הגיעו מאות בעלי עסקים, רובם מאשקלון והכירו את מערך הרכש של חברת החשמל בכדי לבחון עבודה משותפת עם החברה



כנס מוצלח נערך הבוקר במכללה האקדמית אשקלון, לכנס מבית היוצר של "מעוף- הסוכנות הממשלתית לסיוע לעסקים אזור דרום",

 מעוף היא הזרוע הביצועית של משרד הכלכלה לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים. בחודשים האחרונים עמלים אנשי סניף דרום של המשרד, בכלל, ואנשי סניף אשקלון בניהולו של חזי שגיא בפרט על הכנת הכנס. נראה כי המאמצים נשאו פרי, והיום בשעות הבוקר הגיעו מאות בעלי עסקים למכללת אשקלון בכדי להכיר את מערך הרכש של חברת החשמל. אנשי החברה בראשותו של מנהל אגף הרכש עו"ד שלומי צרפתי  הגיעו למקום, הסבירו לבעלי העסקים על החברה ועל הדרישות שהם נדרשים לבצע בכדי להתמודד במכרזים עבור ביצוע עבודות לטובת החברה, כמו גם דרכים להצליח וליצור אתה קשרי עבודה יציבים. אנשי חברת החשמל ענו לשאלות המנחה, כמו גם לשאלות בעלי העסקים וסייעו להם להבין את הדרישות שעליהם למלא בכדי לעבוד מול החברה.  

אחד מאדריכלי הכנס הוא מנהל סניף אשקלון במעוף חזי שגיא, "חברת החשמל פותחת את שעריה לספקים שרוצים לעבוד איתה וזאת  באמצעות המעוף", אמר שגיא בכנס.
"בכדי לעמוד בסטנדרטים של חברת החשמל חלק מהעסקים חייבים לעשות שינוי, ואת האמצעים לשינוי המעוף נותן, לדוגמא התייעלות, מישהו שיגיש עבורם מכרזים, מימון ביניים להגשת המכרז ועוד. אנחנו למעשה יכולים להציע גישה לחברת החשמל וזה מאוד  משמעותי ומשהו שיכול לתת יציבות כלכלית והצלחה לכל עסק". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה