טקס הענקת תוארי B.A. לבוגרי המכללה האקדמית אשקלון, מחזור י'



מאז זכתה המכללה האקדמית להיתר לתכנית לימודים לתואר בשנת 2003, הלך וגדל מספר בוגרי המכללה. במחזור הראשון בשנת תשס"ז (2007) סיימו את חוק לימודיהם 135 בוגרים, מדובר בגידול של 400% לעומת השנה

 המכללה האקדמית אשקלון קיימה בשבוע שעבר טקס הענקת תואר ראשון לבוגריה אשר סיימו בשנה שעברה את לימודי התואר. בטקס נכחו ח"כ ישראל כ"ץ, שר התחבורה והמודיעין, פרופ' שלמה גרוסמן, נשיא המכללה האקדמית אשקלון,  פרופ' שמעון שרביט, רקטור המכללה, ד"ר פינחס חליוה, מנכ"ל המכללה, דיקאן המכללה, יואל ישורון, שאף הנחה את הטקס, ראשי חוגים, מרצים, הורים, ואחרונים חביבים הבוגרים.

 ח"כ ישראל כ"ץ, שר התחבורה והמודיעין, אשר כיבד בנוכחותו את המעמד, נשא דברים בטקס ובירך את הבוגרים: "הצלחת דור העתיד הוא הכבוד הגדול ביותר לעם ישראל ומדינת ישראל, ואני, כשר בממשלה, עושה כל שביכולתי על מנת להבטיח לצעירים את העתיד הטוב ביותר. כמו שגדל בפריפריה, במושב כפר אחים שלא רחוק מאשקלון, אני גאה בכם, בהישגים שלכם ובמי שאתם. אני צופה לכם עתיד מזהיר".

 נשיא המכללה הפרופ' שלמה גרוסמן בירך את הבוגרים ואת הסגל האקדמי אשר הוביל בוגרים אלו ליום זה והוסיף: "המכללה מהווה חלק בלתי נפרד מהמהפכה האקדמית בהשכלה הגבוהה כאשר שני שלישים מהסטודנטים לתואר הראשון לומדים במכללות ולא באוניברסיטאות. הנגישות של הסטודנטים להשכלה גבוהה הינה נחלת הכלל, תודות להתפתחותן המרשימה של המכללות".

 רקטור המכללה, הפרופ' שמעון שרביט, הסמיך במהלך הטקס את בוגרי המכללה האקדמית אשקלון, ואף העניק תעודת הצטיינות, והצטיינות יתרה לסטודנטים הבוגרים שעמדו בקריטריונים.

 סה"כ סיימו בשנה שעברה לימודי תואר ראשון במכללה 1160 סטודנטים, מתוכם 541 בוגרים במסלול תואר בוגר המכללה, מתוכם 90 בהצטיינות, ו18 בהצטיינות יתרה. מדובר במקבלי התואר בוגרי החוגים לכלכלה וניהול, כלכלה ולוגיסטיקה, כלכלה ובנקאות וכלכלה וחשבונאות, בוגרי בית הספר לעבודה סוציאלית כולל הסבה, בוגרי החוג לקרימינולוגיה, בוגרי החוג לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה, בוגרי החוג לפוליטיקה וממשל, בוגרי החוג לפסיכולוגיה, בוגרי החוג ללימודי ארץ ישראל , בוגרי החוג ללימודי תיירות ובוגרי החוג למדעי המחשב.

 מאז זכתה המכללה האקדמית אשקלון להיתר המל"ג לפתיחת תכנית לימודים לתואר בשנת  2003, הלך וגדל מספר בוגרי המכללה בחוגי הלימוד השונים. במחזור הראשון בשנת תשס"ז (2007) סיימו את חוק לימודיהם 135 בוגרים, מדובר בגידול של 400% לעומת השנה. מאז שנת 2003 ועד היום סיימו את לימודיהם לתואר ראשון 4,259 בוגרים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה