממקור מסוים את החלבונים. הם יכולים להיעזר בקטניות אך אם זה לא מספיק, מוטב שישתמשו באבקות חלבון.

כעת לספורטאים. מאחר וכל ספורטאי רוצה להגיע לאימון או למשחק, כאשר מצד אחד יש לו אנרגיות, ערנות והוא יכול לבצע את הפעולות השונות קלות, ומצד שני הוא לא רוצה להגיע על בטן מלאה אשר תגרום לו להרגיש כבד, הרי מה שעליו לעשות זה לצרוך חלבונים כך שהוא לא יצטרך לאכול ארוחה מלאה.

על כן הוא ישתמש באבקות חלבון, לפני וכן אחרי האימון או המשחק. חשוב לומר, נכון לאכול ארוחות גדולות יום-יומיים לפני אימון חשוב או משחק, אך ביום של האימון או המשחק, נכון לצרוך אבקת חלבון. 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה