על מעללי חברי מועצת העיר בעידן בויה



״היכל החתול״ הפך להיות לבדיחה ויראלית בחסות הוטרינר הראשי, מ״מ ראש העיר. אם בדיחה כזו קיבלה את אישורו, כנראה באמת אוטוטו מתחלפת המנהיגות. הטור של מייק אטדגי

 סקירת עיתוני ומקומוני השבת בעיר אשקלון. בפתיחת שנת הלימודים מגיע פוליטיקאי לכיתה א` ושואל את הילדים שאלה: - "הגידו לי ילדים חמודים, מי יכול לספר לי מה זו טרגדיה?" אחד הילדים מרים את היד והפוליטיקאי נותן לו את רשות הדיבור: - "טרגדיה זה שכילד הולך ברחוב ובא אוטו ופוגע בו והילד נפצע". הפוליטיקאי עונה בסבר פנים רציניות ובקול עמוק, "לא, זו איננה טרגדיה, זה מקרה מצער ".

ילד אחר מרים את היד, והפוליטיקאי נותן לו לדבר: - "טרגדיה זה כשאוטובוס עם ילדים עושה תאונה והרבה ילדים מתים ונפצעים". הפוליטיקאי עונה גם הפעם בקול עמוק, "לא, גם זו איננה טרגדיה, זו אבידה גדולה". - "אולי בכל זאת יש כאן ילד שיכול לספר לי מה זו טרגדיה?". יוסי השובב שתמיד עושה שטויות מרים את היד, והפוליטיקאי נותן לו את רשות הדיבור לפני שהמורה מספיקה למנוע את זה: - "טרגדיה זה כשראש הממשלה ועוד כמה שרים מהממשלה טסים במטוס ופתאום יש תקלה והמטוס נופל ומתרסק וכולם מתים.", אומר יוסי. - "יפה מאוד", אומר הפוליטיקאי, "זו אכן טרגדיה ", ומוסיף, "הסבר בבקשה לכיתה למה זו טרגדיה". ויוסי אומר: "טוב... כי זה לא מקרה מצער וגם לא אבידה גדולה". הסקירה תעסוק בנושאים החשובים הבאים:

1. מיזם 'היכל החתול' מסרב לרדת מהכותרות ואף עולה מדרגה.... המיזם שהפך לבדיחה ויראלית גורם ל 'דאטו' לילל נואשות!!!

2. 'דאטו' טוען שהמיזם הוא רחב היקף שמשלב בתוכו שלושה משרדים ממשלתיים... חינוך, תיירות וחקלאות...😂😂😂 'דאטו' נראה לי שגם משרד המשפטים והמשרד לבטחון פנים יהיה בתמונה!!!

3. תומר גלאם/שמעוני/סופר החליט לפטר את מנכ"לית החברה העירונית לתנו"ס חיה טופז! בחלק מהמקומונים נכתב שגלאם הציע לה להפרד כידידים😂😂 האמת? לא נכון!!!!

4. מנכ"ל החכ"ל גלעד אורן סומן ע"י הצמד לא חמד סופר& שמעוני ... קבלן הביצוע? גלאם! קבלן משנה? משה אטיאס! על פניו סיום תפקידו של גלעד לא ייצא לפועל... הסיבות? בסקירה!

5. מתברר שהתוכי המדבר חי,נושם ומברבר... האבסורד? היכולות הוורבליות של התוכי עולות בהרבה על היכולות של גלאם!!!

6. התפרצויות, מעשי השחתה וונדליזם, הזנחה ולכלוך הפכו זה מכבר למנת חלקם של בעלי העסקים בשכונת מגדל... משטרת ישראל טוענת שהכל בסדר... העירייה טוענת שגלאם ערך סיור כדי לעמוד מקרוב אחר המצב😂😂 בפועל ראובן ביטון ראש מינהלת מגדל לפני שימוע😂😂!!

7. "האופוזיציה" במועצת העיר אשקלון כופים על גלאם לכנס ישיבות מועצה לטובת התושבים נטו! גלאם בסיוע היועצת המשפטית עו"ד הילה רווח מונעים זאת!!! הסיבה? טובת העיר וגלאם בנתק מוחלט!!! מאז ומתמיד במועצת העיר גלאם דאג אך ורק לעצמו!!!

8. אתר "מדלן" מציג תמונה עגומה ביותר של מערכת החינוך בעיר.... ככה זה שאין ראש מינהל חינוך... לכל הדעות המצב יהיה הרבה יותר גרוע! הסיבה? ישיבת מועצה ראשונה מן המניין שדנה ב 'היכל החתול' אומרת הכל... מייאוווו😂!!!

9. מקומון חצר של קומה 4 הופך "בטעות" את גלאם למייקל ג'קסון ... גלאם שנופל במלכודת הנרקסיזם והמגלומניה טוען שהרב ברדא הוא המרא דאתרא של העיר😂😂😂 'בויה' אולי תתחיל מרב שכונה קודם? !!!

10. רמי גואטה יו"ר הסתדרות העובדים במרחב אשקלון שמנהיג ביד רמה ויעילה את זכויות העובדים לקראת קדנציה רביעית!! כל הכבוד והתשבחות ובהצלחה.

11. האיום בשביתה כללית שהכריז וועד עובדי העירייה וההסתדרות בעניין כספי הפנסיה של העובדים גרמה לגלאם להתקפל ומייד!! הסיבה? קואליציה שבנוייה על חוטים מזדעזעת מכל משב רוח "מרענן"!!!

12. פורטל חנייה חדש באתר העירייה... צופים, מערערים ועוקבים אחר הדו"ח בקליק אחד... 😂😂 אכלתם אוכל מקולקל? המערכת תסביר לך כיצד תחווירו, תצהיבו, תהיו ירוקים ואיזה תרופה לרכוש!! גם דופקים את התושבים וגם מסבירים להם איך!!!

1. 'כאן דרום' .... עמודים 20 ו 21 'חתול בשק'... חבר המועצה דוד בן־אברהם, הגיש השבוע תלונה במשטרה בגין איומים על חייו. אלא שגם המקרה הזה לא עשה סביבו רעש, כמו המיזם שהוא מקדם בעוז ־ 'היכל החתול', המעורר סימני שאלה רבים. בראיון מיוחד הוא מסביר מדוע חשוב להקים את ההיכל, מתייחס ללעג של חברי המועצה ומספר על החיים הקשים שעברו עליו מאז שעלה מגיאורגיה בתור מתאבק חבר המועצה דוד בן-אברהם מעורר עניין רב בשבועות האחרונים, בעיקר בשל המיזם שאותו הוא מקדם – 'היכל החתול', אלא שהשבוע הוא הרגיש שהעניין בו קצת חורג ומוגזם והוא הגיש תלונה במשטרה בגין איומים. "יש סביב זה הרבה רעש בתקופה האחרונה, אבל אני לא יודע אם האיומים קשורים לבית החתול" אומר בן-אברהם. הוא מספר כי כבר מספר ימים שהוא מקבל הודעות מאיימות בדף הפייסבוק שלו, אך מתעלם. מה שגרם לו בסופו של דבר להגיש את התלונה, היה מפגש עם אדם אלמוני בבית קפה בעיר, "ראיתי מישהו שהתקרב לעברי והוא החל לצעוק לי שאני עבריין והוא ידאג לסגור איתי חשבון. אין לי מושג מי האיש הזה ומעולם לא פגשתי אותו. אני לא יודע אם זה רציני ואיך בכלל לקחת את כל העניין הזה, אבל הרגשתי שאני צריך לפנות למשטרה שתחקור את זה ואני אהיה יותר שקט", הוא אומר ומדגיש: "אני חייב לציין שמעולם לא הסתבכתי עם החוק בשום דרך וצורה, מעולם לא נחקרתי במשטרה ולא נחשדתי בשום דבר.

אני שומע גם את השמועות וכנראה שמדברים עליי כי אני מהווה איום😂😂 'דאטו' אתה מהווה אולי איום על ביבי לא? כבר שנה אני חבר מועצה ואף אחד לא באמת מכיר אותי ואת העשייה שלי וחבל. רק עכשיו כש'בית החתול' עלה לכותרות, כסוג של בדיחה אנשים נחשפים אליי ואני שמח על כך. חשוב לי שהציבור יכיר אותי ויידע להעריך אותי כחבר מועצה", הוא אומר😂😂 תסביר לכולם בבקשה כיצד הציבור יעריך אותך אם בישיבת מועצה ראשונה כל מה שמעניין אותך זה המיזם הבדיחתי שלך?? אם אתה עושה צחוק מעצמך על מה יש לך להלין בדיוק? בישיבת המועצה האחרונה, עלתה לסדר היום הצעתו של בן-אברהם להקים באשקלון את 'היכל החתול' שינה בהמשך את שמו ל'בית החתול' וכבר זכה לשם לועזי – 'CatShkelon – Park'. ההצעה אומנם עברה במועצה, אך זכתה להתנגדות שגבלה בזלזול מצד חברי מועצה אחרים. אין ספק שההצעה של בן-אברהם להקים באשקלון בית שכולו קודש לחתולים, די תמוהה ויש מי שיטען כי היא מתאימה יותר לפרבר שוויצרי שקט ופחות לתקופה הלא קלה שעוברת על העיר. אבל מבחינתו של בן-אברהם, לא מדובר בסדר עדיפויות והפרויקט הזה יכול להתמשש במקביל לפרויקטים אחרים.

"אני לא עושה היררכיה ולא שם את זה בראש סדר העדיפויות, אני אומר שאפשר גם וגם ואין צורך לבחור בין זה לדברים אחרים. כל הדיבור הזה כאילו נגמרו הדברים החשובים שצריך לטפל בהם בעיר ונשארו רק החתולים הוא מיותר לחלוטין, מה גם שמי שאומר את זה בכלל לא יורד לסוף דעתי ולא מבין את מטרת העל של 'בית החתול'", הוא אומר. אז מה בעצם המטרה? "המיזם הזה לא נועד לחתולים, הוא קודם כל נועד לנו, לטובת חינוך דור העתיד שלנו. זה מיזם מדעי-חינוכי והומאניטרי😂😂 אחר כך הוא שואל למה לא מעריכים אותו!!! זה יהיה אתר תיירותי ומרכז תרבות ופנאי שיש בכוחו כדי למשוך תיירים וחובבי חתולים. יחיו בו חתולים חסרי בית אבל הוא גם יהווה בית ספר לחמלה עבור הילדים שלנו, יהיו שם אולמות והרצאות והם יוכלו ללמוד על יחס ראוי והומאני לבעלי החיים, כי משם הכל מתחיל. אנחנו נתקלים בסיפורי זוועה על התעללויות בבעלי חיים ומשם זה זולג החוצה ומשפיע על היחס שלהם לחברים, למבוגרים ולסביבה בכלל. רק השבוע סיירתי במדורות ל"ג בעומר על מנת לוודא שלא משליכים חתולים לאש, זה בלתי נתפס שקיימת בכלל תופעה כזאת. אז בבית החתול אנחנו נדאג לחנך אחרת ונעשה את זה גם בצורה חווייתית ומהנה, יהיה שם גם תיאטרון מיוחד לילדים וכיתות לימוד. לאחרונה עלה גם רעיון לערוך שם מפגשי תראפיה באמצעות חתולים, עבור ילדים שזקוקים לכך. לא קל לראות בעלי חיים סובלים והייתי מאוד שמח לראות שהם מקבלים תנאים נאותים, אבל יש כאן הרבה מעבר לכך". ובכל זאת, אתה יכול להבין למה זה עורר מעט גיחוך? "לא. כי לראות בעלי חיים שסובלים זה לא מצחיק וחשוב לטפל בזה.

כי לראות בני נוער וילדים שמתעללים בבעלי חיים זה לא מצחיק וצריך לטפל גם בזה, זה העתיד שלנו. מי שהתנגד ולגלג היו חברי האופוזיציה וזה בסדר, כי זה התפקיד שלהם והם עושים אותו נהדר. אני יכול להגיד שבהזדמנויות אחרות שמעתי מהם דברים אחרים לגמרי". 'דאטו' התפקיד של "האופוזיציה זה טובת העיר והתושבים!!! הקצאת קרקע לטובת פרוייקט כזה זה בזבוב כספי ציבור ומשאב יקר ערך שזו הקרקע!!! "נצטרך לגייס כסף מתרומות" ההצעה של בן-אברהם נמצאת עדיין בחיתולים, עד כה התקבלו חוות דעת של מומחים ושורטטו סקיצות ראשוניות של המתחם. אך לטענתו עדיין מוקדם מדי לדבר על עלויות ואפילו מקום אופציונאלי עדיין אין. "אני שומע את כל הדיבורים והספקולציות והכל נועד כדי ללבות את האש סתם, אין עדיין מקום ואפילו לא נבחנו אופציות ולא העלנו הצעות. אני בכלל לא יודע אם יש שטח מתאים לכל הדבר הזה ויכול להיות שגם בסופו של דבר יתברר שאין", הוא אומר.

לדבריו בשבוע הבא צפוי להתכנס הצוות המקצועי של העירייה כדי להמשיך ולבדוק את העניין הזה לעומק. "נצטרך להביא חוות דעת נוספות ולפנות גם למשרד החינוך, משרד התיירות ומשרד החקלאות. זה פרויקט רחב היקף שמשלב בתוכו שלושה משרדים ממשלתיים". יש הערכה כמה עולה פרויקט כזה? "לא, אין לי עדיין וגם לא הגשתי הערכה כזאת יחד עם ההצעה. צריך לבחון את כל הדברים לעומק ורק אחר כך לחשב עלויות. בכל מקרה אני מניח שנצטרך לגייס את הכסף בעיקר מתרומות". שאלות ל 'דאטו' :

1. מדוע אתה מתעקש שזה יהיה מיזם עירוני ולא פרטי?

2. האם כדי לקבל תרומות מהארץ או מחוצה לה אתה עומד לפתוח עמותה?

3. ואם כן... האם חשבון העמותה יהיה בארץ או בחו"ל?

4. מה דעתך לבקש מנשיא צ'צניה תרומה למיזם? 5. מה השטח המיועד? מיקום? אני מציע בצמוד למלון 'רגינה גורן' מה דעתך?

6. מדוע חסמת אותי בפייסבוק😂😂😂😂😂? אומנם 'בית החתול' חשוב לבן-אברהם אך גם הוא מבין, שלא מדובר בנושא בוער שיש לקדמו בכל מחיר. "הטענה כאילו שזה הדבר היחיד שאני שם בראש סדר העדיפויות היא לא נכונה. זה לא בוער ולא דחוף וגם אם יתברר שבסופו של דבר אי אפשר יהיה לבצע את זה באשקלון, גם זה בסדר", הוא אומר. ואתה תקבל את זה בהשלמה למרות שזה היה אחד הסעיפים בהסכם הקואליציוני שחתמתם עם גלאם? "אם יהיו נימוקים חשובים ונכונים ואני אראה שזה באמת לא מתאפשר, אז בוודאי שאקבל את זה. אני מודה לחברי סיעת אשקלון ביתנו, ליו"ר סופה ביילין, לבוריס מנור ויורי ברנט שתמכו בפרויקט הזה והבינו את החשיבות שלו. אני גם מודה לתומר גלאם שתמך ובכלל בישיבה האחרונה רק הבנתי עוד יותר כמה נכון עשינו שתמכנו בו.

תומר איש חכם ושקול, מנהל את הישיבות בנועם ובשקט ולא נכנע לפרובוקציות". חשוב לי שהתושבים יכירו את העשייה שלי ולא ייגררו אחר ספקולציות ושמועות חסרות בסיס" קוראים יקרים ברגע ש 'דאטו' "מבין" שהמיזם לא יקום הוא פתאום מוכן לוותר😂😂 נתן מיליון ואחד נימוקים למה כן ופתאום מוותר😂😂 ועוד זה היה התנאי שלו בהסכם הקואליציוני😂😂 ברגע שהוא מבין שעבדו עליו הוא "נאלץ" לפרגן לגלאם ... הוא מודה לו... הוא טוען שכמה טוב שהוא בחר בו.... טוען שתומר איש חכם ושקול... מנהל את הישיבות בנועם ובשקט ולא נכנע לפרובוקציות😂😂 גם קיבלו את הקול שלו ....גם לא בונים לא היכל וגם "מאלצים" אותו לפרגן😂😂 'דאטו'? עכשיו כולם יודעים מי אתה!!! עמוד 22 מנכ"לית החברה העירונית לתרבות נוער וספורט חיה טופז זומנה לפגישה עם ראש העירייה בפועל, לדבריה היא התבקשה לסיים תפקידה בהסכמה אך סרבה! טופז דורשת שימוע!!! הסיבה? היא רוצה לדעת בדיוק מה הסיבה ואף להשמיע טיעונים... בהצלחה...

עמוד 26 בעקבות גל פריצות בשכונת מגדל, בעלי העסקים זועמים: "אנחנו בסך הכל מבקשים את המינימום, תחזוקה ותחושת ביטחון" התפרצויות, מעשי השחתה וונדליזם, הזנחה ולכלוך – הפכו זה מכבר למנת חלקם של בעלי העסקים בשכונת מגדל. בפניה למשטרה, לעירייה ולשר לביטחון פנים הם דורשים לשים לזה סוף!!! לבעלי העסקים בשכונת מגדל בעיר נמאס לשמוע חדשות לבקרים על עוד עסק שנפרץ או הושחת במהלך הלילה.

בסוף השבוע האחרון ארעה שוב פריצה לאחד מהעסקים באזור, מה שגרם למשפטן ובעל עסק במקום, רונן שירז, לשגר מכתב למפקד תחנת אשקלון במשטרה סנ"צ משה לוי ולכתב גם את השר לביטחון פנים ואת ראש העירייה בפועל, תומר גלאם. "לא ייתכן שהעיר אשקלון על כל תושביה ועסקיה, תיהיה נתונה להתנהלות מפרת חוק זו, אשר בצידה לא רק נזקים ממוניים כי אם הטלת מורא ופחד" ..... מכת פריצות חמורה והנה תגובת משטרת ישראל שכרגיל אין לה קשר למציאות!! ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת אשקלון מפעילה את מיטב כוחותיה, והאמצעים העומדים לרשותה, במטרה למגר את עבירות אלו ולשם הגברת תחושת ביטחונו של אזרח שומר החוק המתגורר בעיר או הנכנס בשעריה. בין היתר, הקימה משטרת ישראל יחידת "שוטרי מקוף", קרי – שיטור רגלי, שפעילותו מוכוונת זה מכבר אל האזור הנידון".

מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "עם קבלת הפנייה הורה ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, לתגבר את כוחות השיטור והפיקוח העירוני באזור בשיתוף משטרת אשקלון על מנת לצמצם עד כמה שניתן תופעות מסוג זה. בנוסף, קיים ראש העיר בפועל סיור במגדל על מנת לעמוד מקרוב אחר המצב במקום והנחה לבצע באופן מיידי עבודות ניקיון ופיתוח וכן שינויים משמעותיים לטובת בעלי העסקים והמבקרים במקום. אין לנו ספק כי שינויים אלו יביאו לפריחתו מחדש של המדרחוב"... כרגיל תגובות הזויות של "תוכי מדבר" שמעוות את המציאות העגומה!!! גלאם קיים סיור כדי לעמוד מקרוב אחר המצב במקום😂😂 נראה שהתוכי עדיין לא השתחרר משמעוני המושחת!!! אני מבין שראש מינהלת מגדל ראובן ביטון לקראת שימוע!!!!

עמוד 30 "טובת הציבור אינה עומדת לנגד עיניכם" חברי האופוזיציה כופים על ראש העירייה בפועל, לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין. אפילו דחיית הבקשה מנימוקים משפטיים, לא מנעה מהם להגישה שוב תוך ביקורת על היועצת המשפטית חברי האופוזיציה לא נחים לרגע ונדמה כי חייו של ראש העירייה בפועל, תומר גלאם, לא יהיו ממש קלים איתם. לפני כשבוע הגישו שליש מחברי המועצה, בקשה לקיום ישיבת מועצה שלא מן המניין, הם אספו חתימות כנדרש, אלא שחלק מהחתימות היו אישורים טלפוניים. היועצת המשפטית של העירייה, עו"ד הילה רווח, דחתה את בקשתם וטענה כי אין די באישור טלפוני ויש לחתום ממש על הבקשה, "הבקשה אינה עומדת בכללים, שכן, היא חתומה בידי 7 חברי מועצה - אשר אינן מהווים שליש מחברי המועצה", כתבה. הדבר לא הרפה את ידיהם של חברי האופוזיציה שהחתימו שוב שמונה מהם על הבקשה לקיום ישיבת מועצה והגישו את הבקשה לראש העירייה בפועל, "לעניות דעתי הינך שוכחת את תפקידך כיועצת משפטית האמורה לייצג את כלל חברי המועצה", כתבה לה בתגובה, חברת האופוזיציה ד"ר ריקי שי.

"כל ההצעות לישיבת המועצה הועלו לטובת הציבור בכללו ולקידומו (גמלאים, סטודנטים, ספורטאים ועוד) וביטול הישיבה מוכיח כי טובת הציבור אינה עומדת לנגד עיניכם". בין הדרישות של האופוזיציה לדיון בישיבה הם: פיטורי מנכ"ל העירייה חיים סופר, מינוי רו"ח לבדיקת מצבה הכספי של העירייה ותאגידיה, קבלת נתונים על הוצאות שכר של יועצים ופרויקטורים, קביעת קריטריונים הוגנים לפרסומי העירייה, סיוע לסטודנטים, חלוקה שוויונית של תקציב הגמלאים, החייאת חיי התרבות בעיר, הקצאת קרקע לבית כנסת לעדה ההודית ועוד. "הרבה מהנושאים האלה, הם נושאים שכל ראש עיר שמכבד את עצמו היה מטפל בהם", אמר חבר האופוזיציה שלמה כהן. "אנחנו מתריעים על דברים שצריכים להיעשות ולא נעשים.

יש נושאים שצריך לדון בהם ולקבל החלטות לגביהם וכל קואליציה שתדחה אותם, תצטרך להסביר למה היא דוחה את זה". אבל עדיין אין סיכוי שההצעות יעברו בכלל. "אני לא רוצה לנפנף בזה, אבל בחלק מהנושאים הם כבר מטפלים ויטפלו וזאת ההוכחה לכך שאפשר לנהל את העיר. כי נכון לעכשיו העיר לא מנוהלת". מדובר בראש עירייה חדש, לא ראוי לתת לו מעט זמן של חסד? "מהרגע הראשון הוא צירף את חיים סופר ושמעוני וזה השלטון שתומר מנציח אותו. אם לא שמת לב, בישיבת המועצה הראשונה מה היה? היענות לדרישות שאני לא יודע מה החוקיות שלהם".... ניתן להבין בוודאות ש "האופוזיציה" מנהלת את הקואליציה ושהיועצת המשפטית עו"ד הילה רווח היא פשוט משרתם של אדונים!!!!

בשער של כאן דרום ראיון של כתבת הספורט מספר 1 בעיר, גייל מיכאלי עם מנכ״ל הפועל אשקלון דרור אלמלם. אחרי שלוש שנים בתפקיד הוא לראשונה מתראיין ומספק הצהרה שלא משתמעת לשתי פנים: ״אני רוצה להיות הבעלים של הפועל אשקלון״!!!! פרוספר אזגי, לתשומת ליבך.... ראיון מושקע ומקיף עם כותרות... חובה לקרוא! עיתון מעולה עם מגמה אובייקטיבית כולל ציון מעולה.

2. 'סקופ'... עמודים 10 עד 11 האיום בשביתה עשה את שלו וכספי הפנסיה יועברו תוך חודש לעובדים בחברה העירונית.... בינתיים זומנה מנכ"לית החברה חיה טופז למשרדי העירייה שם נרמז לה לפי גורמים המעורים בפרטים :" בואי ניפרד בהסכמה הדדית- תחזירי תשובה תוך 24 שעות" טופז ל 'סקופ' :" לא אתפתר, אני רוצה שימוע שבו אשמיע את דבריי"!! סדר בדברים:

1. חיה זומה ללשכתו של גלאם בהתראה של שעתיים בלבד!!!

2. כאשר שאלה חיה מה מטרת הפגישה טענו בפניה שאין סיבה מוגדרת.

3. נכחו בחדר עוזרו של גלאם רהימי וגלאם בלבד... לא מקורבים ולא נעליים.

4. גלאם היה נחרץ ולא נתן לחיה אפשרות להגיב!

5. דרך אגב, לא נאמר המשפט נפרד כידידים ואף לא משהו דומה!!!

6. הקול קול גלאם וככל הנראה הידיים ידי סופר!!! עמוד 12 ל 'סקופ' נודע כי ייתכן ומנכ"ל החברה הכלכלית בשבע השנים האחרונות יסיים בקרוב את תפקידו לאחר "שקיבל מסרים' מהנהגת העירייה לפיהם דרכיהם המשותפות הסתיימו... נכון להיום גלעד אורן מסרב להגיב וככל הנראה בימים הקרובים יקבל החלטה סופית אם להיפרד כידידים או להישאר ולהלחם על התפקיד.... קוראים יקרים מאחר ובמקומון 'סקופ' הוא מקומון חצר של קומה 4 אעשה סדר בדברים וגם אעדכן "הכתבת" המהוללת בפרטים החשובים בהחלט!!

1. שמעוני המושחת שטוען שגלאם יעבוד תחת המטריה שלו משתמש בגלאם כדי לנגח עדי תביעה מרכזיים שמנכ"ל החכ"ל הוא אחד מהם!

2. ככל הנראה משמועות חזקות שרצות בעיר הבן של קבלן ידוע המקורב לחצר של ברדא מיועד לתפקיד!!! דרך אגב הבן הוא מהנדס!!

3. המקומון טוען שגלעד קיבל מסרים "מהנהגת העירייה" ... זה נכון חלקית מאחר והמקומון מפחד בלשון המעטה לכתוב את השם משה אטיאס!!!

4. מי שפנה לגלעד והעביר לו המסר זה המשנה של גלאם משה אטיאס!!

5. קבלן הביצוע של גלאם זה משה אטיאס!! קבלן הביצוע הוא חביב הקהל משה אטיאס שצובר תאוצה בציבור ולכן משתמשים בו על מנת לייצר לו אויבים פוליטים!!

6. מקורב לגלעד אורן אומר : שגלאם עם מספר שנות לימוד בסיסיות אינו יכול להגיד שתפקוד המנכ"ל לוקה בחסר בזמן שהמנכ"ל משמש בתפקיד כבר 8 שנים בהצלחה עם פרסים ותעודות הוקרה !!! דרך אגב גלעד אורן רואה חשבון בהשכלתו!!!

7. אטיאס טען בפני גלעד שלגלאם אין בו אמון... עצם הפניה בטענה כי תומר איבד אמון שלמעשה מעולם לא עבד מול המנכ"ל שומטת את הקרקע לשימוע . השימוע לא יתפוס !!!

8. לא לחינם שלח גלאם את "שותפו" משה אטיאס למשימת החיסול... אטיאס משמש יו"ר קואלציה שהוא תפקיד כפוי טובה . כמה שלא תנסה להיות נחמד , עדיין אתה עונה תשובות שאינן תואמות את האג'נדה - במיוחד שמדובר באדם ערכי כמשה אטיאס . תומר מבחין באהדה של אטיאס ורוצה לרסק אותה בערמומויות . לא סוד שהיריב הפוליטי מתוך הקואלציה הוא משה אטיאס ולהבדיל מתומר הוא מרסק את שמעוני בבחירות!!!

9. "כתבת" לאחד שיש ברשותך את כל הפרטים את יכולה להכין כתבה ולא "כתבה" בהצלחה!!! עמודים 14 ו 15 מערכת החינוך באשקלון בקריסה!!! ציוני המיצ"ב שפורסמו על ידי אתר "מדלן" חושפים תמונת מצב עגומה כולל ירידה חדה !!! ככה זה שראשי עיר ומחליפיהם מתעסקים בסלפי כל היום!!! עמוד 18 נוהל העסקת ילדי עובדי העירייה יחזור בקיץ הקרוב... על הכבוד לגלאם... לארמו וקנין... לחיים סופר.. לשמעוני.... לברדא.... לכחלון.... וסליחה אם שכחתי מישהו...😂 עמוד 24 קומוניקט שגלאם/החצר של ברדא מפיצים... הדלקת המדורה המסורתית בל"ג בעומר של הרב יצחק ברדא... לטענת מפיצי הקומוניקט הייתה השתתפות חברי מועצה רבים😂😂 אפשר תמונה בבקשה.. בתמונה גלאם,דהרי ויוסי כהן... 3 מתוך 23 חברי מועצה😂😂 זה רבים?? גלאם אשר לעורק הראשי מחוברים לו המון "קרציות" טוען " צריך לדעת שהרב ברדא הוא המרא דאתרא של העיר ואני יודע שהוא מתפלל להצלחת העיר ולפריחתה"😂😂 מוזר שגלאם הקפיץ את הרב ברדא מספר כיתות מאחר וברדא עדיין לא היה רב שכונה בעיר אשקלון!!! הייתי מציע לרב ברדא להתפלל על גלאם מאחר והוא נמצא תחת מכבש לחצים הרסני!!!! כדי להוכיח לכולם שגלאם הוא סך הכל פחדן הייתי דורש ממנו לכתוב בכל מודעה שכבוד הרב יצחק ברדא הוא רב העיר אשקלון!!! מקומון עם מגמה לא אובייקטיבית שנחשב למקומון חצר של קומה 4 עם ציון נכשל.

3. 'אובייקטיבי'... עמוד 12 טור מעולה של ד"ר שלומי סוויסה עו"ד... טור על קריסת מערכת החינוך בעיר אשקלון... טור חובה!!! עמוד 14 טור אישי של חברת המועצה המעולה דוקטור ריקי שי... הגברת שי מנהלת כבר שנים ארוכות עסק קטן ומתמודדת עם הקשיים... עכשיו היא שמחה לבשר שכבר ב 18/6/2017 יתקיים הפיילוט הראשון בארץ כאן אצלנו באשקלון כפסטיבל עסקים ובמסגרתו תהיה : ניידת ייעוץ מאויישת על ידי יועצים בכירים.. אירוע נטוורקינג ענק ועשרות שיתופי פעולה.. 48 שעות של סדנאות שיווק פרסום וניהול... ועוד ... כל הכבוד והתשבחות לחברת מועצה מעולה שכל כולה לטובת העיר והתושבים!!! עמוד 16 משה אטיאס המשנה לממלא מקומו של שמעוני השתתף במירוץ גולני בעיר מודיעין... שאפו!!! עמודים 20 עד 25 קומוניקטים של עיריית אשקלון... עמודים 26 עד 27 קומוניקטים של עיריית שדרות.. עמודים 38 עד 40 "כתבה" על בבא במבה חדש.... בן חיים כמה עלו לבבא שלושת העמודים? 😂😂😂 עמוד 48 "כתבת עומק" על האבטיח.... 😂😂 בן חיים טוען שהאבטיח הגיע אלינו מאפריקה ממדבר קלהרי... מקומון שכרגע נמצא בהתקפות עד שיוזמן לשימוע כלכלי... ציון עובר.

4. 'סטאר'... עמודים 16 ו 17 חמישה מקרי התאבדות התרחשו באשקלון תוך פחות מחודש לאחר סגירת הגיליון התרחש עוד אחד... עצוב ומפחיד מאוד!! עמוד 18 מיני ראיון עם מנכ"לית החברה העירונית לתרבות נוער וספורט חיה טופז .... השבוע הודיע גלאם לחיה על הכוונה לסיים את תפקידה ... טופז המופתעת מתכוונת למצות זכויותיה היא טוענת שהיא בכלל חשבה שהיא מוזמנת לפגישת עבודה אולם לאחר שהתיישבה מול גלאם היא הייתה בשוק!! לי באופן אישי העניין מוזר בהחלט מאחר והאש מוסתת לכיוונים אחרים... חיה טופז... גלעד אורן... בטח ראובן ביטון הבא בתור או ששמעוני נתן לגלאם הוראה אחרת... מדוע גלאם לא מפטר את מנכ"ל עיריית אשקלון הכושל חיים סופר? ממה גלאם רועד בדיוק? על מי הוא עובד בדיוק? עמוד 22 השקת פורטל החניה של עיריית אשקלון... אתם מקבלים דוח שטותי של 500 ₪ ועד שאתם משלמים אוכלים לכם את הכבד עם כפית!!! עמוד 28 למעלה מ 6 מיליון ₪ יושקעו בפיתוח סביבתי בשכונת רמת אשכול באשקלון... התקציב התאפשר במסגרת קול קורא בו זכו עיריית העירייה והאיגוד והוא כולל פיתוח גינות פרטיות.. תאורה ומתקני משחקים לרווחת התושבים... גלאם מברך על הפרוייקט... אני מברך את גלאם ואת כל העוסקים במלאכת הקודש ואני שואל מה עם תקציב הרשות המקומית לשיקום השכונות? מה עם עתיקות, שיכונים, מגדל? עמודים 32 עד 35 ראיון מדהים עם אדם מדהים... רמי גואטה יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון לקראת קדנציה רביעית... בהצלחה אדם יקר ומוערך... גולת הכותרת היא גיוס כוח אדם צעיר ואיכותי לשורות הארגון... אני חייב לפרגן לעו"ד צעיר נמרץ ואיכותי ביותר אלרואי צמח שעושה עבודת קודש נפלאה ומופלאה!!! עיתון מצויין עם שינוי קל של מגמה שמחייב מעקב צמוד... ציון טוב.

5. 'ידיעות אשקלון' .... עמודים 24 עד 26 כתבה על ההאקר מאשקלון.. כתבה עצובה על מקרה עצוב מאוד.... עמוד 28 כתבה טוב וסיקור טוב על הכוונה לפטר את חיה טופז... אצטט חלק חשוב מאוד :"ראש העירייה תומר גלאם זימן אותי לפגישה והודיע לי על סיום ההעסקה שלי. הוא ישב עם העוזר האישי שלו יוני רהימי ואמר לי :' קיבלתי החלטה לסיים העסקתך. נוכל לסיים בהבנה אבל אם תתעקשי נעשה שימוע'. איזה שימוע יעשה כשהוא כבר החליט? מה זה הליך פיקטיבי? אין לי שום הסכם איתם בניגוד לשמועות. הם הציעו לי לסיים אבל אני רוצה את כל ההליך כי יש לי מה לומר. צריך לעשות שימוע לפי חוק. אני לא מתפטרת באופן עצמאי"!! שאלות וקביעת עובדות לגלאם המריונה של שמעוני המושחת: 1. מדוע עם חיה טופז אתה יושב ב 6 עיניים ועם גלעד אורן לא? מפחד? 2. האם אתה לא יודע כדי לפטר עובד חייב לערוך שימוע או שלא שמעתה על זה? 3. האם זה התכנון של חיים סופר או שחשבת על זה לבד😂 ? 4. סגנון הדיבור והמלל מזכיר לי את שיטות השחיתה של סופר!! "את רוצה את זה בצורה יפה או....? 5. גלאם, שימוע חייב להערך בלב נקי ללא דעה קדומה וכו' על פניו אתה חורץ גורלות ללא שום סיבה נראית לעין!!! עמוד 20 גל פריצות לבתי עסק בשכונת מגדל... בעלי העסקים דורשים הקמת נקודת שיטור... מי שמוביל המאבק הצודק הוא עו"ד רונן שירז ...

כל הכבוד ובהצלחה... עמוד 34 סככות וספסלים הוצבו באזור המתנת תלמידי ברנע להסעות לבתי הספר... לאחר תקופה ארוכה שבה סבלו תלמידים בשכונת ברנע באשקלון מהיעדר מקום מוצל להמתין בו להסעות לבתי הספר הוצבו השבוע סככות וספסלים. זאת בסיוע חברת המועצה שרה זכריה....!!! שרה כל הכבוד והתשבחות....רק רציתי לדעת אם זה בתחום אחריותך מאחר ואת אחראית על הגמלאים! מדוע גלאם לא זוכה לפרגון בכתבה/קומוניקט ? האם זו נקמה במשה אטיאס שנכנס לתחום שלך ?😂😂 עמוד 42 המיצ"ב מידרדר... תוצאות מבחני המיצ"ב לשנת 2016 באשקלון מעידים על הידרדרות הדרגתית במדד הציונים... העיר מדורגת במקום ה92 עם ציון ממוצע של 48 לעומת 50 בממוצע הארצי!! זה מה שקורה שישיבת מועצה ראשונה מתחילה עם "היכל הקטוסה"!!! עיתון עולה עם ציון מעולה.

6. 'קול העיר אשקלון'... עמודים 12 ו 13 טור דיעה של יצחק קאפח... טור שהחל ברגל שמאל הופך לאחד הטורים הטובים שיש.... אצטט חלק קטן מאוד כדי שתבינו את כוונתי " עיריית אשקלון מודה לחברת קצא"א על תרומתה לציבור בהקדמת בניית תחנת ניטור. אבל מדוע לבנות עוד מיכלים רעילים ולשכנע אותנו שהכול בסדר ושנישאר רגועים" טור מעולה חובה לקרוא.... עמוד 14 עניין הפסקת העסקתה של חיה טופז... עמוד 18 קומוניקט פורטל החנייה... החדש😂😂 עד עמוד 26 קומוניקטים....עמוד 28 תמונה של גלאם גוזר סרט....ווואאא רגע היסטורי!! שמעוני לא רק שהשפיל את גלאם עד עפר הוא גם מעולם לא נתן לו לגזור סרט בחניכת הגנים😀 גלאם הגשים חלום וסוף סוף גזר סרט בכוחות עצמו!! מקומון עם מגמה ברורה ולא תמיד יציבה וציון עובר בקושי! תושבי העיר אשקלון היקרים... לא רק מה שהיה הוא מה שיהיה אלה אף גרוע מכך! הסיבה? המון בלי עניין ואינטרסים מחוברים לעורק הראשי של גלאם! הנסיון העלוב והמעליב את האינטיליגנציה לפטר את מנכ"ל החברה הכלכלית הוא איתות ברור לכל בר דעת שמדובר בחיסול חשבונות !! קשרי עבודה לא היו לגלאם מעולם עם מנכ"ל החכ"ל מכאן שהסיבה היחידה היא שמי שמושך בחוטים של "הבובה" גלאם הוא היוזם!!! החמור בכל הסיטואציה שמי שמודיע לגלעד על הרצון לסיים העסקתו זה לא אחר מחביב הקהל ואהוב ליבי משה אטיאס.... צבירת הרייטינג של אטיאס "מטריפה" ככל הנראה את גלאם שבדרכים עקיפות נותן לאטיאס את תפקיד השוטר הרע! כדי שתבינו שההתנהלות של קומה 4 חובבנית שימו לב לנקודה חשובה... את מנכ"לית החברה העירונית חיה טופז גלאם מזמן לשיחה ב 6 עיניים כדי להודיע לה על סיום עבודתה! בעניין מנכ"ל החכ"ל גלעד אורן שולח גלאם את יו"ר המועצה משה אטיאס! מה הסיבה? ממה גלאם מפחד? מאין צץ המשפט "גלאם איבד אמון בך" ? גלאם מעולם לא היה בקשרי עבודה מול גלעד!! האם האמירה הנחרצת של שמעוני "גלאם יעבוד תחת המטריה שלי" נכונה בהחלט? נכון להיום ובטח בעתיד גלאם מקבל תואר של שוחט מוסמך משמעוני!! עצוב מאוד שאת חיים סופר הם "שכחו"!!! קריאה מהנה ושבת שלום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה