הובלות קטנות המדריך המלא



היום הגדול הולך וקרב, אך לעומת הובלות שונות שאתה מכיר מהמשפחה וחברים, אצלך המצב קצת שונה, וזאת מאחר שאין ברשותך הרבה חפצים מאחר שאתה אדם אחד. לכן, במקום להזמין שירות הובלות רגיל שמגיע עם משאית, תוכל להזמין לחסוך ולהזמין שירות הובלות קטנות שיגיע עם טנדר במקום משאית ויעזור לך לאסוף ולשים את כל חפציך עליו

 עם שירות הובלות קטנות תוכל לחסוך לא מעט כסף וגם כאבי ראש מיותרים. במדריך זה תמצא את כל מה שאתה צריך בתחום הובלות הקטנות.

 במדריך זה תמצאו את כל מה שאתם צריכים לדעת על הובלות קטנות. מדריך זה מרכז נקודות חשובות בשירותי הובלות שיקלו עליכם לקראת יום המעבר, ויתנו לכם כמה נקודות חשובות שיחסכו לכם כסף וזמן יקר. מדריך הובלות קטנות כולל את הדברים הבאים:

ביטוח על החפצים- ביטוח חפצים מטעם חברת ההובלות יחסוך לך נזקים רבים במהלך ההובלה. כולנו יודעים שבמהלך ההובלה החפצים זזים במהלך הדרך למרות שהם קשורים היטב וחזק, עם ביטוח על חפצים מטעם חברת ההובלות תוכל להיות רגוע ושליו, כך שבמידה ויקרה משהו לאחד מהחפצים שלך יהיה לך למי לפנות ומי שיפצה אותך. חשוב לדרוש ביטוח על חפצים כבר בקבלת הצעת המחיר וחשוב שיופיע בתוך ההסכם עצמו.

תכולת הדירה- תכולת הדירה כוללת את כל החפצים שיש לך בתוך הדירה ושיש להעבירם ביום המעבר. חשוב לשלוח כמה שבועות לפני המעבר לחברת ההובלות בפקס או באימייל את כמות החפצים, וזאת על מנת שחברת ההובלות תוכל לשלוח לכם מספיק קרטונים ושקיות לארוז את כל החפצים שלכם. חשוב לרשום על הקרטונים שיש בהם חפצים שבירים בגדול שביר על מנת שיעמיסו אותם לטנדר בזהירות רבה.

פריטים קטנים- כל החפצים אשר ניתנים לפירוק ונכנסים למעלית מייקרים את הצעת המחיר. לכן חושב לדעת כמה חפצים מתפרקים יש לכם בבית וכן לעדכן את חברת ההובלות בכך, על מנת שלא יהיו הפתעות ביום המעבר. ככל שתיידעו את חברת ההובלה מוקדם יותר כך לא יהיו עיכובים וסיבוכים מיותרים ביום המעבר, וזה יהיה בסופו של דבר רק לטובתכם. חפצים אשר מתרפקים יכולים להיות: ריהוט ביתי, דלתות ארון, דלתות ועוד.

 פרטי המובילים- בררו עם מי דיברתם לגבי ההובלה ושיגיע בזמן שקבעתם ולא יאחר. חשוב שיהיה ביום ההובלה עוד כמה ידיים עוזרות על מנת שהתהליך יתבצע במהירות ובצורה היעילה ביותר. כך שאם אתם אדם בודד ללא משפחה, חשוב שתבקשו מהורה, אח או אפילו חבר שיבוא ביום ההובלה ויעזור לכם.

עלות ההובלה- דבר חשוב ביותר בטרם קיבלתם הצעת מחיר היא עלות ההובלה עצמה. במיוחד בחודשי הקיץ יולי- אוגוסט שהם החודשים העמוסים ביותר במעברי דירה, יש לא מעט הובלות והמחיר מתייקר לעומת חודשים אחרים בשנה. לכן חשוב לסכם מראש עם חברת ההובלות כמה תעלה לכם ההובלה והאם המחיר הוא סופי. מעבר לכך, חשוב לקחת מראש שיש לתת לסבלים טיפ נדיב על עבודתם הקשה במהלך המעבר.

שעות הבוקר המוקדמות- סגרתם הובלה עם חברת ההובלות מזל טוב, בטרם סגרתם על תאריך הובלה עם חברת ההובלות רצוי שההובלה תתבצע בשעות הבוקר המוקדמות, בשעות אלה הסבלים יותר עירניים ורעננים ולא עייפים, וככל שהסבלים שלכם רעננים ולא עייפים כך ההובלה תתבצע בצורה הטובה והבטוחה ביותר ללא כל תקלות בדרך. מעבר לכך, תסיימו את ההובלה מוקדם יותר ויהיה לכם את כל היום לעיסוקים אחרים. אז אחרי שסיימתם לקרוא מדריך כולי תקווה שקיבלת מידע נחוץ בתחום הובלות קטנות ושיעזור לך ביום ההובלה עצמה. שיהיה לך בהצלחה ובמזל טוב במקומך החדש.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה