כשגלאם פגש את אורבך



ראש העיר בפועל בפגישה עם משנה למנכ"ל בנק הפועלים.
הפגישה התקיימה על רקע 'יום העסקים הקטנים' שנערך באשקלון ובמסגרתה דנו השניים בקידום שיתוף הפעולה בין שני הארגונים הגדולים

 ביום שישי שעבר, נפגש ראש העיר בפועל, תומר גלאם, עם המשנה למנכ"ל וראש החטיבה העסקית של 'בנק הפועלים', יעקב אורבך, שהגיע לביקור באשקלון במסגרת 'יום העסקים הקטנים'.

 השניים נפגשו במרינה בעיר, יחד מנהלת האגף לקידום תעסוקה, תעשייה ומסחר, לילי קידר, מנהלי הסניפים, יוסי אביטל ורווית אליהו, מנהלת התפעול באזור הנגב, תמר מדמון ואורחים נוספים.

 במסגרת המפגש סקר ראש העיר בפועל בפני אורבך את הפרוייקטים העירוניים שיסייעו לפיתוח והעצמת העסקים בעיר והעלו בפניו מספר הצעות ויוזמות לשיתופי פעולה בין שני הארגונים.

 "אני מברך על כל יוזמה לטובת העסקים בעיר ו'יום העסקים הקטנים' הוא דוגמא טובה לכך. שמחתי לפגוש את המשנה למנכ"ל ולדון יחד איתו ועם הצוות שלו על מספר הזדמנויות לטובת קידום התעסוקה והעסקים באשקלון. מאמין שבקרוב נוכל להוציא אל הפועל חלק מהן ולהביא בשורה לתושבים בנושא", אמר ראש העיר בפועל.

 משנה למנכ"ל בנק הפועלים, יעקב אורבך: "שמחתי לפגוש את ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, ולקבל ממנו סקירה על מצב העסקים ופרויקטים עתידיים בעיר. לעיר אשקלון יש פוטנציאל אדיר וביחד עם ההנהלה והאגף לקידום עסקים, תעשייה ומסחר, נבחן הזדמנויות לשיתופי פעולה בתחומי התעסוקה והעסקים בעיר".   

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה