הגנון של גלאם בפעולת נקמה. לא חוקי ומסריח



י מועצת העיר הייתה אמורה להתכנס הערב לישיבה אותה זימנו חברי האופוזיציה. מישהו בעירייה, בידיעות
תומר גלאם, ניסה לתחמן את חברי מועצת העיר ולקבוע שעה שאינה חוקית. בשביל מה יש יועצת משפטית לעירייה ועוד כמה עורכי דין חיצוניים, שעולים מאות אלפי שקלים לציבור? כנראה לדברים האלה כדי לקבל גושפנקא לעבור על החוק

 בס"ד 25.5.17 ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין, שהייתה אמורה להערך הערב בוטלה, בגלל שמישהו בעירייה (שכבר יספרו לציבור מי מנהל את העיר), החליט ששעת הישיבה תהיה בשעה שאינה חוקית ולכן החליטו באופוזיציה, לבטל את סדר היום והתוצאה ביטול ישיבת המועצה המתוכננת. הסיפור הזה ממחיש עד כמה הקומבינה שולטת בעירייה והאופוריה חלפה ולמרות שכולם מנסים ליצור רושם של ניהול תקין, זה מסריח למרחקים, כדי למנוע מהאופוזיציה להגיע לישיבות. ככה מנסה ראש העיר בפועל או עוזריו הנאמנים, איתמר שמעוני וחיים סופר לספר לציבור, מה שהיה הוא שיהיה ותתפוצצו. גועל נפש, כי כך מנהלים גן ילדים ולא עיר.

זה נוסח המכתב שהועבר לנוגעים בדבר בעיריית אשקלון. לכבוד, מרכז ישיבות המועצה, מר חיים סופר ( מנכ"ל) מ"מ ראש עיריית אשקלון, מר תומר גלאם יו"ר מועצת עיריית אשקלון, מר משה אטיאס הנדון; ישיבת מועצה שלא מן המניין מס' 69-2017 לתאריך 25.5.17- הודעה על הסרת הנושאים מסדר היום על פי סעיף 29 לתוספת השנייה לפקודת העיריות סימוכין; זימון וסדר יום הישיבה 69-2017 . א.נ. אנו חברי המועצה, הח"מ, מודיעים לכם בזאת, כי לאור הקביעה השרירותית של שעת ישיבת המועצה לשעה וליום באופן בלתי חוקי- שאינו מאפשר השתתפות כל חברי המועצה בישיבה, ולאור החשיבות העניינית והדמוקרטית שמגישי נושאים על סדר היום יוכלו להשתתף בדיון.

הרינו מודיעים בזאת, כולנו ביחד וכל אחד לחוד, בהתאם לסעיף 29 לתוספת השנייה לפקודת העיריות, על הורדת כל הנושאים שבסדר יום הישיבה מסדר היום. הוראת סעיף 29 קובעת במפורש כי המגיש הצעה לסדר יום יכול להסירה בכל עת על ידי הודעה בכתב (ללא צורך בחתימה) למרכז ישיבות המועצה לפני ישיבת המועצה או בהודעה בעל פה. לצערינו, כל הפניות שלנו על כל צורותיהן - לקיים את הישיבה בשעה 18:00 באופן שיאפשר את השתתפות חברי המועצה שיזמו את הנושאים באופן דמוקרטי והוגן, לא נענו עד לרגע זה. יתר על כן, גם התחייבותה המפורשת של היועמ"שית לשלוח את חוו"ד בכתב, לא התקימה עד לרגע זה.

ניסיון זה לטרפד קיום דיון ענייני בנושאים כה חשובים מבחינת ציבורית,מצטרף לדרככם העקלקלה והמתחכמת שבה דחיתם את אותה בקשה לדיון באותם נושאים ממש, תוך שימוש בתואנה טכנית והשהיית מכוונת של תשובתכם עד לרגע האחרון. על כן, עם כל הצער שבדבר, בצד חשיבות הנושאים שהועלו לדיון, יש חשיבות גם להתנהלות דמוקרטית והוגנת. מה עוד, שעוד תימצא הדרך להבטחת קבלת החלטות ענייניות וקונסטרוקטיביות בנושאים אלה. בשולי הדברים, גם נוסיף ונאמר כי התעקשותכם הבלתי סבירה על שעה שרירותית היא בנוסף לעובדה שהישיבה לא כונסה בתוך 7 ימים כנדרש בחוק אלא מעבר לכך. כלומר, גם יום הישיבה שנקבע, נקבע שלא על פי החוק על כל המשתמע מכך. לפיכך, כאמור, אנו חברי המועצה, הח"מ שהעלינו את נושאי הדיון, מבקשים להסירם מסדר יום המועצה. בברכה, חברי המועצה: (כאן צורפו חתימות חברי המועצה)

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה