וכל הכבוד לאוהדים ולשחקנים שלא זכו למחמאות



למאמן יובל נעים, אין מקום בהפועל אשקלון. כשתשתחרר האופוריה שכולם נמצאים בה, המציאות תיראה אחרת. יובל נעים, קיבל הצעה מהפועל תל אביב? לא נשמע דמיוני, כי כך בונים שכר גבוה יותר, אתה מבוקש משמע אתה שווה

 בסיום המשחק הייתי באמת בין אלה ששמחו, שהפועל אשקלון נשארה בליגת העל. אבל לא רק אני, בעצם כמעט כל מי שהיה במגרש ואולי כולם, כולל אנשי קריית שמונה. מאמן הפועל אשקלון, יובל נעים, לא פסק מלשבח את עצמו, לא אוהדים, לא שחקנים ובטח לא התקשורת העויינת אותו.

מאז משחק ההפסד של הפועל אשקלון לבית"ר ירושלים באיצטדיון "טדי", יובל נעים מסרב להתראיין אצלי או כמו שהוא אמר לי עם אצבע מאיימת "אתה אל תשאל אותי שאלות כי אני לא עונה לך", נבהלתי מאוד, מה אני אעשה בלי יובל נעים עכשיו. תודה לך יובל, כך אני כותב את האמת ואת כל האמת ורק את האמת. אדם כמוך לא משתנה רק הציבור שוכח את מעלליך באשקלון ואתה לא מתנדב במד"א, אלא מקבל שכר של מאות אלפי שקלים, בגלל גחמות של ראש העיר המושעה, איתמר שמעוני, שהחליט על דעת עצמו בלבד, שאתה תהיה מאמן הקבוצה. כספי ציבור? מה לו ולזה? הכל יצא מכיסו הפרטי של שמעוני. השיא של האיש הכל יכול בהפועל אשקלון, יובל נעים, כן זה הוא ולא שמעוני, הפטרון. 3 שנים אחרי ניתן להגיד רק "תודה לך יובל". שלום ולא להתראות.

קשה לשכוח את סיפור רכבו של נעים, כאשר הוא הכניס אותי לתוך מגרש האימונים, כאילו להראות מי כאן בעל הבית, עד שהגיע מנהל האיצטדיון, הרצל עייני שגם איתו הוא רב ללא הפסקה.

אין ספק שצריך להודות ליובל נעים, על כך שהוא היה חלק מהמערכת שקוראים לה הפועל אשקלון, שעשתה את הבלתי יאומן כמעט ונשארה עונה נוספת בליגת העל, הישארות הסטורית של הקבוצה בפעם השניה ברציפות. נכון, אתה אדם מאוד לא פשוט, אימפולסיבי וממש מאמן שלא קל לחיות איתו משמע "רוצה תיקח לא רוצה אל תיקח". אז באמת יובל, בנשף ההישארות אם לא יתנו לך גביע, אני אדאג לך באופן אישי לקבל אחד כזה, רק עזוב את אשקלון, הפטרון שלך עם כתב אישום שהסיכוי שתראה אותו שוב על כסא ראש העיר, יהיה רק בעוד מספר שנים. היום יש ראש עיר בפועל או על תנאי או ממלא מקום ראש העיר, שלא חושב כמו שמעוני, שיודע שהכסף הציבורי הוא של הציבור והוא מופקד כדי שהציבור יהנה ממנו ומה לעשות, אתה לא תושב אשקלון כמו כמעט כל סגל הקבוצה. תכיר, תומר גלאם שהורם על כתפי האוהדים, למרות שאני חושב שאפילו לא ידעו את מי הם מרימים ומאיי שם צץ גם איתמר שמעוני, כדי להיות מורם מעם שהרי הוא לא יתן לגלאם להיות האיש המרכזי בסיפור הזה.

במסיבת העיתואים לאחר המשחק ולאחר שהמאבטחים האלימים גמרו להתעמת עם העיתונאים (צריך להעיף את חברת האבטחה של אופיר בן חיים מאשקלון ומהר ולכל הרוחות), דיבר יובל נעים, על ההישג שלו ופתאום, ירדן אבוחצירא, שכבש את השער שהישאיר את אשקלון עוד עונה בליגת העל, הפך להיות רובוט "דיברתי איתו כל השבוע על המשחק הזה", באמת כל הכבוד ואם הוא לא היה מבקיע את השער?. יובל, תן קרדיט לשחקנים יותר מאשר לעצמך, תן קרדיט לרודי חדד, השחקן הכי יציב והכי טוב שהיה לאשקלון בעונה שהסתיימה ואיזה שער הוא כבש, כנראה את שער העונה, כי זה לא רק השער עצמו אלא המהלך שקדם לשער. תצפה בוידאו יובל, מגיע לכל השחקנים שלך תודה בפני כל הציבור ששמע אותך ולא בחדר ההלבשה. נכון, קשה לך לתת קצת מחמאות לאחרים, אבל פעם אחת תתעלה על עצמך ויאללה פרגן בקטנה אפילו.

עכשיו לתקשורת ויחסיה עם המאמן. לא במקרה יובל נעים, מדבר בעיקר עם התקשורת הארצית ולא המקומית, שם לא נושכים אותו והגדיל לעשות אחד העיתונאים הארציים, במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום חמישי שעבר (גם לשם אני לא מוזמן) שאני רק בז לו , כשעלתה השאלה האם הוא ישאר באשקלון בעונה הבאה, קפץ אותו עיתונאי, עאלק עיתונאי ואמר לכולם ובקול רם "יש מישהו יותר טוב מיובל"?. זה נשמע לי הזוי וזה מה שסיפרו לי עיתונאים שהיו במשחק אתמול. הלו, ליקוקים לא עזרו מעולם לשום עיתונאי אם הוא באמת כזה, אבל קח ממני עצה, אולי יובל צריך איזה מישהו להחזיק לו את נייר הטוואלט, לנגב לו את הדמעות.

ולאוהדים שלא פעם נכנסתי בהם חזק ובצדק. אתם השחקן ה - 12 של הקבוצה, בלעדיכם הקבוצה גם הייתה יורדת ליגה ואולי בכלל לא עולה. תמשיכו לעודד את הקבוצה ולא להתעסק בשוליים. עיתונאים באים לעשות את עבודתם, מי טוב ומי טוב יותר, בעיה של העורכים שלהם, אתם צריכים להתעסק רק בעידוד כי שם אתם חזקים יותר מכל דבר אחר שנמצא על כר הדשא.

וכולנו מקווים שאשקלון תתחיל להתנהל על ידי אדם, ספונסר, מישהו שידיו אינם נגועות במנעמי השלטון. הערייה חייבת להעביר תקציבים להפועל אשקלון כמו לכל קבוצת ספורט שיש בעיר. לא הייתי בונה על תומר גלאם, שיתן מה שנתן שמעוני. עוגת התקציב הספורטיבית צריכה להיות מחולקת באופן שווה, ללא אפליות בגלל צבע עור, מין ודת, שהרי רק כך יוצרים שיוויון ולא על ידי אפליה של מגזרים שונים. מה שעשה שמעוני, זו אפליה לשמה.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה